Hoofdstuk 15: Our honeymoon

8.7K 205 151
                                    

Haar handen glijden over mijn borst door naar mijn schouders en zo weer verder naar mijn achterhoofd. Onze tongen bespeelde elkaar vurig terwijl ik tekeer ging in haar. Haar borsten gingen hevig op en neer en ze kreunde hard. Ik kreeg een voldaan gevoel bij het tevredenstellen van mijn vrouw. Het deed mij deugd om haar te zien genieten. Samen hadden we ons hoogtepunt bereikt en viel mijn vrouw op mijn borstkast in slaap..

Nadia was in diepe slaap gevallen op Marouan zijn borstkas. Het is inmiddels 6 uur in de avond. Ze vertrekken middennacht. Gelukkig wonen ze niet zo heel ver van schiphol, maar toch moeten ze nog wel inpakken. Nadia weet niet hoe ze er onderuit moet komen. Ze durft Marouan niet wakker te maken. Ze zijn beide nog volledig naakt. Zijn arm omhelst Nadia volledig waardoor ze niet veel meer kan. Ze probeert zachtjes zijn arm op te tillen om er tussen uit te komen.. en het is haar nog gelukt ook. Ze doet gauw haar badjasje aan en raapt haar spullen bij een.

Marouan is nog in diepe slaap. Hij slaapt zo lief, dat ze hem niet durft wakker te schudden. Ze pakt een dekentje en legt hem over Marouan heen. Ze geeft hem zachtjes een kusje op zijn voorhoofd en sluipt dan zachtjes naar boven. Oh my god.. ze hebben het gewoon weer gedaan. Gewoon op de bank. Marouan kent gewoon geen genade als het gaat om liefde bedrijven. Hij is echt wild en is zijn woorden nagekomen die hij voor hun huwelijk uitsprak. Ik zou er nog wel achterkomen.. zei hij. Nou dat heb ik zeker gedaan. En hoe..

Ze pakt een koffer tevoorschijn en legt het op hun bed. Ze stopt er een aantal maxi-jurken in, blousjes, hoge rokken en sjaals. Ze weet niet eens waar ze naar toe gaan.. maar ze gokt op een warm land. Ze zoekt een grote toilettas en gooit al haar verzorgingsspullen er in inclusief haar makeup. Terwijl ze daar druk mee bezig is, hoort ze Marouan de trap op komen. Hij heeft het dekentje wat Nadia om hem heen had geslagen, om zijn middel gedaan zodat hij niet meer naakt is. "Ewa zine" zegt hij terwijl hij zich uitstrekt. Hij loopt naar haar toe en geeft haar een kusje.

"Moet jij niet gaan inpakken?" vraagt ze. "Ik heb allaaang al ingepakt, zorg jij er maar voor dat je klaar staat." zegt hij. Hij gaat zitten op het bed rand terwijl Nadia bezig is met inpakken. Hij bekijkt haar aan van top tot teen en begin sneaky te lachen. "Wat is er?" vraagt ze lachend. "Niks.. ga ga inpakken" zegt hij lachend. "He.. hoe weet ik nou waar we naar toe gaan?" vraagt ze ongeduldig. "Het is in ieder geval ver vliegen.. en een warm land.. zwemkleding is aangeraden" zegt hij.

Nadia lacht. "Jij bent echt gemeen" zegt ze. "Ik ben niet gemeen, verre van zelfs.. ik wil je gewoon verrassen en die glinster in je ma sha Allah prachtige ogen weer zien.." zegt hij. Nadia lacht weg en gaat verder met haar kleren. Ze is zo gek op Marouan. Het liefst ligt ze de hele dag in zijn armen gewoon te niksen. Als ze maar bij hem is.. maar hij blijft haar keer op keer verassen. Wat een schatje is het toch. Een paar uur later zijn voorbij. Nadia is klaar met haar koffers in te pakken. Ze neemt snel een douche en trekt haar beige maxi-rok aan met een wit blousje daar onder. Daar over doet ze haar blazer aan en pakt ze er een bijpassende pashmina als hoofddoek.

Ze doet wat mascara op, oogpotlood, blush en een zacht roze kleurtje op haar lippen. Ze spuit een beetje parfum over haar eigen en klaar is ze. Ze ziet er super netjes en classy uit. Ze loopt met haar koffer in haar handen naar beneden waar Marouan op haar staat te wachten. Hij staat in de gang tegen de muur te wachten met zijn telefoon in zijn handen. Hij heeft zijn donkergrijze trainingspak aan. Hij ziet er goddelijk uit. "Ewa, hoe zie ik er uit?" vraagt hij. "Als mijn man.." zegt ze verlegen.

"Niet doen.. je maakt me gek.." zegt hij terwijl hij haar kust. Nadia lacht verlegen weg. "Je ziet er prachtig uit zine.. Heb je alles bij?" vraagt Marouan. Nadia knikt. "Oke dan kunnen we gaan euy.. Ik stop de koffers in de auto en dan kunnen we gaan. Terwijl Nadia in de gang staat, bewonderd ze Marouan. Hij ziet er echt goed uit. Hij is naar de kapper geweest en heeft weer een mooie opscheer laten zetten. Hij is prachtig ma sha Allah.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 14, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The one who stole my heartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu