Je tu třetí kapča. Jo nikdo to asi nečtete. Píšu si tu jen tak,ale baví mě to celkem hodně, takže vás tu budu otravovat ještě dlouho. No nic jdeme k věci.
Nemohla jsem usnout a tak jsem se ponořila do myšlenek. James i když spolu chodíme cítím, že to není správně. Měla bych se s ním rozejít. Nesprávná láska je horší, než to co dělá Sirius. No to asi ne, ale neni to ono. Na ples s ním půjdu, to nevím, on asi nebude chtít. Když ne tak půjdu sama. Kdybych se alespoň mohla se zeptat nějaké kamošky. Žádná se se mnou nebaví. Buď závidí, že se o mě zajímají poberti, nebo mi nevěří. Ostatně kdo by věřil holce, která je čistokrevná a chodila tři roky do Zmijozelu.
Nehodila jsem se tam a proto mě moudrý klobouk přeřadil. Jediný kdo se se mnou trochu baví jsou moje spolubydlící a Bonnie. Ta je celá do Jamese. Bude mít volno, když ho nechám a já si počkám na pravou lásku. No jako v pohádce pomyslela jsem si a tiše se uchechtla. Black já mu snad taky podlehla. Skoro jsem se připojila, když mě políbil. Určitě mě chce jen okusit a pak odkopnout, jako schnilé jablko. Ne to ne na Blacka pozor. Je to egoistický idiot. Usla jsem. Zdálo se mi, že jdu na ples s Siriusem. Dobrá blbost.( Kdyby Lara věděla co se stane po plese zamyslela by se nad tím.)
***
Ráno jsem vstala, provedla hygienu a oblékla si košili na které jsem si první tři knoflíky odepla a k tomu černé legíny. Vlasy jsem si nechala volně plandat. Potkala jsem Bonnie, která se taky oblékala.
Řekla jsem jí to o Jamesovi. Chápavě na mě pohlédla a dohodly jsme se, že spolu zajdeme pro šaty. Já si jen musela něco zařídit nebo spíše ověřit. Šla jsem do kabinetu od profesora Kratiknota. Otevřel mi ještě v pyžamu. ,, Slečno Drake co tu děláte tak brzy?" ,, Chtěla jsem se zeptat jestli neznáte něco jako kouzlo pravdy.?" ,,Mohu říct, že je tu lektvar Veritaserum, ale je tu i jedno kouzlo. Kouzlo pravdy je však příliš těžké pochybuji, že se vám pořadí. Jmenuje se Verantes ,ale ani mě se nepovedlo hned, chce to procvičování ale teď už musím jít naschledanou." ,,Naschledanou pane profesore. " Odešla jsem a cestou viděla Jamese. Něco mě napadlo. Tiše jsem se k němu přiblížila a řekla s hůlkou v ruce ,,Verantes". Otočil se.
Já:,,Máš rád Laru Drake."
J:,,Nemám."
Přitížilo se mi.
Já:,, Proč s ní tedy jsi?"
J:,, Je pěkná a chtěl bych jí tam kde Sirius většinu holek."Zastrčila jsem si hůlku do kapsy a utíkala do společenky, přitom jsem vzlykala.Než jsem tam doběhla vidělo mě hodně zvědavých tváří. Sedla jsem si před krb a brečela.
Pohled Siriuse
Zrovna jsem se procházel po hradě, když jsem uviděl Jamese a naproti tu buchtu s hůlkou v ruce. Stál jako zhypnotizovaný určitě mu chce něco provést. Rozběhl jsem se k nim. Pak jsem, ale slyšel něco divného. ,, Miluješ Laru Drake? Ne Chci po ni to co Sirius po většině dívek ". Cože takže James. Wow. Viděl jsem jak Lara utíká do společenky. Běžel jsem za ní. Byla ve společence a brečela před krbem. Šel jsem směrem k ní.Lara
Slyšela jsem kroky. Sirius, co ten tady ještě chce, aby mi nestačily přetvářky Jamese. Přisedl si ke mě a obejmul mě. Zašeptal mi:,,Vše jsem slyšel něco takového bych do Jamese neřekl." Zabořila jsem hlavu k jeho hrudi a poslouchala tep jeho srdce. Začala jsem znovu plakat. On mi zvedl hlavu a pohlédli jsme si do očí. Topila jsem se v jeho bouřkových očích a on v mých. Byla jsem tak nadně. Začal mě líbat, já jsem neměla sílu se bránit a byla jsem zmatená, tak jsem se připojila. Chytil mě a vyzvedl. Obmotala jsem si nohy kolem jeho pasu a nepřestali jsme se líbat. Couval se mnou do vedlejší společenky, kde byl velká pohovka. Položil mě na ní a lehl si na mě. Dívala jsem se do jeho očí. Sledovala jsem i jeho svalnatou hruď, když si svléknul triko. V jeho očích jsem cítila vítězství, soucit, veselost a znovy vítězství. Teď mi to došlo ten idiot se raduje s toho kde mě právě má, jen se falešně usmívá. Chtěla jsem se odtáhnout. Měl pevné sevřetí a já se vůbec nepohla. Najednou přišla Bonnie a viděla, že se braním.,,Blacku ty idiote okamžitě jí pusť." Sirius si obléknul triko a odešel pryč. Viděla, že mám zarudlé oči.,, To ne Sirius, ale James použila jsem kouzlo pravdy a on mě využil jen mě chtěl v posteli nic víc a neměla jsem energii na to vzdorovat Blackovi, Děkuju." Bonnie přikývl a soucitně se usmála.***
Vydaly jsme se do prasinek koupit si šaty. Vybrala jsem si černé nad kolena, s výstřihem a ramínky. Bonnie si vybrala krvavě rudé ke kolenům s výstřihem do "véčka". Spokojeně jsme odešly a na ples se vydaly spolu. Jamese i Siriuse jsem odmítla. Nakonec i Bonnie odešla, k tanci ji totiž vyzval James. Black i Potter následně pomocí kouzel, vyzvali všechny až se pak dostaví do společenky na párty. Šla jsem tam hned. Bylo to už v plném proudu. S Bonnie jsme šli k baru a objednali s několikrát ohnivou Whisky. Po chvilce jsme byli všichni opilí.
Co se stane na párty? Počkejte si na další díl. Budu vás napínat.
Další kapča je za namá. Určitě mi všichni POVINNĚ :D napište do komentářů co si o tom myslíte. Hlasujte, moooc děkuju. :) Těšte se na další díl. Bude co nejdříve.
Vaše LW.
ČTEŠ
Poberti |ff HP|*Sirius Black*
FanfictionDívka, která žila několik let ve lži, se dozví pravdu až v 15. letech. Nic pro ní nebude jako dřív. Zamiluje se, ale nevěří mu, že on jí miluje stejně jako ona jeho. Podlehne mu a uvěří, že to s ní myslí vážně? Odpustí mu chyby, které udělá? !15+! D...