Отиваме къде?

1.1K 57 7
                                    

Преди да започнете да четете, всичко казано с наклонени букви е все едно на корейски. Подчертаните букви са все едно казани на български, а тъмните са означени набивания на гласа или гледни точки (схванахте нали?)! С обикновените се изразява всичко, що не е пряка реч! Сори за объркването ама...

При EXO:
Неутрална гледна точка:
Момчетата си седяха на дивана и гледаха телевизия, напълно забравили че са едни от най-популярните в света.
-Момчета, довлечете си задниците тук веднага! - чу се викът на мениджъра им.
-Хайде пак се почна. - оплака се Сехун
-От време на време започвам да съжялявам, че съм известен.
-О, хайде Кай не си чак толкова скромен.
-Прав си за какво да съжалявам? Та аз съм роден за сцената с моя неотразим чар!
Тогава мениджърът им се показа през вратата:
-Кай, стига си се надувал ами си вдигни въртящия се задник от дивана.
-Оффф! ОК, идвам!
Гледна точка на Кай:
Мениджърът ни пак ни вика. Въртящият ми се задник? Този да не е гей? Много ясно, че аз съм най-подвижния и най-добрия танцьор, ама аре стига...
-Сега ,момченца, - започна мениджъра (Момченца??? Та ние сме на по 20!) - отиваме до една доста далечна страна. (Мразя като ни говори като на бебета) Ще ходим в България за около 3 месеца, за да си починете! Докато сме там ще имате репетиции, но значително по - малко! Ще имате и само 2 участия! Едно в столицата София и едно във Варна!
Е това ме изненада! Тръгваме след 2 дни! Сега се сетих че когато бях на 16 една година водих интернет обучение по български! Не мислех, че ще ми потрябва! Сега ще пиша в блога си, че отивам в България!
-Обаче никой от нас, освен Кай не знае български, затова ще трябва той да ни превежда! Ще изберем и една щастливка от Варна, която ще живее с вас през тези няколко месеца!
WTF!!! Точно на мен ли? Защо му казах на този нещастник, че знам български! Сега и в тоалетната няма да мога да отида сам! Както и да е!
-Ооо, Кай ти ще си нашия преводач. Я кажи нещо на български.- тъпият D.O.
-Гледай си работата!
-Това пък кво значи?
-Ще разбереш друг път!- колко съм остроумен! - Качам се горе да пиша в блога си!
-ОК!- казаха всички в един глас!

При Кира:
Гледната точка на Кира:
- Кирааааааа...- викаше Ева от долния етаж на квартирата ни - Довлечи си калпавия задник тук ВЕДНАГА!!!
Все едно ми ховореше сатаната! Станах бавно от леглото още сънена.
- Хайде идвай по бързо! Часът е 14!
- Не ми говори на корейски, идиотка такава, знаеш че нищо не разбирам! - аз наистина не разбирах
-Довлечи си задника тука!
-Чакай да се обуя да не ми замръзнат краченцата!
-По скоро плавниците!
- Какво да направя, че имам големи крака?
След като казах това се затътрих долу. Какво да видя? Наща Ева седи пред лаптопа и нагъва Нутела!
-Ако продалжаваш така ще станеш 100 кила!
-Рапър ли ще ме правиш? На Сехун ще му хареса!
- Сигурно никога няма да го видиш на живо. Стига си точила лиги по него!
- Ей тука вече бъркаш!- сопна ми се Ева- Защото те идват в България!!!
За малко да падна от стола си!
-Как така идват в България??? Та те знаят ми каде се намира воабще?
-Явно да защото Кай току що писа в блога се че цялата група идва в България!
Не можех да повярвам! ОМГ!!! Как така идват тук! Погледнах компютъра, а на него пишеше, че идват във Варна след 3 дни! Сега е ред за писак!
-Аааа! Кира та те идват тук във Варна! И то след 3 дни! Веднага отиваме на пазар!
- Умнице та аз съм още по пижама! Никаде не мърдам днес!
- Ще размърдаш въртящия си задник и ще дойдеш с мен в мола да си купя някоя секси рокличка за Сехун!
-Herr, wird diese Folter jemals enden! (Господи, кога ще свърши това изтезание! Преведено от Немски)
- Я пак!
-Няма значение!
При EXO:
Гледна точка на Кай:
Оф този наш мениджър направо ще ме побърка! Тръгваме след 2 часа, а аз още не съм си оправил косата!
-Кай, закъсняваме!
- Идвам де идвам!
-Всички се надяваме!
Кай там ще ми превеждаш виковете на мацките! - този път беше Чани! Какъв е идиот!
-Нищо няма да ти превеждам!
-Кажи го на корейски!
-Няма пък!
-Офф добре кифло просто тръгвай!

Exo в БългарияNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ