Гол в апартамента???

373 20 7
                                    

Гледната точна на Сехун:
Аз съм зъл гений!!! Ева излезе от стаята и аз май я чух да слиза по стълбите. След няколко секунки чух отново конското и тропкане нагоре към стаята. Тя нахлу вътре, носейки една чаша с брашно. Докато се усетя какво става и... Заприличах на Елза от Замръзналото кралство по цвета на косата. Ева се въргаляше по пода от смях, а аз се чудех как да махна брашното от косата си и по-важното - как да и отмъстя.
-Евооооо! Косата ми! Как ще го изчистя сега това?
-С вода, Хуни, с вода! - каза тя през сълзи и сополи докато още седеше на пода. Скачайки тръгнах към нея, но в този така пиков момент някой почука.
-Ей сега ти ебах май... - точно стигнах до тази част, но видях, че пред вратата стои Кира с червени очи. - Ооо, Кира! Как си? Какво се е случило?
-А, нищо! Досега се смях и сигурно са ми червени очите. Може ли да вляза? - осетих се, че седя в доста неудобна за нея поза и я пуснах да влезе. - Ева, трябва да отидем до апартамента.
-Кой апартамент?

Гледната точка на Кира:
- На стринка ми, дето я нямам! Нашия, кой друг?
-Ааа... Ми, де да знам!
-Айде Ево! Тръгвай пред мене! С Чаньол, Ви, Йон, Темин и Д.О отиваме до апартамента!
-Плюс мен! - чу се гласа на Бекхьон от коридора.
-Добре, Беки!- казах обръщайки се с лице към него. Той май леко се изчерви и побърза да се скрие в стаята си. Аз се засмях и се обърнах да кажа нещо на Сехун, когато го видях да ме гледа с мазна физиономия. - Какво искаш?
-А, нищо! Хи, хи, хи... Беки а?
-Яяя! Млъквааааай! - казах запушвайки ушите си. Сигурно съм изглеждала като някое лапе, защото щом се обърнах пак, видях Чаньол на вратата да се пука от смях.
-Кира... Откога можеш да се държих като бебе?
-Откакто се познавам с тебе, ушатко! - лепнах си една мазна усмивка, а той целият се изчерви. Хи, хи, хи!

- Добре, Ева, след половин час тръгваме- казах излизайки от стаята. В отговор чух само едно ,,Добре!"

Гледната точка на Крис:

Чух как Кира и Ева си говореха, че ще ходят до апартамента си с няколко от момчетата. Мен не ме извика. Да си призная, стана ми гадно. Все пак и бях гадже! Тъкмо си мислех това и Кира дойде, казвайки ми, че отиват до апартамента и. Общо взето неща, които вече знаех.

- Кира, може ли да дойда с вас? - направих и една кучешка моцунка

- Ъъъ... Да, защо не? - беше притеснена за нещо, но не знаех какво. Тръгнахме, слаед около половин час крещене по Ева да си размърда задника и да се движи по-бързо. Това момиче дори обувките си обува 15 минути! Както и да е. Карахме из... ааа... Как се казваше шибания град? А, да! Варна се казваше. Тези хора измислят много странни имена. Стигнахме и тъкмо да влезем, когато кира каза:
-Чаньол, ще дойдеш ли първо ти с мен да огледаме.
-Да, разбира се.- лаза Чан с една он най-чаровните си усмивки. Искаше ми се такъв юмрук да му забърша, че тези зъбки да изхвърчат като пойни птички. Както и да е. Те влязоха вътре.
Гледната точка на Кира:
Влязох с ушаткото в стаята. Нямаше как да допусна Крис да влезе вътре, докато не огледам помещението. Първо влязох в спалнята. Разхвърлени чаршафи и дамски прашки по земята. Да... Джимин определено е тук. После в банята. Там в МОЯТА ВАНА се киснеше някаква руса курва, която изгоних насекундата. Влязох в хола и там какво да видя? Нашият господин Парк Джимин седи, чеше се като проскубан пумияра, изцяло гол при това. Бих добавила и леко надървен. Чанито като го видя направо целият пребледня. Капки пот му избиха по челото, като видя Джимин от кръста на долу. Този да не е обърнас съчмата нещо?
-Ооо Кира!!! Как е?- не го беше и срам да поздрави. Не стига, че целият ми хол беше в опаковки от цигари, счупени бутилки от алкохол и около 1 000 000 фаса, ами и той гол, както майка го е родила.

Седнах пред него, запалих си една цигара и щях да пия от чашата му с уински, но се сетих, че все пак е неговата чаша, а той досега е целувал една руса пачавра

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Седнах пред него, запалих си една цигара и щях да пия от чашата му с уински, но се сетих, че все пак е неговата чаша, а той досега е целувал една руса пачавра.
- Изконих ти проститутката. Да знаеш само.
-Ама ОУ!!! Тая тъкмо щеше да ми духа! Сега ще го направих вместо нея.
Гледната точка на Крис:
Кира изхвърли някакво русо, голо момиче и пак влезе вътре. Сега вече не издържах и и аз влязох. Сварих Кира, седнала пред някакъв мускулест, да уточня гол, красавец и си пуши цигарката. Той си барабани по плочките на корема, а Чаньол седи отстрани блед като извън земно, сякаш току що е видял Барак Обама да танцува кпоп танц по червени прашки. Чух онзи курвольон *за Джимин става въпрос* да казва на Кира, че онази другата щяла да му духа и сега тя трябвало да го направи. Не знам какво на правих но след една секунда се озовах до него, хванал го за гърлото иии...

Хорааааа!!! Ето я новата главаааа!!! Най-накрая! Дори не съм я редактирала особено, за което се извинявам сърдечно. Не бях качвала, може би от месец, и сега се завръщам с пълна сила. Къжете ми как според вас трябва да се развие историята. Някакви забележки, ако имате, също. Също така спирам да пиша с наклонени букви. Само ако нещо се говори специфично на български ще го подчертавам някак си. Това е за сега! Чакам мнения! Чаоооо!!! Цуниии!!! 😘😘😘😙

Exo в БългарияOnde histórias criam vida. Descubra agora