POV Do.
ik pak beau uit haar bedje, verschoon haar luier en kleed haar aan, het is zaterdag, weekend voor mij en het beginnende werk van papa, vandaag vertrekt hij naar sydney, voor de eerste show van de ON THE ROAD AGAIN tour... ik ga deze zomer waarschijnlijk de hele tijd mee, tenminste dat hoop ik, ik heb eind juni vakantie tot halverwege september...
ik loop met beau naar beneden en stop haar direct in haar wagen en pak mijn jas en sleutels en loop naar buiten, over 2 uur vertrekken we pas naar londen waar we hebben afgesproken op het vliegveld in een speciale ruimte ofzo... ik vind het wel een vreemd idee dat papa zo voor uitverkochte stadions staat, zoals adele doet enzo... ik ga zelf eigenlijk nooit naar concerten... ik zou het wel leuk vinden...
ik loop een half uurtje buiten met kyra en beau waarna ik weer terugkeer naar huis om te gaan ontbijten en mezelf klaar te maken om naar londen te gaan,
'do! schiet op! we moeten gaan!' roept papa naar boven en ik trek mijn tas van mijn bed af en ren naar beneden waar iedereen al staat te wachten, papa heeft zijn koffers al in de auto zitten en roos en jayden zitten al in de auto, eigenlijk wel gek dat zij een relatie hebben terwijl ze roos geadopteerd hebben... ach, laat ze lekker.
'jo! ben klaar!' zeg ik en ik stap in de auto en ga naast nathan zitten en iedereen stapt in en de auto vertrekt richting londen.
'blijf jij in londen do?' ik knik
'ja, we hebben vanmiddag en morgen opnames voor life unexpected.' zeg ik en ze knikken
'dan zet ik jou toch gewoon bij je appartement af?'
'graag.'
'wanneer is iedereen terug dan?' vraagt roos aan me en ik haal mijn schouders op
'ik denk dat angelina het hele weekend in londen is, en de rest komt waarschijnlijk morgenavond weer terug.'
'met hoeveel zitten jullie?'
'met 6...'
'jezus zo veel?' ik knik
'ach, het is best gezellig, met angelina kan ik altijd wel lachen.' ze grinnikt
'dat ken ik...'
'jaja... lachen met jayden, is dat het enige?!'
'ha ha ha... met kaylee kan ik nog harder lachen.' ik schiet in de lach
'pest dat meisje niet zo.' roept papa door de auto en we schieten allemaal in de lachwe komen aan op het vliegveld van londen waar echt heel veel gillende meisjes staan, we worden begeleid naar een speciale, afgesloten parkeerplaats waar mama de auto neerzet en iedereen uitstapt, papa pakt direct een kar om de koffers erop te leggen, ik haal beau uit de auto en stop haar in de wagen en mama sluit de auto af en we lopen met z'n alle naar de plek waar we hadden afgesproken met de rest.
'hey.' roepen louis en eleanor wanneer we binnenkomen, bijzonder genoeg zit de moeder van bee er ook, met bee...
'hi.' zeggen we allemaal en papa zet zijn koffers in de hoek neer en omhelst louis, daarna de rest
'hi, ik ben do.' ik geef de moeder van bee een hand
'hi, briana.' zegt ze vriendelijk 'ik ben kwijt van wie of wat do is.' grinnikt ze
'dochter van harry en liv, nicht van bee.' zeg ik en ze knikt
'aahh ja inderdaad!' zegt ze 'deed je aan de kunstacademie?'
'ja, dat ben ik ja, ik studeer moderne kunsten.' ik glimlach
'knap.' zegt ze
'ach, het is niet echt lastig.' zeg ik en ze knikt
JE LEEST
Different Eyes, Different Story (VERVOLG) (Dutch 1D fanfic)
FanfictionDit is het vervolg op Wait?! Wacht?! Wat?!