След секунда се озовах до него, хванал го за гърлото и изсъсках в ухото му:
-Днес ще бъде краят ти! Сбогувай се със света.
-Помооощ! - псето крещеше като ненормално.
-Спри са бе идиот! Ще го убиеш!- явно Чани най-накрая се събуди от транса си.
-Крис- каза Кира, неотделяйки поглед от ръцете ми, поставени на гърлото на онази свинска опашка- Пусни го. Не си заслужава!
Аз го пуснах и някак си ми стана много гадно, че не успях дори да го накарам да посинее. Той се свлече на земята и се хвана за гърлото.
-Нямам къде да остана! Пък и директор Чой ми каза да дойда тук.
-Оффф... Добре! Но се облечи и НЕ МИ ПИПАЙ ШКАФА С БЕЛЬОТО!!!- разсмях се. Бяха токова смешни. Явно Кира найстина го мразеше, така че нямаше за какво да се притеснявам.
Гледната точка на Кира:
Как го ненавиждах това момче. Как може да съм била влюбена в него (за Джимин говори ;)? Ами Крис, той пък щеше да го убие. От една беля на друга.
-Сега... 2неща... 1- Джимин остава тук и не ми бара нещата. 2- Крис, Чани и другите, оставате тук и наглеждате този идиот, а аз отивам на репетиция с Темин и Ева, защото шоуто е утре, а ние сме до никаде!
Гледната точка на Крис:
Айш... Шоуто! Съвсем бях забравил за него. Ами сега? Трябва да помогна на Кира и Ева за рапа, а толи батал ме задържа от нуждата ми за себеизтъкване.
-Кирааа. Миличка! Може ли аз да дойда, а Темин да остане тук?
-Крис. Миличък! НЕ! Чакай... Всъщност да! Не, чакай! Темин също идва с нас.
-Оф... Оки! Пак по-добре.Като автор ще ви спестя тъпите подробности за патуването и репетициите. Чрез магията на историята се пренасяме в почивката след края на репетицията по танци.
Кира не знаеше къде се намира от умора. Много и костваше да научи танците, особено след като смени песните в последния момент. Стояхме заедно на една пейка. Беше приятно. Тя, облегнала се на рамото ми. Аз, опрял глава в нейната. Бяхме сладки, погледнати отстрани, но защо в корема ми не пърхат пеперуди? Дори не се вълнувам от това. Неудобно ми е и любовта ми дори не смекчава това неудобство. Но тя изглежда щастлива. Дали не се преструва като мен? Чакай, аз съм щастлив! Нали? Или пък не? Не мога да преценя! Айш... Твърде много се задълбочавам. Просто ще се радвам на момента.
Денят на шоуто от неутрална гледна точка:
Кира и Ева са в трескави приготовления по последните детайли в грима си. Момчетата от EXO са вече готови и настанени в публиката. BTS също са в публиката. Журито е по местата си. Всички очакват грандиозното начало. Излиза водещият, който по случайност е G Dragon.
-Хей йо!!! What's up??? Как сте хора? Аз съм GD и днес ще слушам с вас тези невероятни таланти. Готови ли смеее??? О yes baby!!!Хееей! Боже тая история от кога не съм и побликувала част? За момент бях забравила тотално, че има нещо като Wattpad! Та, ако някой още има някакви спомени от нея, ето и нова част! Сори мотори за грешките! 😊