K obrázku, už jste četli prolog nové knihy, kterou píšu, další díl mám rozepsaný, snad bude co nejdříve. Prosím podívejte se a napište mi tam názor.
Děkuju.😚😚😳😄😊🙆🙌😛😀😘Otevřel a nechal mě projít, když viděl jak chodím usmál se.
,,Něco tě bolí krásko."
,,Ty narážky si nech na někoho jiného."
,,Chtěl jsem s tebou dneska šukat, ale jak vidím někdo mě předběhl a ty bys to už nezvládla."
,,Nemám slov, si jako myslíš že když řekneš tak roztáhnu nohy."
,,To si nemyslím jelikož bys to udělala už dávno, ale já mám rád něco okořeněného nemusíš to taky dělat dobrovolně."
,,Nikdy to nedokážeš a to víš."
,,Takže k trestu, zahraješ si se mnou kouzelnické šachy a když vyhraju budu mít dvě přání."
,,Já to skoro vůbec neumím proč bych měla souhlasit."
,,Protože ty poháry v síni slávy čekají až je někdo vyleští."
Naštvaně jsem si odfrkla a sedla si ke stolu.
,,Takže budou tři hry začni."Hra probíhala dobře první vyhrál a druhou jsem vyhrála zase já. Pořád jsem se mohla vzdát, ale věřila jsem že to vyhraju.
,,Tak šach mat a vyhrál jsem."
,,Ale jak."
,,Tvé kroky se daly předvídat."
,,Tak proč jsem předtím vyhrála."
,,Nechal jsem tě aby ses nevzdala."
Protočila jsem oči.
,,Jaké máš přání."
,,Budu přemýšlet, ale jedno mám jasné, přijdeš zítra večer ke mě do kabinetu tam ti řeknu co chci jasné."
,,Ok, ale nebudu dělat nic co bych jinak neudělala."
,,To sis měla rozmyslet předtím."
Otočila jsem se a přemístila se do pokoje, potřebuju si promluvit s Bonnie co asi bude chtít.
I když vím, že to nebude něco typu každé ráno mi uděláš kafe...Hledala jsem ji a na konec jsem si všimla, že sedí na posteli.
,,Bon mohly bychom si pokecat potřebuju poradit."
,,Ou jasně co tě trápí."
,,No víš jak je ten učitel co mě pořád otravuje."
,,Jo vím a proč chodíš tak divně něco tě bolí."
,,To nech být no a já mu právě musím splnit dvě přání, no a tak nevíš co ho napadne."
,,Ať to je co chce nebude se ti to líbit, být tebou vezmu si někoho s sebou nejlépe Siriuse, ty víš proč."
,,Nepustil by ho tam mám se tam přemístit po večerce."
,,Tak tam prostě nechoď."
,,Budu leštit všechny poháry v síni slávy bez kouzel, a že jich tam je hodně."
,,Tak co je lepší nechat se ohmatavat takovým úchylem i když celkem pěkným nebo leštit poháry."
,,No ale víš kolik jich tam je tak tisíc neměla bych na nikoho čas, a třeba bude chtít něco normálního..."
ČTEŠ
Poberti |ff HP|*Sirius Black*
FanfictionDívka, která žila několik let ve lži, se dozví pravdu až v 15. letech. Nic pro ní nebude jako dřív. Zamiluje se, ale nevěří mu, že on jí miluje stejně jako ona jeho. Podlehne mu a uvěří, že to s ní myslí vážně? Odpustí mu chyby, které udělá? !15+! D...