Capitolul 31

177 17 0
                                    

Tim:-Asculta-ma,am inteles eu gresit,noi defapt am vrut sa iti facem o surpriza.
Eu:-Ce?
  Kris:-Da,asa este.
Tim:-Imi pare rau.Ma ierti?
Eu:-Da.
Spun si il imbratisez
Tom:-Super,maine plecati la L.A.
Eu:-Ce?Parintii?
   Tom:-Nu sunt acasa.Am vorbit eu cu ei.I-am trimis la ai mei.Adica,o saptamana in treaga o sa va distrati in L.A.
Eu:-Ieeeiii!!!
Ne asezam la masa si incepem sa manacam.Pe la 3 dimineata ne-am intors acasa.
   De dimineata,mi-am facut repede bagajul si am plecat cu baietii spre L.A.
    Am stat doua zile in masina.In sfarsit am ajuns in L.A.
  Ne-am cazat la un hotel.Eu stau in camera cu Mark.Il iubesc asa mult.
    Ma trezesc pe la 10 .Imi vad telefonul cum vibreaza.Observ ca ma suna mama.
Eu:-Alo?
Mama:-Scumpo,unde esti?Suntem acasa.L-am sunat pe Tom,dar nu raspunde.
Eu:-Pai......
   Ce ma fac?????
Eu:-Mama........trebuie sa inchid.
   Îi inchid si fug in camera la Tom,el doarme cu Robert.
Robert:-Ce ai fata?
Eu:-Unde e Tom?
Tom:-Aici.
Iese el din baie.
Eu:-Mama cu tata sunt acasa
Tom:-Ce?
Eu:-Ce fac?M-au intrebat unde suntem.
Tom:-Ce i-ai spus?
Eu:-I-am inchis.
Tom:-Diseara,avem concursul.O sa va dati mastiile jos.
  Mark:-Ce?
Intra el buimac.
Tom:-Nu aveti ce sa faceti!Ei nu accepta asa ceva.Dupa ce cantati veti da mastiile jos.
  Eu:-Si cu mama,tata,o sa ma omoare.
Tom:-Imi pare rau.
Eu:-Nu voi participa.
Tim:-Nu,am eu o idee.Ea nu o sa isi de-a masca jos,decat noi.
Tom:-Ok,o sa vedem.
Eu:-Tom,iar ma suna.
Tom:-Lasa-ma sa vorbesc ea.Alo?......suntem la un prieten........o sa venim maine.....da....paaa.
Tom:-Gata.Haidetii pregatitiva.
  Intru in camera mea si Mark ma ia prim surprimdere si ma tranteste in pat.
Eu:-Ya!
Mark nu imi raspunde,dar se apleaca si ma saruta usor pe nas.Lucru care ma face sa explodez in mine.
Mark:-Te iubesc.
  Cuvintele astea ma fac sa zbor.
Eu:-Si eu....
Nu ma lasa sa termin pentru ca incepe sa ma sarute.Îi simt mainiile cum ma mangaie pe corp,eu imi bag maniile in parul lui si il trag mai aproape de mine.El geme de durere si ma musca de gat.Gem si eu,iar el imi zambeste.
   Eu:-Mark.......imi este foame.
Amadoi incepem sa radem.
Mark:-Bine,haide la baietii.
Dupa ce terminam de manacat,baietii hotarasc sa repetam in spatele hotelului.
  Dupa doua ore de repetat,ne intoarcem in camere.Ma trantesc in pat si adorm imediat.

Băiat  sau FatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum