POV Bee.
'Nee nee is goed. Ik zie je deze week nog wel.' Zeg ik nog voordat ik de deur uitloop bij liv en fam, ik heb er heerlijk ontbeten, harry had american pancakes gemaakt en die zijn echt enorm lekker!
Ik loop de deur uit, en een straat verder en ik ben weer thuis.
'hooi!' roep ik door het huis wanneer ik de deur achter me sluit
'hey meis.' zegt papa, die in de woonkamer zit 'lekker geslapen?' ik knik en pak ook een kop thee en ga bij hem op de bank zitten 'heb je nog over briana zitten denken? of het met liv erover gehad?' weer knik ik
'ik uuh... ik heb haar aan de telefoon gehad.' hij kijkt me met grote ogen aan
'echt waar?''jup, liv had het nummer nog.'
'verdomme...' roept hij uit 'die had ze een aantal jaar geleden beloofd te verwijderen...' ik kijk hem geschrokken aan, misschien wel bijna bang 'sorry.' zegt hij zacht 'maar uh... was het leuk?'
'ja.' zeg ik enthousiast maar ik herstel me 'ja, het was wel fijn ja.'
'mooi zo...' zegt hij, hij is opzoek naar iets wat hij niet kan vinden in zich 'heb je nu haar nummer?'
'ze heeft me al geappt, ik heb haar mijn nummer doorgegeven, nu hebben we appcontact.'
'dat is fijn.' zegt hij'en ik mag bij liv blogs gaan schrijven.' probeer ik even van het onderwerp mama af te komen
'echt? wow! dat is mooi!' zegt hij blij en ik knik'fashion en beauty blogs!!'
'netjes man!' hij slaat met zijn hand op mijn schouder en ik schiet in de lach
'waar is eleanor?'
'even naar rosa.' ik knik
'nu ze er toch niet is... liv wil een babyshower gaan organiseren.' zeg ik en hij kijkt me blij verrast aan
'wat leuk!'
'maar het moet een verrassing blijven voor el, maar wij dachten dat jij misschien wel kon helpen met de uitnodigingen, omdat jij wat beter weet wie ze graag ziet en wie we dan kunnen uitnodigen.' hij knikt
'daar wil ik heus wel mee helpen.' zegt hij en ik knik
'top, kan jij liv erover appen? ik ga wat huiswerk maken.' zeg ik en hij knikt
'zal ik doen, succes.'
'thanks.' en ik sta op en loop naar boven. ik pak mijn telefoon uit mijn tas en ga op mijn bed liggen
"hey, ik kan dit volgend weekend al naar Londen toekomen, ik weet niet of het dan bij jou uitkomt, maar ik heb tot april volgend jaar vakantie vanaf volgende week. X." jezus ze heeft dus vanaf november tot april vakantie...
"uh.. ik denk het wel, maar papa schrok wel toen ik zei dat ik je gesproken had... en ik weet niet wanneer eleanor is uitgerekend en wanneer de babyshower is..."
"kan ik niet bij de babyshower zijn?"
"dat weet ik niet..." app ik terug en ik zie een boekje liggen "25 november is ze uitgerekend, ik denk dat volgende week de babyshower zal zijn, kan je niet een week later komen?"
"ja, dat zou ook mogelijk zijn... ik ga even kijken voor een ticket.""is goed." ik gooi mijn telefoon op mijn bed en pak mijn schoolboeken en ga aan mijn bureau zitten en staar naar alle stukjes die ik heb uitgeknipt uit modemagazines enzo... echt werken aan huiswerk gaat hem waarschijnlijk niet echt worden... ik hoor weer een pling op mijn telefoon binnenkomen en ik plof weer op mijn bed neer en bekijk het berichtje, weer van "mama"... het is nog awkward om mama te zeggen over haar...
JE LEEST
Different Eyes, Different Story (VERVOLG) (Dutch 1D fanfic)
FanfictionDit is het vervolg op Wait?! Wacht?! Wat?!