Hoofdstuk 14: The day after

5.5K 122 72
                                    

Hij trok langzaam haar string naar beneden. Ze lag nu volledig naakt voor hem. Hij masseerde met een hand haar tepels en met zijn andere hand ging hij over haar vrouwelijkheid en wreef er zachtjes over. Hij drukte zijn vinger er zachtjes in. Nadia slaakte diepe kreuen weg. Ze genoot er enorm van. Hoe dieper zijn vinger er in gleed, hoe harder ze kreunde. ondertussen werd zijn mannelijkheid er zo onrustig van, dat zijn boxer bijna knelde. Marouan zoende haar volop en trok zachtjes aan haar tepel.

Hij likte haar nek, borsten en daarna haar buik. Langzaam ging hij door naar haar vrouwelijkheid. Hij begon haar vrouwelijkheid zachtjes te likken en te masseren. Hiervan werd ze gék. Marouan keek haar diep in haar ogen aan. Haar stoute blik vroeg naar meer. Hij ontdeed zijn mannelijkheid uit zijn boxer en wenkte naar Nadia. Ze knikte. Nadia plantte haar nagels diep in zijn rug en hield hem stevig vast. Langzaam ging hij er in. eerst het topje, langzamerhand helemaal. Ze liet harde kreunen los. Deels omdat ze er van genoot, en deels van de pijn. Ze was nu echt ontmaagd.

Ze kon het gevoel niet helemaal omschrijven. Marouan gaf haar ondertussen lieve kusjes en Nadia ging door zijn haar, langs zijn rug en billen. Ze streelde en zoenden mekaar intens terwijl ze samen tekeer gingen en de liefde bedreven met elkaar.. Dit gevoel was zo heerlijk. Niemand kon ze dit gevoel ontnemen. Nadia en Marouan zijn echt smoorverliefd op elkaar. Een gevoel van verliefdheid gemengd met genot. Ze waren samen in een gesmolten. Zo gingen ze de hele nacht door tot ze in diepe slaap vielen..

De volgende morgen werd Nadia laat wakker. Ze werd voor de eerste keer wakker in een andere omgeving dan haar eigen kamer. Toen besefte ze dat ze gisteren is getrouwd en haar nacht achter de rug heeft gehad. Ze denkt terug aan gisteren. Wow.. Waar ze haar eigen zo druk om maakte.. Het ging allemaal van zelf eigenlijk. Nora had gelijk. Je moet je gewoon laten gaan. Vanuit mijn opzichte kon het niet beter, en de pijn vond ik mee vallen. Het is dat ik smoorverliefd ben op Marouan en we ons zo lang hebben ingehouden. Onze verlangens waren te groot en eindelijk na jaren konden we ons laten gaan.

Ze kijkt om haar heen en ziet dat Marouan er niet meer ligt. Ze staat op en gaat recht liggen in haar bed. Ze schrikt enorm als ze een grote vlek bloed op de lakens ziet liggen. Oh my god.. Nadia schaamt haar eigen en staat meteen op. Dan ziet ze op de grond haar bh en string liggen. Ze moet lachen. Holy shit.. Ze waren echt tekeer gegaan vannacht. Ze trekt snel haar dunne badjas aan en gaat dan meteen haar bed verschonen. Terwijl de druk bezig is met de lakens verschonen, staat Marouan achter haar tegen de muur te staren.

"Ahum.." zegt hij lachend. Nadia schrikt zich rot. Hij heeft alleen zijn joggingsbroek aan. Zijn bovenlijf is ontbloot. Hij heeft een prachtig lichaam wat Nadia doet smelten. Hij loopt naar Nadia toe en pakt haar middel van achter vast. Hij geeft haar een kus. "Goedemorgen slaapkop" zegt hij terwijl hij haar schouders masseert. Nadia stopt ondertussen verlegen de lakens weg. Marouan zet een brede grijns op. "Wrm schaam je je zo erg eh.. Ik ben zo trots, dat ik die bloedvlek zelfs wil inlijsten" zegt hij. Nadia gaat helemaal stuk.

"Oh my god Marouan.. iewl.." zegt ze. "Kifesh iewl.. Wollah teh ben trots.." zegt hij terwijl hij haar uitdagend aankijkt. Hij speelt ondertussen met haar krullen. Er gaat een heerlijk tintelend gevoel door Nadia heen. Marouan pakt haar gezicht vast en zoent haar volop op haar lippen. "Ik vond het heerlijk gisteren.. Je hebt me helemaal gek gemaakt.. Me hart bonkt nogsteeds" zegt hij lachend. Nadia kijkt Marouan aan met glinsterende ogen.

Marouan streelt haar hele lichaam terwijl hij haar zoent en gaat dan langzaam door naar haar vrouwelijkheid. "Auw Marouan.." zegt ze verlegen. "Wat is er?" vraagt hij verward. "Euh.. Ik heb daar pijn" zegt ze verlegen en draait aan haar krullen. "Huh zeg wollah?" zegt hij lachend en geeft haar kusjes in haar nek. "Ja vind je het gek.. Je hebt me echt aangepakt gisteren." zegt ze. Marouan lacht. "Komt door jou. Jij hebt me gek gemaakt eh zine.." zegt hij lachend. Hij gaat met zijn vinger langs haar lippen. "Ga je mee naar beneden?" Nadia knikt en loopt naar beneden.

The one who stole my heartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu