Да те зарязвам вече!

284 18 5
                                    

Гледната точка на Крис: 

Седях и я гледах. Беше толкова... Толкова... Красива! Невероятна! Зашеметителна, но почти напълно непозната. Размишлявах над това доста дълго време. Не можех да заспя и реших да отида до Тао.

-Тао? Спиш ли?

- Не Крис. Кажи! 

-Не мога да заспя. Тааа...

-Лягай тука до мене!

Направо бях на седмото небе. Явно все пак не сме се отделили един от друг. Тао ме прегърна и се почувствах добре. Но какво е това странно чувство в корема ми? Да не би да го харесвам? НЕЕЕ... Не съм гей, но все пак? НЕ! Аз обичам Кира! Това е! Неусетно съм се унесъл и захъркал.

На сутринта от гледна точка на Кира:

 Събудих се, но часа беше 11 наобяд. КАКВО???? Вече трябваше да сме изминали още 200 киломера! Господи! Защо никой не ме събуди? Йон и Ви знаят, че обичам да си поспивам докъсно. Трябвше да ме събудят. 

 Станах едвам-едвам и се замъкнах към ресторанта за закуска. Нищо че бях по пижама. Братчетата ми бяха свикнали. Сега и другите ще свикнат. (за сведение братчета нарича Йон и Ви, ако някой не се е досетил) 

Слизам аз долу в ресторнта и какво да гледам? Ви, Йон, Крис и Тао си седят, закусват си и си лафят, а Таемин се задява с някакво момиче. Хъх!!! И за това ли закъсняваме от графика?  

 Минах покрай Тае и го хванах за ухото издърпвайки го до масата. Момичето ми викаше ,,Чакай!", а аз само извиках ,,Той е гей не се хаби"! Девойчето направи погнусена гримаса и си тръгна.

- Кирааааааа! ЩЕ ТЕ УБИЯЯЯЯЯ! - Таемин започна да ме напада, а аз само парирах ударите му. Другите се пукаха от смях, ама на мен не ми беше смешно! 

 -Защо не сте ме събудили идиоти такива! Закъсняваме! Ами сега? Сигурно половината град е мъртав!

 -Кали???

- Не ме кальосвай, Йон! 

-Шшшш! Тихо! Успокой се. Всичко е наред. Специалният отряд са нормализилари нещата. Базата на лудите е разрушена и  сега не знаят какво да правт. Просто се разхождат из училището, защото и то е заключено. Не се притеснявай.

-Ох добре! Чакааай малко! Откъде спецялния отряд са разбрали?

-Ами- Йон се почеса нервно по врата - Аз им се обадих. Съжелявам!

Exo в БългарияDonde viven las historias. Descúbrelo ahora