Capitolul 3

350 25 5
                                    

Intru in sala de clasă  unde toate privirile sunt pe mine.Ma pun in ultima bancă  lângă  Maria care imi zâmbește .Ma sperie.Mai bine îi zambesc ca sa ma lase.
Pe usa intra o profa.
Ea:-Unde este fata noua?
Ma ridic si ma duc la ea
Eu:-Ma numeas Voros Rahela.
Ea:-Ok ia loc.
Ma asez inapoi.
Ea:-Un jurnalit este un bun comentator.......
Dupa ora asta care e ciudata ma duc in sala de sport.Acolo profesorul se uita la toate cururile fetelor mai ales dupa a lui Maria.
Ma asez in banca cand sunt chemata pe profesor sa ma prezint.Dupa ce ma prezint,profu se uita la mine cu o fata ciudată.
El:-Haideti la incalzire!
Încep să  fac ce fac si colegele mele.O văd  pe Mia cum imi zambeste.Maria sta pe bancă  si se uita la noi.
Profu:-Haideți azi o sa ne jucam volei.
Ne face echipele si incepem sa ne jucam.Cand deodata o blonda vrea sa dea intetionat cu mingea in mine.Mia ma striga,dar prea tarziu.Mingea imi atinge fruntea si eu cad pe spate.
Profu:-Esti bine?
Eu:-Da...
Ma ridic si ma uit la blonda confuza.Ea incepe sa rada si vine la mine.
Blonda:-Hei scuze nu am vrut.
Eu:-Ok piti.
Blonda:-Cum mi-ai spus?
Eu:-Piti,esti surda?
Isi ridica mana sa dea in mine,dar cineva o prinde,ma întorc si o vad pe Maria furioasa.
Maria:-De ce faci asta?
Bonda pleaca fara sa raspunda.
Ma intorc catre Maria si ea da sa plece,dar o prind de mână.
Eu:-Mulțumesc.
Maria:-N-ai pentru ce.
Dupa ce toate orele se termină .Obosită  merg la mine in cameră si ma trantesc in pat si adorm.
Ma trezesc pe la 3 dimineata si ma speri cand nu o gasesc pe Maria in patul ei.
Oare ce ascunde??Ma uit in birou si gasesc o poza cu baiatul brunet care ma atras in prima zi cand am venit.O iau si ma uit atenta la el.Seamana cu Maria putin.Ce frumos este.
-Ce cauți  tu acolo??
Treasar cand o vad pe Maria intrând  pe geam.Vine la mine si imi ia poza din mana si ma împinge.
Eu:-Scuze.
Maria:-Ce cauți in lucrurile mele?
Eu:-Nimic.Acel băiat....
Maria:-Culcate.
Ma pun in pat si adorm cu gandul la Maria.Unde o fi fost???

Băiat  sau FatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum