Capitolul 35

165 19 2
                                    

Deodata usa se tranteste de perete si pe ea intra.Zack,Mark,Tim,Robert si Kris.
Mark:-Stai!
Diana:-Opa,au venit salvatori.
Il vad pe Mark cum se uita la mine si la mana mea care este plina de sange.
Zack:-Dai drumul!
Diana:-De ce?Cat pot sa ma distrez acum!Hahaha.
Mia cand il vede pe Robert inghite in sec.
Mark vine spre mine,dar Diana imi pune cutitul la gat.
Diana:-nu te apropia!
Observ cum cinci gorile intra in camera.Baietii se iau la bataie cu gorilele.
Reusesc sa imi rup frangia de la maini.O vad pe Diana cum se uita la cum se bat baietii si pe mine ma uita.Ma ridic usor si îi iau cutitul din mana.
O leg repede la maini si il desfac pe Vlad.Eu il imbratisez.
Eu:-Multumesc.
Vlad:-Nu ai pentru ce.
Vlad suna la politie.Dupa 20 de minute politia intra in casa.Îi ia pe toti.Eu fug la Mark si îi sar in brate.Dupa la Zack si la ceilalti.
Zack:-Vlad,iti multumesc.
Vlad:-Nu face nimic.Mi-a facut placere sa o ajut.
Mark:-Hai acasa.
********
Ajung acasa unde mama cu tata stau pe canapea.
Mama:-Scumpa mea.
Îi imbratisez pe amandoi.
Tata:-Esti bine?
Eu:-Da....
Mark:-Hai,sa te odihnesti.
Ma trage in camera mea.
Eu:-Ce ai?
Mark:-Trebuie sa iti curat rana de la mana.
Mark imi da buza jos si imi curata rana dupa o bandajeaza.
Da sa se ridice,dar il opresc eu.Ma apropi de el si il sarut.El imi raspunde imediat la sarut.
Eu:-Mi-a fost dor de tine.
Mark:-Si mie.Te iubesc.
Ne punem in pat si adorm la pieptul lui.
*Mark*
Ce bine ma simt acum.Este langa mine.Cand am vazut-o legata si ranita am zis ca turbesz.Doamne cum sa îi faca rau.E asa o fata firava,dar asa sunt oameni rai.
Vad cum doarme la pieptul meu.Ce dor mi-a fost de ea.Nu o voi mai lasa niciodata singura.Este numai a mea.

Băiat  sau FatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum