Stau singura in salon si ma gandesc.De ce mama mi-a ascuns pe sora ei moarta?
Sunt insarcinata.
Ma ridic din pat si ies pe salon.Simt ca inebunesc stand numai in pat.
Ies afara din spital si il vad pe Robert suparat pe o banca.Ma asez langa el si il intreb.
Eu:-Esti bine?
Robert Isi ridica capul si se uita la mine.
Robert:-Rahe,de ce te ridica-si?
Eu:-Nu mai suportam.Oricum maine vine tata si ma ia.De ce esti suparat?
Robert:-Ca sunt un prost.
-Rahela,ce cauti afara?
Eu:-Aer curat,iubitule
Mark se uita la Robert si Robert la Mark.Mark vine la mine si ma imbratiseaza.
Eu:-Ce aveti?
Mark:-Nimic.Hai inapoi in salon.
Ma ridic usor si simt o durere de spate.Imi ichid ochii pentru un moment si ma las in fata.
Mark ma prinde repede si Robert tresare.
Mark ma ia in brate si ma duce in salon.Robert cheama doctorul.Doctorul intra ingrijorat.
Doctorul:-Fetito,esti incredibila.Ma inebunesti.Ti-am spus sa nu te ridici?
Eu:-De ce nu am voie sa ma ridic?
Doctorul:-Esti slaba de spate si nu poti sa ti o sarcina.Esti prea mica.
Eu:-Am 18 ani.
Doctorul:-Organismul tau spune altceva.Poti sa pierzi aceasta sarcina daca te mai ridici.Pentru inca o saptamana nu o sa poti sa te ridici.
Dupa iese din salon.Baietii vor sa plece,dar îi opresc.
Eu:-Voi,nu plecati pana nu imi spune-ti ce aveti!
Mark:-Iubito,odihneste-te.
Ei doi ies din salon si eu adorm
*Mark*
Ies afara sin salon si il opresc pe Robert.
Eu:-Robert...
Robert:-Scuze,Mark,o plac si nu vreau sa o pierd.Imi pare rau ca te-am lovit.
Eu:-Mie imi pare rau.Si o iubesc si nu o vreau sa o pierd.Stiu ca nu va putea tine aceasta sarcina,dar trebuie sa o incurajam.
Robert:-Ok,hai acasa la ceilalti.Ne trebuie o baie.
Incepem amandoi sa radem.Asa este o sa sufar daca pierde iubita mea copilul,dar o sa mor daca o pierd pe ea.
CITEȘTI
Băiat sau Fată
Genç KurguBună, in această poveste se va vorbi despre o fata care a intrat in cea mai bună academie din America.O cheamă Rahela. Colega ei de camera nu este cum a visat ea. Oare o sa descopere ce ascunde colega ei de cameră??