Buna,ma numesc Rahela.Am 17 ani.Locuiesc in America cu părinții mei.Vreau sa intru in academia de fete.Nu există niciun băiat .Numai eleve.Nu întrebați dacă sunt pe invers pentru ca nu sunt.Vreau să ajung acolo pentru a-mi urma visul.Visul meu este sa devin o jurnalistă.Stiu e ridicol,dar asta vreau eu.
Am un frate de 20 de ani care are o firmă in Austria.Părinții mei,vor sa mă duc cu el,dar eu nu vreau.
*Mark povesteste*
Mă numesc Mark.Am 18 ani.Sunt dansator de Hip-Hop sau cum imi place mie să numesc "Dans de strada".Am o trupă de dans foarte bună.Suntem 4 băieții .Tatăl meu mă înnebunește să mă duc la școală pentru a câștiga o meserie.Șeful meu sau antrenorul de Hip-Hop vrea sa dau la o academie de fete pentru a castiga o bursa sa imi mentin trupa.Eu sunt liderul trupei.Normal că nu ma voi duce la o academie de fete.
*Rahela*
Ma trezesc zambind.Azi voi afla dacă am intrat la Academia de jurnalism.
Dupa ce ma îmbrac ies din cameră și alerg pana in bucătărie unde mama mă așteaptă .
Mama:-A sosit!
Eu:-Ieeei!Deschide.
Mama deschide plicul si il aruncă in aer.După sare si ea.
Mama:-Ai intrat!!
Aaaaaaa.Am intrat!!!!!
Tata:-Ce aveți ?
Eu si mama:-Aaaaaa!
Eu:-Am intrat.
Tata:-Unde?
Mama:-La jurnalism..
Tata ma felicită .Acum cu bursa care o voi lua.Ne vom muta intr-o vilă .Noi suntem mai săraci Nu prea avem bani,dar eu o sa schimb asta.
Fug la mine in cameră și încep să îmi fac bagajul.Nu am nicio prietenă .Doamne mă simt asa bine.
După ce imi verific a treia oara bagajul ies pe usa casei sa ma jos cu cățelușa mea pe nume Pufi.
Eu:-Pufi!Am intrat.
Imi sare in brațe si mă linge pe fata.
Eu:-Ok gata.Mâine voi pleca.Să ai grijă de mama.
Cățelușa mea îmi este cea mai bună prietenă.Tot ce îi spun eu,ea înțelege .Nu e ca si cum aș vorbi cu un animal,dar am dresat-o.
Mama:-Scumpo!!!La masă!!!
Eu:-Vin!!Pa sa ai grijă.
Plec in casă ,dupa imi fac un duș si ma duc la masa.Dupa ce termin de mâncat intru in camera mea si ma bag la nani.
Ma întreb cum o sa arate culega mea de camera!!
*Mark*
Eu:-Nu o fac!
-Nu ai ce sa mai faci.Deja esti in scris.
Nu imi vine sa cred ca antrenorul meu idiot ma inscris la o academie.De maine plec de acasa.Off proasta idee.
Eu:-Si cu dansul?
-Ne descurcăm noi.
CITEȘTI
Băiat sau Fată
Fiksi RemajaBună, in această poveste se va vorbi despre o fata care a intrat in cea mai bună academie din America.O cheamă Rahela. Colega ei de camera nu este cum a visat ea. Oare o sa descopere ce ascunde colega ei de cameră??