Гледната точка на Кира:
-Дааа! - извиках толкова силно, че сигурно и в Корея са ме чули
Крис скочи и ме прегърна!
-Толкова съм щастлив! - шепнеше ми той в ухото- Със спукано тъпанче, но щастлив!
-О!!! Много съжелявам! Добре ли си?
-Спокойно, мила! Добре съм!
Щялата изтръпнах, щом ми каза мила! Беше, толкова сладко! - Само че, имаме един проблем!
Упраших се! Ами сега?
-Какъв е той?
-Тази шибана гривна ще ти е голяма!
-Можеш да изкараш акъла на някой! Знаеш това нали?
- Това ми е третата професия!
-Оффф! Самохвалко!
-Ей! Добре, няма значение! Сега как ще направим така, че гривната да ти стане?... Хммм... Сетих се!
-Откри Колумб! (Това го откраднах от една идиотка a.k.a. приятелка и се надявам ако прочете да не ме съди за авторско право)
-Яяяя! Кой бил забавен? Дай си крака!
-Моля? - пуквално щях да се сгромулясам на земята! Защо ли? Защото Крис ми дръпна крака сичка сила нагоре! Пфу! Добре, че успях да запазя равновесие!- Крис! Мамицата ти! (Нарочно го казва на български) Пусни ми крака, идиот такъв!
-Чакай де!
Той повдигна нагоре единия ми крачол и закопча гривната на глезена ми.
-Хей! Ти си имал мозък в тази главица!
-Ей, Кира! Внимавай!
-Ха! Ха! Ха!
-Хайде да влизаме!
-Добре!
Двамата влязохме вътре, а Крис ме държеше за ръка. Беше ми много приятно! Всички бяха седнали на дивана в хола, което значеше, че всички ни зяпаха!
-Е, Кира! Ето, че ще има сватба! - ах този Чаниол! Ще му издърпам големите уши!
-Още е рано да се мисли за това!
-Аха! Права си!
-Кира? - подшушна ми Крис- Кажи им, че говориш корейски! Ще е по-лесно за всички!
-Хора! - извиках аз, а Крис се ухили мазно, защото го бях послушала- Имам да ми казвам нещо!
-Слушаме те!
-Ами аз... Ааа... Говоря корейски! Кай изплю сока, който тъкмо щеше да глътне. Кира отскочи назад, защото за малко да я опръска.
-Пфу! Най-накрая се реши да ми кажеш! - Ева пуфтеше недоволно
-Ама ти си знаела?- това ме очуди! - Откъде знаеш?
-Кира! Та аз съм ти най-добрата приятелка! Знам всичко за теб!
-Истината, Ево!
-Оф, добре де! Когато си пеехме двете ,,Loser " или ,,Bang Bang Bang" ти пееше текста идиално! Всяка сричка. Аз съответно се усъмних и питах майка ти и тя ми каза, че си ходила на курсове по корейски и го знаеш перфектно!
- Радвам се, че ти казах! Щял товар ми падна от плещите!
-Ок! Междо другото извиках Йона да дойде! Ще празнуваме и ще я запознаем с мовчетата и с новото ти гадже!
Изчервих се при споменаването на Крис и сведох поглед надолу. Той пък, от своя стряна, хвана ръката ми и я стисна здраво!
Гледната точка на Крис:
Кира беше много сладка! При всяко мое докосвани потрепваше и се изчервяваше! В един момент се звънна на вратата. Кира ме пусна и двете със Ева се затичаха и се метнаха на врата на момичето, което стоеше като парализирано. Цяха толкова смешни. Аз започнах да се смея, а Ева ме изгледа на кръв.
-Този идиот защо се смее?
-Нищо, Йона, остави го! Той не е таред с главата!
-Ева, внимавай в картинката! Все пак той ми е гадже!
-Моля??? Кира!!! Кога оспя!
-Днес блонди, днес.
Момичето, което дойде беше русо със ини очи. Беше хубава. В един момент та стана и започна да ракомаха. Приказмаше май, че на български и аз нищо не схващах. Добре,е Сехун се сети да ми даде една от наговите джаджи!
-Така! Сега! Нека отпразнуваме вашата връзка!- Йона сочеше Кира и Крис- Нося пендари за всички, така че ще научим момчетата на кючек!
-Йона! Това не е добра идея!
-Напрогив, Кира! Хайде сега взимай червените и да почваме!
Момичето ни раздаде по едно като поличка. Само, че по него имаше накачени нещо като монети. Как му каза тя? А, да! Пендар!
-Добре момчета гледайте! - това беше моето момиче- Кай тук е въртене на ханша няма да имаш проблем!
-Ха ха ха! Да и аз така мисля! - Кай се хилеше насреща ми! Започнах да се ядосвам, но всичко ми мина, когато Кира заигра! О мили господи! Та тя си въртеше задника със скороста на светлината, а паричките тракаха ли, тракаха! Щом свърши с показного, Кира дойде при мен и аз само попитах:
-Любов, как го играеш това?Хей, хора! Ето я новата част! Пиша я в полузаспало състояние, така че не ме съдете за грешките. Кажете ми какво мислите! Да знаете, че обичам да чета мненията ви! Те ме топлят в студените нощи! Благодаря, че четете и се надявам да ви харесва. Тази глава е специално за една моя приятелка, защото заради нея аз трябваше да слушам чалга цели 10 минути! Благодаря, ви и чао!