Capitolul 14

263 17 3
                                    

Ma trezesc foarte voioasa.Vreau sa ma ridic din pat,dar o mana imi incojoara talia.Ma intorc si dau nas in nas cu Mark.Dau sa tip,dar imi pune mana la gura.
Mark:-Ss, nu te speria.
Eu:-Ce cauti aici?
El:-Pai aseara am adormit aici.
Ma ridic din pat si intru in baie.
*Mark*
Toata noaptea am tinut-o in brate.Este asa de firava.Incep sa o plac mult mai mult.
*Rahela*
Ies din baie si il vad pe Mark la fereastra.
Ma duc langa el si ma pun pe pervaz.
Eu:-Esti bine?
Mark:-Da......sti maine este concursul de dans.
Eu:-Suntem pregatiti.Nu iti face probleme.
Mark:-Stiu asta si nu imi fac probleme
Eu:-Atunci ce este cu tine?
El:-Imi place o fata si nu stiu cum sa îi spun.
Deci lui îi place de una.Off daca ma-si fi bucurat,dar nu pot pentru ca il plac.
Eu:-Si?
El:-Nu stiu cum sa îi spun.
Eu:-Mark spunei altfel o vei pierde.
Mark:-Bine îi voi spune.
Eu:-Ok,haide.
Ma da jos de pe pervaz si plecam din camera.Nu am mai vazut-o de doua saptamani pe Mia si pe Giulia.Poate Mia a plecat,dar nu cred.
Nu imi vine sa cred îi place o fata.Ar trebui sa fiu fericita pentru el,dar nu sunt.Il plac mult.Imi este frica sa recunosc.Iesim din camera si mergem in parculet,unde ne intalnim cu ceilalti.
Robert:-Haideti sa repeta.
Dupa doua ore de repetat ne intoarcem in camera si adorm.
Ma trezesc de dimieneata.Imi fac rutina si plec la ore.Prima ora am sport.

Dupa orele se termina,vine pauza de pranz

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa orele se termina,vine pauza de pranz.Imi iau un mar si plec in parculet.Ma asez pe o banca si ma uit la niste copilasi cum se joaca.
Deodata langa mine se aseaza.......

Băiat  sau FatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum