A trecut doua saptamani de cand Maria pleacă noaptea si se întoarce obosită .O voi urmări .
Ne punem la culcare.Ma trezesc pe la 7 dimineata.Ma ridic din pat si cand sa deschid geamul pe el intra Maria,dar ce sa vezi fara păr.
Dau sa tip,dar imi pune mana la gura si cade pe mine in pat.Nu imi vine sa cred.Maria nu este Maria.E......e un băiat .
Imi face semn sa nu tip.
Imi ia mana de la gura,dar tot ma uit la ea sau el.
Se ridică usor de pe mine si se așează mai bine lângă mine.
Eu:-Maria?sau cine esti tu???
Isi da gluga jos si il vad pe brunet.Doamne!!!!E chiar brunetul care dansa.
Eu:-Esti baiat?Si tu....te cunosc.....cel din poza......si dansul.
El:-Da.Eu sunt Mark.
Eu:-M-ai mintit!
El:-Si ce vreai sa fac?Uite eu sunt băiat .Stiu ca nu am ce cauta aici,dar te rog nu ma da de gol.
Eu:-De ce sa nu fac asta?
El:-Pentru ca te-am ajutat cu blonda.
Eu:-Sti ,acum imi vine sa te bat.Am stat cu un băiat in camera.
Mark:-Uite, stiu cum este,dar nu spune la mineni.
Eu:-De ce ai facut asta?
Mark:-Am fost obligat.Eu sunt liderul unei trupe de Hip-Hop si ne trebuia bani si am intrat aici sub numele de Maria.
Eu:-Unde pleci noaptea?
Mark:-La repetitii.
Eu:-Esti nebun.
Mark:-Promite-mi ca nu spui.
Eu:-Nu iti promit.
De ce imi place asa tare de el??Off, il omor.
Mark:-Cat vrei?
Eu:-Uite cum facem.Ma iei si pe mine la repetitii.
Mark:-Nu.
Eu:-Atunci pa ,domnule.
Mark:-Bine.Acum culca-te.
Eu:-Nu pot.M-ai speriat.
Incepe sa rada.Imi pune mana pe cap.Intra in baie si isi face un dus.Doamne iartă-mă si pazeste-ma.Am stat pana acum cu un băiat care il plac in cameră si habar nu aveam.
Ma pun in pat si adorm.
*Mark*
Dupa ce imi fac un dus,intru in camera si imi gasesc colega care doarme in pat.O acopăr si ma bag si eu in patul meu.Eram sigur ca nu pot tine un secret in fata ei.De la început am simțit ceva la ea care mă atrage.
CITEȘTI
Băiat sau Fată
Novela JuvenilBună, in această poveste se va vorbi despre o fata care a intrat in cea mai bună academie din America.O cheamă Rahela. Colega ei de camera nu este cum a visat ea. Oare o sa descopere ce ascunde colega ei de cameră??