Capitolul 9

261 20 2
                                    

*Mark*
Nu pot sa cred.Am facut cel mai rau lucru sa vin aici.O fata isi va pierde visul din cauza mea.Nu o voi lasa sa faca asta, mai ales pe ea pentru ca o plac.Îi simt durerea.Rahela este o fata care poate sa isi riste tot numai, pentru o persoana.Am o idee.
*Rahela*
-Rahela.
O voce ma cheama.Imi deschis ochii si cand il vad pe Mark îmbrăcat in Maria tresar.
Maria:-O sa te ajut.Am o idee.
Eu:-Ce vrei sa faci?
Maria:-Hai,îmbrăcate si vom fura filmarea.O sa ștergem partea cum eu imi pierd peruca.
Eu:-Esti nebun?
Marai:-Hai,azi.E 2 ceasu.La 7 se vor trezi.
Ma ridic din pat,imi iau niste haine groase si iesim pe geam.Ajungem in fata cladiri principale.Mark deschide fereastra si ma ajuta si pe mine.
Eu:-Mark, de ce vrei sa faci asta ?
Mark:-Nu pot risca sa pleci.Acum haide.
Ma prinde de mana si mergem pana in fata biroului.Ia o cheie si o deschide.
Eu:-De unde ai aia?
Mark:-Secret.
Ma trage de mana si intram inautru.Gaseste casetele si ia caseta cu numarul 15.
Ma trage lângă calculator.Il deschide si baga video.Sterge partea in care el sare dupa mine si pune caseta la loc si iesim din birou.Cand tot este bine,dupa colt un gardian cu lanterna in mana vine catre noi.Mark ma ia de mana si incepem sa fagim.Sarim pe geam,dar cand sa fug eu ma lovesc la picior.Mark ma vede sangerand,ma ia in spatele lui si incepe sa fuga cu mine.Ajungem in camera noastra si ma pune usor pe pat.Imi ridica pantaloni si ia trusa de prim ajutor.Imi desifecteaza rana si ma bandajeaza.
Mark:-Acum esti bine.
Eu:-Multumesc.
Mark:-Pentru?
Eu:-Pentru tot ce imi faci.Ma ajuti cu tot.
Mark:-Da, pentru ca si tu mai ajutat cu acoperirea.Fara tine acum nici nu mai eram aici.Eu trebuie sa iti multumesc.
Ma face sa rosesc.Chiar am un mare noroc.Sa il cunosc pe el.Se uita la mine zambind.Eu ma uit la el rusinata.
El:-Imi place cand rosesti.

Băiat  sau FatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum