Hoofdstuk 56. Jayden, Liv.

437 21 5
                                    

POV Jayden.

ik heb afgesproken met sascha dat ik in het weekend mee ga trainen met billy elliot als dat uitkomt, en dan na de zomer ga ik mee op tour, dat staat vast, dan ben ik ook oud genoeg om volledig te spelen, zonder af te moeten wisselen, tuurlijk is er een understudy voor het geval dat ik uitval, maar ik hoef de rol dan niet meer te delen met 4 of 5 andere jongens, ze hebben gekeken naar een aantal shows van ons allen en hebben mij gekozen als keuze 1 om mee te gaan op tour, en omdat ik dat kan gaan doen, ga ik dat natuurlijk ook doen, we hebben direct ook skypecontact gehad met mijn fysio die alles heeft goedgekeurd! god thanks!

ik ga de zaal in en ga op de plek zitten bij productie en leg mijn script op mijn schoot neer en kijk rond in de zaal naar de mensen die er net zijn gaan zitten, iedereen is enthousiast aan het praten en lijkt erg vrolijk. als de lampen dimmen wordt iedereen stil, dat vind ik een van de magische momenten als je backstage staat... de musical begint en ik let enorm op bradley die billy speelt vanavond en het echt enorm goed doet, ik schrijf veel dingen op die hij op momenten doet of pakt, of een speciaal loopje heeft of waar hij naartoe loopt, enzovoort. 

(sorry, ik ga tijdssprongen maken.)

POV Liv. 

het is begin september, alle kids zijn weer naar school behalve jayden, hij zit nu midden in de repetities voor de tour van billy, ik zit in de laatste 5 weken van mijn zwangerschap dus ik heb er voor gekozen/ben gedwongen, om tot de zomervakantie te werken en daarna vrij te nemen zodat ik na de vakantie niet meer zal werken in verband met verlof. ik heb in de vakantie een heleboel video's opgenomen zodat als ik bevallen ben dat er dan geen video's komen, het kan wel zo zijn natuurlijk, maar wanneer ik heel veel video's gemaakt heb en ze nu voor een groot deel allemaal ga editen, dan kan ik ze alvast op youtube zetten en hem op tijd neerzetten zodat er gewoon iedere week 1 komt zonder dat ik er naar om hoef te kijken, ook heb ik nog een aantal vlogs die er ooit op gaan komen. ik pak mijn camera en mijn laptop en loop naar beneden, en leg de spullen in mijn kantoor neer en loop daarna naar de keuken, onderweg haal ik kyra uit haar bench zodat ze lekker mee kan scharrelen, ik merk wel dat ze heel graag bij mij is altijd, maakt niet uit waar ik ben, zij is daar ook, ik kan eigenlijk wel zeggen dat ik een stalker heb... hahaha...

ik pak een kop thee en een schaaltje met een mesje, 2 stuks fruit en ik loop naar mijn kantoor toe waar kyra op het kleed gaat liggen wat in de ruimte ligt, ik ga open de ramen en ga aan mijn bureau zitten en open mijn laptop en leg hem aan de lader en haal het kaartje uit mijn camera en begin met het editen van de video die morgen online zal komen, sinds dat ik zwanger ben doe ik ook aan what I ate wednesday, een video waar ik laat zien wat ik op een dag eet, ik vind dat een van de leukste video's om te filmen.

ik heb 2 uur in mijn kantoor gezeten, ondertussen ben ik ook heel even uit geweest met kyra, maar de rest heb ik op mijn kont gezeten... aardig saai, maar 5 video's zijn geedit, normaal gesproken doe ik er langer over, maar het ging makkelijk en ik had geen gekke haperingen in mijn praat video's, ik moet enkel de what i ate wednesdays en de vlogs nog editen, dan is het klaar voor de komende weken, ik kan natuurlijk wel gaan filmen maar misschien wil ik dat ook wel even laten. 

ik weet niet zo goed wat ik moet doen, de suz en nathan zitten nog op school tot 4 uur, het is nu half 2, harry heeft een 1D meeting in londen en jayden en do zijn daar natuurlijk ook... ineens zie ik de stapel met polaroid foto's liggen, ohja, die wilde ik nog in mijn fotoboek plakken van spruit 5, van ze allemaal heb ik een fotoboek gemaakt, allemaal met polaroid foto's, ik heb nu 35 foto's van mijn buik, van de babykamer een aantal foto's een aantal foto's van de kinderen die nu al leven, en dat soort dingen, enkel ligt er een fotoboek en een stapel foto's die nog nooit bij elkaar zijn gekomen, dat ga ik nu maar eens doen denk ik, maar niet in dit kantoor... ik pak een pot lijm uit mijn la en pak de stapel foto's en het boek en loop naar de keuken en ga aan de keukentafel zitten en zet wat muziek aan en zing mee terwijl ik de foto's inplak. 

ik vrees eigenlijk wel voor mijn bevalling, ik ben gewoon bang dat harry er niet bij is omdat hij zo'n stomme 1D meeting heeft... hij gaat op tour in februari, en echt enorm veel shows zijn al uitverkocht, bijna allemaal... dus ja, ze moeten nu wel... ze kunnen niks meer afzeggen, en trouwens wanneer hij dus op tour gaat, is spruit ongeveer 5 maanden... dat vind ik vrij jong om al naar de creche te brengen, maar na kerst wil ik ook gewoon weer gaan werken... ugh... life is hard sometimes... 

ook heb ik een angst voor het kindje, wat nou als deze niet gezond geboren zal worden? wat nou als er wat fout gaat en het kindje niet levend geboren zal worden? of dat er iets met een zenuw gebeurt? iets... ik voel iets wat ik de andere 3 zwangerschappen niet gevoeld heb... 

'hey!' roept nathan wanneer hij door de achterdeur naar binnenkomt 

'hey lief.' zeg ik en ik sta op om thee te gaan maken voor hem en suz, want die komt zo ook thuis. 

Different Eyes, Different Story (VERVOLG) (Dutch 1D fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu