*Rahela*
Imi deschid ochii si observ ca sunt in patul de la perete cu Mark. Imi aduc eu aminte este ca am adormit pe canapea.
Ma ridic din pat si observ ca toti dorm.Intru in baie.Ma schimb si ies,imi fac rutina si ies din baie.
O vad pe Giulia cum se uita nedumerita.
Eu:-Neata.
Giulia:-Neata.Ce sa intamplat?
Eu:-Nimic,poveste lunga.
Dupa ce baietii se trezesc primesc un mesaj.
"Neata,sa coborati jos la cantina hotelului.
Directoarea"
Eu:-Baietii ati primit mesajul?
Mark:-Da,haideti.
Iesim din camera si coboram la cantina,unde toate fetele sunt grupate la fiecare masa.
Directoarea:-Au sosit si lenesi.Asezati-va.
Ne aseazam la o masa goala.
Directoarea:-Azi vom face activitati in padure.Baietii contra fete.Maine seara o sa avem o petrecere unde fiecare baiat o sa invite o fata la dans.Ce care danseaza frumoas si se comporta civilizat,acea pereche o sa castige.
Mia:-Care este premiul?
Directorul:-Surpriza.
Directoarea:-Pofta buna!
Incepem sa mancam.La masa este omleta,ceai si paine prajita.
Dupa ce terminam de mancat iesim din hotel.Ajungem in padure si directirii se pun in fata noastra.
Directoarea:-Prima activitate este fata scunselea.Cinci persoane o sa va caute,cei trei care vor ramane ultimii vorc castiga prima activitate.
Directorul:-Cei care o sa va caute sunt.Mia,Kris,Tudor,Mark si Tim.
Serios??Offf.Mark imi zambeste malefic.Eu îi scot limba.
Directaorea:-Va vom da noi starutul.Acum ceilalti ascundeti-va
Ajung in mijlocul padurii si ma urc intr-un copac.Cat, mai sus printre crengi.Cum ma voi da jos?Nu stiu.Distanta este de doi metri sau mai mult.
Îi aud pe directori cum da startul.Off o sa inebunesc.Ma uit in jos si o vad pe Giulia care nu stie pe unde sa o ia.Vreau sa o ajut,dar o gaseste Tim.
Tim:-Te-am gasit.
Na.Bravo Giulia.Buna ascunzatoare.
CITEȘTI
Băiat sau Fată
Fiksi RemajaBună, in această poveste se va vorbi despre o fata care a intrat in cea mai bună academie din America.O cheamă Rahela. Colega ei de camera nu este cum a visat ea. Oare o sa descopere ce ascunde colega ei de cameră??