*Rahela*
Ma intorc in camera si observ cum Mark isi face bagajele.
Eu:-Mark?Nu pleca...
Mark se intoarce cu fata la mine si ma ia in brate.
Mark:-Iubito,nu plec de tot.Numai ca nu o sa mai stau aici.
Eu:-Mark,te rog ia-ma cu tine.
Mark:-Nu pot face asta.Aici este viitorul tau.Eu doar sunt un dansator.
Eu:-Sa nu mai spui asta!Si eu sunt dansatoare.Unde vrei sa pleci?
Mark:-Acasa la parinti mei.
Eu:-Te rog,nu ma lasa singura.
Mark:-Ramii cu baietii.Asculta-ma eu o sa fac tot posibilul sa va iau la mine.Bine?Dar mai intai termina studiile.
Eu:-Mark....
Incep sa plang.De ce mi se intampla mie asta??Trebuie sa il las sa plece,chiar daca ma doare pe mine.
Mark:-Eu plec.
Eu:-Vin sa te conduc.
Iesim amandoi afara si observ pe prietenii nostri la poarta.
Ne ducem la ei.Mark îi imbratiseaza si asteapta sa vina tatal lui.
Observ o masina neagra care opreste langa noi.
Mark:-Va rog sa aveti grija de ea.
Le sopteste baietiilor.Se intoarce la mine si ma saruta lung.Dupa pleaca.Robert ma imbratiseaza si imi sopteste:
-Totul o sa fie bine.
Kris:-Gata,Rahe hai intra in academie.Ne vedem maine,ok?
Dau afirmativ din cap si intru in academie.
Intru in camera mea care acum este pustie fara el.Ma asez in pat si ma uit la tavan.
*Mark*
Sunt la tatal meu in masina si astept sa trecem granita spre Romania.Of ce greu este fara pitica mea.
*Rahela*
A trecut o saptamana de cand iubitul meu a plecat.Eu nu mai dau la ore,doar stau in camera mea.Cu baietii nu am mai vorbit.
Deodata cineva imi bate la usa.Ma ridic si deschid unsa.In fata mea se afla Giulia.
Giulia:-Ce faci,Rahe?
Eu:-Bine,intra.
O las sa intre.
Giulia:-Rahe,de ce nu mai vi la ore?Directoarea vrea sa iti sune parintii.
Eu:-Nu imi pasa.
Giulia:-Nu vorbi asa.Hai sus.Se pare ca o sa ai o noua colega de camera.
Eu:-Cine este?
Giulia:-Nu stiu.O fata.Sti,Mira sa dat la Tim al meu.
Eu:-Ce?
Giulia:-Da,dar el a respins-o.Baietii sunt foarte ingrijorati de tine.
Eu:-Giulia.
Giulia:-Hai sa îi vezi.
Giulia ma trage afara din camera.
Eu:-Giulia,nu!
Giulia:-Nu poti sta numai acolo,inchisa.Mai avem o saptamana si incepe vacanta de vara.
Eu:-Off.
CITEȘTI
Băiat sau Fată
किशोर उपन्यासBună, in această poveste se va vorbi despre o fata care a intrat in cea mai bună academie din America.O cheamă Rahela. Colega ei de camera nu este cum a visat ea. Oare o sa descopere ce ascunde colega ei de cameră??