Ik lig wakker in bed. Ik heb heel de nacht slecht geslapen. Ik lag de hele tijd te denken aan Tyler en aan de bijna kus. Ik kleed mij aan en loop naar beneden. Ik zie mijn Hugo mijn vader al mee aan tafel zitten. Ik zucht en stap door. Ik loop naar de keuken wanneer mama mij roept. Ik loop terug en knik.
"Lieverd kom je niet bij ons zitten?"
"Ik zit daar goed." Ik loop weer door en ga in de keuken zitten. Ik zie dat het regent en dan krijg ik een berichtje. Ik lees dat het van Hayden is en dat hij mij komt ophalen. Ik glimlach.- Ik maak alles klaar en ga dan naar buiten zonder nog iets te zeggen tegen mijn moeder. Ik ga op de schommelbank zitten en wacht tot Hayden er is. Na ongeveer vijf minuten is hij er en ren ik er snel naartoe. "Dank je." Zeg ik al is de auto binnen stap. "Geen dank maar waarom wachtte je buiten?"Vraagt hij.
"Hugo."
"Wat is hij er weer?"
"Jammer genoeg wel."
"Die klootzak!"Gromt Hayden en ik knijp in zijn been. We komen aan op school en ik zie de meiden en Max al met wat paraplu's in de handen staan wachten op ons. We lopen er snel naartoe en ik sta met Chloe onder de paraplu. Met ze'n alle lopen wij de school binnen. Ik kijk in het rond op zoek naar Tyler maar ik zie hem nergens. Zou hij vandaag wel naar school komen? Gisteren heb ik mij blootgesteld aan die jongen en hij geeft er niets om! Ik pak mijn spullen voor Frans. We zitten binnen aan de verwarming op de vensterbank wachtend tot de bel gaat.
"Morgen wie heeft er dan zwemmen?"Vraagt Chloe en bijna iedereen behalve Max en Kate steken hun hand op. "Super dan ben ik niet alleen",zegt ze en geeft mij een knuffel. "Ik hoop maar dat het niet regent zoals nu",zeg ik en kijk naar buiten. Ik hoor ze zuchtten. De bel gaat dan en al goed is mijn lokaal hier recht over mij. Ik loop naar binnen en ga helemaal vanachter zitten. Ik zie dat ik als eerste ben en steek nog even mijn oortjes in. Langzaam begint de klas vol te lopen en tot mijn niet echt grote verbazing zie ik dat er een lege plek naast mij is waar Tyler zal gaan zitten. Als hij terugkomt. Mevrouw van Capenberg komt de klas binnen en iedereen zwijgt meteen. Ik weet nog dat Emily en ik vorig jaar de klas zijn uitgestuurd voor iets dat Cassie heeft gedaan.
Flasback
Ik zie Cassie haar parfum boven halen. Mevrouw Capenberg heeft een allergie aan parfum. Cassie loopt naar achteren en begint druk te spuiten. Dan gooit ze het flesje mijn tafel op en begint ze hevig te hoesten. Mevrouw Capenberg kijkt mij woest aan. "Naar buiten!"Gilt ze met een rood hoofd. "Mevrouw zij heeft niets gedaan!"Roept Emily terwijl ze alle ramen open zet. "Jullie allebei buiten!"Gilt ze en ik trek Emily mee naar buiten. "Wie denkt ze wel niet dat ze is?"Vraagt Emily roepend en leunt tegen de muur aan waardoor ze het brandalarm aanraakt. Het brandalarm begint te loeien en ik loop met Emily naar de eerste verdieping. Wij lopen naar de wc en wachtten daar tot wij een klas horen. Dan lopen wij mee met een klas die naar buiten loopt. Emily kent de jongens en wij gaan bij hun staan. Emily kijk normaal alsof het gewoon weer een brandoefening is. Ik probeer rustig te blijven. Ik haal diep adem en Emily slaagt een arm om mij heen. Wij zien Hayden en we lopen snel naar hem toe. "Wat is er?"Vraagt hij in de war en Emily trekt hem mee op een plaats waar wij alleen zijn. Ze legt alles uit en Hayden wordt rood van woede. "Jullie hebben wat gedaan? Zijn jullie gek geworden?"Fluistert hij woest en Emily lacht. "Niet zo beginnen jij hé",zegt ze dreigend en Hayden houd zijn mond. We lopen mee met de anderen klassen en gaan dan buiten staan. Terwijl wij allemaal worden geteld wachten wij rustig tot ze weten dat het maar een vals alarm is. De meeste leerlingen denken dat het maar vals alarm is en dat is ook zo maar toch niet zoals ze denken dat het is. Uiteindelijk mogen wij allemaal naar binnen en word elke leerling in een groepje ondervraagd. Ik en Emily bekennen en wij mogen een heel maand niets anders doen dan strafstudie en strafwerk schrijven.
JE LEEST
True Colors
RomanceStel je eens voor.. Je word verliefd voor de eerste keer ❤❤❤ Maar je komt te weten dat hij de zoon is van de familie Hunter AKA Moordenaars Wat moet je doen?? Je hart volgen? Of je verstand?? Dat lees je allemaal in : TRUE COLORS ❤❤