Аз съм зъл гений

221 18 5
                                    

Гледната точка на Крис:

Качихме се в стаята си, а Кира не спираше да мрънка, че някакъв си Джимин се е настанил в апартанента и.

- Този лилипут! Ще го науча аз! Ще ми влиза той в апартамента!

- Любовче, успокой се!

-Как да се успокоя? Как? Като го знам какъв е перверзник Джимин, нищо чудно вече да е с някоя кучка в МОЕТО легло!

- Е, чак пък толкова. - доста странно си звучеше. Сега сигурно ще каже и че се къпе във вана с мляко за по мека кожа. Кира само направи свъсена физиономия и влезе в банята. Аз започнах да се преобличам и останах съвсем гол, точно когато тя излезе с четка за зъби в устата. Направо се укокори. Е да беше си ми голям, ама чак пък толкова! Тя се изчерви леко после включи на режим ,,стоманена кучка" и като непокиска си мина покрай мен, все още с четката за зъби.

Кира отиде до шкафа и си взе хавлия и бельо. Обърна се обратно, а аз се зъвартях към нея. Добре де трябва да си призная, че го правех малко нарочно. Тя ме огледа от глава до пети подсмихвайки се. Кира изтича в банята, остави четката и се върна. Бавно и внимателно се приближаваше към мен. Аххх... ,,малкият Маринчо" вече беше щръкнал доста. (Мисля, че разбрахте кой е малкият Маринчо). Кира ме целуна и точно тогава... Тао влезе!

-Извинете... Аз такова... Исках да говоря с Крис за едно нещо, но виждам, че няма смисъл.

-Тао! Добре ли си? - попита го Кира. Чак сега забелязах, че е със сълзи на очите.

-Да, Кира. Не се притеснявай за мен. - Тао се осмихна и излезе, оставяйки ме натурално гол и доста объркан.

-Крис

-Да, бейб?

-Трябва да говориш с Тао. Беше разстроен. Скрий си достойнството в едни кожени панталони или едни дънки и отиди да успокоиш приятеля си.

-Но, Кира, аз ще свърша всеки момент!

-Какво? Как? Та аз не съм те докоснала за Бога! - беше доста шокирана

-Моля те, просто го докосни. После обаче веднага си махни ръката, защото ще свърша в нея. - това си беше самата истина.

- Но... Аз не мога! Съжелявам! - тя избяга и ме остави в това състояние!!! Айш... Вече почва да боли! Изведнъж Тао влетя в стаята.

-Какво направи на Кира? Знаеш ли че плаче?- в този момент погледна надолу и видя състоянието ми - Ааа... Ясно за какво си я помолил. Не те виня тогава. - той го хвана и задвижи ръка по него. Това беше. Още секунда и щях да свърша.

-Крис? - измрънка Тао

-Ммм?

-Оичам те! - в този момент аз свърших със силен стон и щях да се свлека на земята, ако Тао не ме беше хванал.

-Благодаря, панда.

-За нищо!- каза, подарявайки ми една сладка и срамежлива усмивка.

-Тао, за това... Ааа...
-Че ти казах, че те обичам ли?
-Амм... Да...
-Не се притеснявай. Знам, че обичаш Кира, но просто исках да го знаеш. Обичам те, И Фан!
-Тао... Аз... Не знам какво да ти кажа. Аз... Мисля, че и аз те обичам, но обичам и Кира! Не знам какво да правя!
- Не се тревожи. Дори и да избереш нея аз ще стоя и ще те чакам.
Тао излезе от стаята със сълзи на очите. Аз стоях прав, гол и чудещ се какво се случи току що. Господи! Чувствам се като в латиноамериканска сапунка! В този момент чух някакви стонове от съседната стая.
Гледната точка на Сехун:
- Ох, да, Ева, Дааа! Давай, давай! - виках и блъсках по стената на Крис и Кира
-Оффф! Сехун млъкни! Играем на видео игри, а ти издаваш звуци все едно правим... Кхъм...
-Защо не? И без това щяхме да го направим на дивана долу. - ударих и една мазна и перверзна усмивка
- Да ве! Ти се спъна и падна като зряла круша отгоре ми, пък сега...
Ева беше права, но все пак исках да я дразня още малко. Какво??? Знам, че съм съм си гаден.
-Добре де! Пуу ти печелиш! - изчаках няколко секунди и се обърнах към нея - А, искаш ли да си направим?
-Какво ве? Мусака ли?
-Нее! Таковата... Кекс?
Хилех се самодоволно. Му ха ха!!! Накарах я да се изчерви! АЗ СЪМ ЗЪЛ ГЕНИЙ!!!

Хей хора! Тази глава е малко по, аммм... така... Сещате се. Кажете дали искате ИСТИНСКА смут сцена и също така дали ви харесва. Цун :*

Exo в БългарияWhere stories live. Discover now