Hoofdstuk 77. Roos, Harry.

404 18 2
                                    

POV Roos.

kerstmis, iedereen gespannen, do en ik druk in de keuken, kleren worden gestreken en opgehangen wat wij zo allemaal aan zullen trekken, dit jaar heb ik een zwart shirtje met lange mauwen en een rood geruit rokje, zwarte legging en aardig hoge hakken wat ik voor de rest van mijn leven niet meer zal dragen.

'kan jij de bakvormen even invetten?' vraagt do en ik knik en pak de vloeibare boter uit de koelkast en vet de bakvormen in.
'gingen jullie die cupcakes ook nog maken?' vraagt liv wanneer ze met haar ipad binnenkomt lopen en ik kijk do aan
'had je de ingredienten ervoor gekocht?' ze knikt
'dan zullen we ze zo nog maken, hoelaat gaan we weg?'
'half 2.' zegt ze
'dan pas? ik dacht veel eerder.' zeg ik en ze knikt
'is een half uurtje rijden naar mama.' zegt ze en ik knik
'sure, dan komt het goed.' zeg ik, we maken een taart, een cake en cupcakes, wij waren dit jaar van de zoete afdeling, geen probleem als je het mij of do vraagt, wij vinden het heerlijk om te bakken, als we maar samen zijn, dan gaat het goed, alleen dan is er een kans dat de keuken in de fik vliegt, maar samen, nee dan zouden we best mee kunnen doen aan the great british bake off... haha.

ik heb net al een naturelle cake gebakken waarvan ik sterretjes heb gemaakt en die in een chocolade cake heb gedaan zodat als je het straks doorsnijdt dat je dan sterretjes hebt in het midden, do is nu bezig met het klaar maken van de decoratie van de taart van zo en daarna maken we samen nog de cupcakes.

'oke...' zucht ik wanneer ik mijn handen door mijn haren haal 'klaar.' zeg ik tevreden en ik zet de cupcakes op de schaal waar de rest ook bij staat en we zetten het netjes op het keukeneiland neer
'ja, tevreden.' zegt do blij en ik knik
'enorm.' zeg ik en ik maak er een foto van en loop daarna samen met do naar boven om ons klaar te maken, door al het bakken is het nu half 12 en hebben we nog maar 2 uur de tijd om ons klaar te maken, dat is voor ons niet erg lang haha...

ik pak een bh, schone onderbroek en een hemdje en loop naar de badkamer, ik trek mijn comfy clothes uit en stap onder de douche, ik zeep me volledig in en was mijn haren. ik spoel alles uit en droog mezelf af, trek een bh, onderbroek en hemdje aan en loop terug naar mijn kamer, ik borstel mijn haren uit en doe het daarna iets vast zodat ik mijn make up kan doen.

ik doe dagcreme op en foundation, iets concealer hier en daar en daarna maak ik mijn ogen op en daarna lippen, ik fohn mijn haren droog en krul het daarna iets, ik pak mijn outfit van mijn bed en trek het aan, ik zet rode nagellak klaar zodat ik dat zo gewoon kan gaan doen, ik pak nog wat spulletjes, mijn schoenen en loop daarna naar beneden, ik doe nog snel mijn nagels en stap daarna in mijn schoenen, liv heeft alles al in de auto gestopt en is nu nog bezig met isabeau, ze was al aardig klaar met d'r zelf volgens mij.

ik doe dagcreme op en foundation, iets concealer hier en daar en daarna maak ik mijn ogen op en daarna lippen, ik fohn mijn haren droog en krul het daarna iets, ik pak mijn outfit van mijn bed en trek het aan, ik zet rode nagellak klaar zodat ik d...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'who isn't ready?' vraagt jayden en niemand reageert 'oke, let's go.' zegt hij lachend en ik pak mijn tas en loop naar de auto toe, alles is al ingepakt en ik ga achterin zitten
'ja?' vraagt liv wanneer ze achter het stuur zitten en we knikken 'top.' en ze start de auto en rijdt richting de familie. dit jaar doen we het alleen met de familie van liv, de familie van harry kon niet ofzo, dus daarom gaan we naar de moeder van liv waar harry ook naartoe komt.

Different Eyes, Different Story (VERVOLG) (Dutch 1D fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu