*Mark*
Ma uit la ea cum doarme.E asa draguta.O iubesc asa de mult.Este ora 2 dimineata si eu sunt in camera iubitei mele.
Cand am ajuns la parintii mei in Romania,m-am simtit asa rau fara ea.Cand am auzit-o pe Giulia ca nu a fost la ore si a stat inchisa in camera,am cumparat bielete si am venit aici.
Colega ei de camera doarem in patul ei.Nu stiu de unde a mai a aparut si ea.
Imi intorc capul la iubita mea care se tot zbate.O iau in brate si adorm.
*Rahela*
Imi deschid ochii din cauza razelor de soare care imi mangaie fata.
Ma intorc in cealalta parte si ma speri de Mark care doarme dus.
*******
Mark:-Neata,iubito.
Eu:-Neata,ce faci aici?
Mark:-Stau cu iubita mea.Hai sus,daca nu vrei sa pierdem avionul.
Dupa ce imi termin un dus lung.Ma imbrac repede si ies din baie.Il vad pe Mark echipat.
Mark:-Hai odata.
Imi iau bagajul si iesim din academie.Alergam pana la iesire unde îi vedem pe toti.
Giulia:-Haideti!
Ne urcam in taxi si pornim spre aeroport.
Mark:-Baieti,cand o sa ajungem o sa stam la mine.
Eu:-Avem noi toti loc?
Mark:-Da iubito.O sa vezi.
Eu:-Ok.
Dupa 20 de minute ajungem la aeroport.Urcam in avion si ne aseazam jos.
Giulia:-Rahela,esti bine?
Eu:-Da,de ce?
Tim:-Esti cam rosie la fata.
Imi iau telefonul si ma uit la reflexia mea.Asa este sunt rosie,dar de ce?
Eu:-Nu stiu ce am.
Mark:-Poate de la decolare.
Eu:-Nu stiu.
Dupa doua ore avionul aterizeaza.Coborm din avion si o ameteala ma cuprinde.
Giulia:-Rahela!
Asta este ultimul cuvant pe care il aud.
*Mark*
Cand o vad pe Rahela cum da sa cada o prind repede sa nu cada.
Giulia:-Rahela!
O iau in brate si îi vad pe parinti mei care ne asteapta la iesirea din aeroport.
Mama:-O Doamne,ce sa intampla?
O pun pe Rahela pe bancheta din spate.
Eu:-A lesinat cand a coborat din avion.
Mama:-Asta este o reactie,îi este rau de inaltime.
CITEȘTI
Băiat sau Fată
Ficțiune adolescențiBună, in această poveste se va vorbi despre o fata care a intrat in cea mai bună academie din America.O cheamă Rahela. Colega ei de camera nu este cum a visat ea. Oare o sa descopere ce ascunde colega ei de cameră??