Wat eerder gebeurde :
Ik kijk naar Hayden aangezien ik al weet wat mijn besluit is. Het is niet dat ik Tyler niet meer zal zien ik moet gewoon terug opnieuw beginnen met hem ook al zal ik me hem niet meer herinneren. Ik kijk naar Tyler en hij staart alleen maar terug zonder ook maar iets te zeggen...
Nu
Een hevige pijn gaat door mijn hart. Al mijn woede en haat is verdwenen jegens Tyler. Nu ik mijn beste vriendin terug krijg komt alles gewoon weer goed. Ik ren naar Tyler toe en hij sluit mij in zijn armen.
"Ik hou van je Selena."Prevelt hij tegen mijn haar.
"Ik ook van jou Tyler, dat zal ik altijd doen." Zeg ik vastberaden. Ik ga op mijn tippen staan en slaag mijn armen rond zijn nek. Ik druk mijn lippen voor de laatste keer dat ik me hem nog levendig kan herinneren. Dan uiteindelijk laat ik hem los en stap ik achteruit.
"Ben je klaar?"Vraagt John mij en ik knik.
"Zeker? Niemand van ons zal jullie herinneren buiten ikzelf."
"Doe het gewoon John. Ik wil Emily een kans geven."Grauw ik.
Hij knikt en loopt naar mij toe. Hij plaatst zijn handen op mijn gezicht en een hevig fel licht komt tevoorschijn. Ik knijp mijn ogen dicht en wacht rustig tot er iets is gebeurd. Maar er lijkt niets te gebeuren. Alles wordt weer zwart. Ik hoor, zie en voel niets meer. Het duurt een eeuwigheid voor ik uit deze diepe zwarte put ben waar ik maar niet uit geraak.
Dan sta ik op de donkere stoep. Iedereen is weg. Ik hoor wat muziek en kijk naar achter. Ik zie het feestje waar we van kwamen ik en Emily toen ze even later stierf. Ik weet dat binnen de minuut Emily naar buiten komt gelopen. En inderdaad zoals ik al voorspelt had loopt Emily naar buiten. Het is gewoon echt Emily. Ik ren naar haar toe en omhels haar stevig. Ze lijkt niets door te hebben en omhelst mij terug.
"Kom laten we gaan." Ik schud mijn hoofd als ik terug denk aan de vorige keer.
"Laten we Hayden bellen?"Stel ik voor en ze gaat op de grond zitten. Ze doet een teken met haar hand dat aangeeft dat ze er akkoord mee gaat. Ik tik Hayden zijn nummer in en na een paar keer rinkelen neemt hij eindelijk op. Ik vertel hem waar ik precies ben en vraag of hij mij en Emily komt halen. Hij stemt er in mee en hij is er binnen de kwartier.
Kwartier Later
We stappen de auto in. Ik vanachter en Emily van voor zoals gewoonlijk. Ik weet niet of Hayden alles nog weet of zijn geheugen kwijt is maar ik besluit het zo te laten en gewoon als het terug school is Roselynn te zoeken. We rijden naar Karma's huis. Ze laat ons liefdevol binnen. Zelfs mij ook al deed ze de vorige keer zo hatelijk tegen over mij. Terwijl ik helemaal niets heb gedaan en de waarheid sprak. De rest van de avond verloopt ook duidelijk anders dan vroeger. En Emily is er nog steeds wat gewoon geweldig is. Wanneer ik nu op facebook kijk zie ik onze foto staan als mijn profielfoto. Ik zie dat we er al 30 likes op hebben en 25 comments op hebben. Ik lees snel door al die comments en antwoord er een paar. Ik sluit het terug af en Karma komt de kamer binnen.
"Emily wij moeten gaan",zegt ze dan een beetje gehaast.
"Naar waar?"Vraagt Emily haar en Karma kijkt haar boos aan. Emily knikt en schiet in actie. Ik kijk naar Hayden en sta tegelijk met hem op. Ik weet nu al wel wat ze gaan doen en voor het zeker te weten ga ik ze volgen. Ik en Hayden lopen naar buiten. We lopen door naar de auto en wanneer hij weg wilt rijden zeg ik hem langs de zijkant te stoppen. "Waarom?"Vraagt hij een paar keer maar ik negeer hem. Ik kijk naar de deur en dan stormen ze snel naar buiten. Ze stappen in de auto en rijden voorbij ons. Op een afstand volgen wij hun. Ik herken de weg dat ze op gaan. Ze gaan naar John. Mijn maag keert zich en het voelt alsof ik elk moment kan overgeven.
JE LEEST
True Colors
RomanceStel je eens voor.. Je word verliefd voor de eerste keer ❤❤❤ Maar je komt te weten dat hij de zoon is van de familie Hunter AKA Moordenaars Wat moet je doen?? Je hart volgen? Of je verstand?? Dat lees je allemaal in : TRUE COLORS ❤❤