16:30
Aleksandra właśnie opuszczała redakcję. Nie była w najlepszym nastroju. Naczelny nie pozostawił na niej suchej nitki przez pierwsze, odkąd z nim pracuje, spóźnienie z artykułem.
-Jebane dwie minuty, a on robi z tego aferę tysiąclecia... - Mruknęła do siebie cicho wchodząc do spożywczego.
Kupiła najpotrzebniejsze artykuły i ruszyła szybkim krokiem do swojego niewielkiego mieszkania. Jej m2 mieściło się przy jednej ze słabiej uczęszczanych ulic. Weszła do mieszkania i zaniosła zakupy do niewielkiej kuchni. Zrobiła sobie kawy i usiadła do komputera.
1:30
Aleksandra spała przy stole , z twarzą na klawiaturze laptopa. Tę przyjemną czynność przerwał dźwięk dzwonka jej komórki. Zaspana sięgnęła po nią.
"Numer zastrzeżony" - Głosił monit na ekranie. Normalnie by nie odebrała, ale była ciekawa kto może dzwonić o tej porze.
-Słucham. - Powiedziała zaspanym głosem.
-Aleksandra Newman? - Zapytał niski, zachrypnięty, męski głos.
-A kto mówi? - Osobiście lubiła te tonację u mężczyzn, ale teraz to nie była pora na amory.
-To ja tu zadaję pytania. - Głos wciąż był spokojny, jednak Aleksandra dostawała gęsiej skórki i to bynajmniej nie z podniecenia. - Odpowiadaj.
-Ttak... Tak to ja... - Odpowiedziała zgodnie z prawdą.
Cała ta sytuacja wyglądała na kiepsko skrojony film gangsterski. Dziewczyna jednak wolała nie ryzykować.
-Świetnie. - Ola mogłaby przysiąc, że facet się uśmiechał. - Skoro już wiem, że jesteś tą której szukam, to słuchaj uważnie.
Dziewczyna sięgnęła po długopis. Miała tylko nadzieję, że nie pakuje się znowu w jakąś kolejną, beznadziejną sytuację.
- Chce cie widzieć o 2:30 w parku najbliżej twojego domu. Masz siedzieć w drugiej alejce na trzeciej ławce. - Połączenie zostało przerwane.
Aleksandra, bądźmy szczerzy, okropnie się bała tego co może ją spotkać. Z drugiej strony jednak wiedziała, że gdyby chciał ją zabić to na pewno nie upewniałby się jak się nazywa.
________________________________________________________________________
Co sądzicie? Pisać dalej? Interesuje was taka historia?
CZYTASZ
Wywiad z seryjnym zabójcą
Mystery / ThrillerAleksandra Newman, jest czołową dziennikarką najczęściej kupowanego dziennika w kraju. Jej życie, dotąd spokojne i monotonne, zmienia się diametralnie, gdy w środku nocy odbiera telefon. Najwyższa pozycja : #79 w Tajemnica/Thriller