Capitolul 2

539 28 3
                                    

*Rahela*
Ma trezesc din cauza alarmei de la telefon.Ma ridic leneșă  din pat si intru in baie.
Dupa ies din camera si intru in bucatarie.
Mama:-Scumpo hai, vei întârzia .
Mă asez la masă  si încep  să  mănânc .După  ce termin ies din casă .O îmbrățișez pe mama si mă urc in masina lui tata.Ajungem in fața  garii.Il îmbrățișez  si pe el si ma urc in tren.
Drumul a fost linistitor.Cobor din tren si îmi iau un taxi.Soferul oprește in fața unei mari academi.Îi platesc si ma dau jos.Intru pe poarta cea mare si ma îndrept  spre clădire  când  mă  atrage o melodie tare in directia unde duce intr-un parculeț mic.
Intru si eu si vad o gramada de elevi într-un  cerc.Ma strecor si eu printre ei si observ  trei elevi dansând . Hip-Hop.Sunt tari. Ăsta  nu e liceu de fete?Ma rog văd  ca mai apare un băiat  cu o șapcă  in cap.
Dansează  asa frumos.Este un băiat  brunet si drăguț.
După  ce băieți  termină de dansat dau sa plec,dar vad ca brunetul se împiedică  de geamantanul meu si da sa cada,dar il prind de mana si il trag in fata mea.
Eu:-Esti bine?
El:-Da.
Spune si pleacă .Imi iau geamantanul si intru in cladire.Bat la usa directorului si aud un intra.
Eu:- Buna ziua.
Ea-:Buna.Tu trebuie sa fi Rahela.
Eu:-Da.
Ea:-Uite cheiele la camera ta.
Iau cheile si plec.Trebuie sa ajung la camera cu numarul 15.
Cand ajung in dreptul camerei o fata iese din camera 16.
Ea:-Buna.
Eu:-Hei.
Ea:- Eu sunt Mia.
Eu:-Rahela!
Ea:-Wow esti in camera cu cea mai frumoasă  fata.
Eu:-O ce tare.
Intru si nu gasesc pe nimeni.Văd  două  paturi.Unul lângă  geam si unul lângă  un perete.Se pare ca patul de lângă  perete .Imi pun trolelul lângă  pat si ma uit prin jur.Un birou si o poza cu colega mea de camera.
O iau in mana si raman masca.Fata asta o cunost,dar de unde?
Deodată pe usa intră  fata din poza
Eu:-Buna?
Ea:-Buna!
Spune facand o fata surprinsa.Fata asta nu e asa frumoa6
sa.
Eu:-Eu sunt Rahela.
Ea:-Eu sunt M....Maria.
Stai asa.Nu vrea sa spuna Maria.Ok asta a fost ciudat.
Intru in baie,imi fac un dus,dupa imi iau pijamaua si ma bag la soamn.
Ma trezesc pe la 7 dimineata si observ ca Maria nu este in patul ei.O fi plecat.
Dupa ce imi fac rutina,dau sa ies pe usa cand cineva deschide înaintea  mea dandu-mi in cap.Este Maria care face ochi mari cand ma vede pe jos.
Maria:-Esti bine?
Eu:-Ia stai vocea ta.
Maria ma ia de jos si ma pune pe pat.
Eu:-Ai voce groasa.
Maria:-Ba nu.
Spune facandu-si vocea subtire.Ok chiar este ciudata
*In poza este Mark*

Băiat  sau FatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum