çocukluğa iniş

1.1K 41 21
                                    

Merhaba 3. Kitabım ile karşınızdayım. Kitaba başlamadan önce tanıtıma bakın derim. Hassas olanlar medyalara bakmasin ve kesinlikle KİTAPTA YAZANLARI UYGULAMAYIN. iyi okumalar :)
Merhaba ben ALİNA boktan bir hayata sahip olan 15 yaşındaki genç kız.

Henüz 5 yaşındaydım. İlk tramvamı bu yaşta yaşadım. Karanlıktan çok korkardım küçükken. Babam bir akşam eve acayip derecede sarhoş şekilde girdi. Leş gibi içki kokuyordu. Gözaltları morarmıştı. Tahminimce bizi yine dövecekti. Babam hep bunu yapardı saatlerce içer annemi başka kadınlarla aldatır sonrada bizi döverdi.

Annem babamı sakinleştirmeye çalışıyordu ama işe yaramıyordu. Beni odaya kilitledi karanlık soğuk boş odaya. Korkuyordum. Ben odada ağlarken annemin çığlıklarını duyuyordum. Belli bir vakitten sonra sesler kesildi. Babam beni odadan çıkarttı ve dışarı attı. Gördüğüm görüntü karşısında şok olmuştum. Annemin cansız bedeni yerde yatıyordu. Öylece hareketsiz. Şerefsiz herif annemi döverek öldürmüştü. O günden sonra babam olacak it heriften nefret etmeye başladım intikamımı alacaktım.

Babam beni evden kovduğu için ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Sokakta saatlerce dolaşmıştım. Ve sonra karşıma serseriler çıktı. Onlarla gelmemi bana iyi bakacaklarını söylediler. Bende çocukluk aklı onlara inandım ve peşlerinden gittim. Eve girdiğim zaman tabi buna ev denile bilirse içeride benim gibi bir sürü çocuk vardı bir kaç tanede kadın. Beni getiren serserilerden birisi kadınla konuştu ve sonra gülmeye başladılar. İçeride acayip bir koku vardı. Bu kokunun kaynağını beş dakika sonra konuşmaları dinleyerek öğrendim. Beni uyuşturucu satmak için kullanacaklardı. Ben henüz neyin ne olduğunu bile bilmezdim o yaşlarda. Onlar bana ne derse onu yapıyordum. İç derlerse içiyordum. Sat derlerse satıyordum. Altı yaşında uyuşturucu bağımlısı oldum.

O gün geldiğim eve alışmıştım. Etrafımdakiler sürekli dayak yiyorlardı ama ben şanslıydım bana bulaşan olmuyordu. En azından ben öyle sanıyordum. Bir gün beni bir fahişe gibi giydirdiler. Güzel bir çocuktum. Uzun sarı saçlarım yeşil gözlerim vardı. Beni temizlediler. Sonrada yanıma uzun boylu erkeklerden birini verip dışarı gönderdiler. Korkuyordum ne yapacağımı bilmiyordum. Arabada benimle birlikte birkaç gevşek kadında vardı. Bana acıyan gözlerle bakıyorlardı. Arabadan inince bizi yol boyunca sırayla dizdiler. Çok zaman geçmeden bir kaç kadın oradan arabalarla ayrılmaya başladı. Ve benim önümde çok güzel siyah bir araba durdu. İçerisinde yaşlı bir adam vardı. Beni ilk gün bulan çocuk adamla bir şeyler konuştular. Ve sonra beni arabaya bindirdi. Ürkmüştüm.

Gerisini tahmin edersiniz tecavüze uğramıştım. Canım çok yanmıştı. Korkmuştum. Ama adam benim aksime zevk ile inliyordu. O adamıda işkence listeme yazmıştım. Bana tecavüz etmekle kalmamıştı. Her gün geliyordu. Konağın karşısında bulunan küçük iğrenç kokan bir kulübeye zincirlemişti. Pislik herif. Günlük cinsel ilişkiye giriyordu. Çıplaktım güçsüz ve savunmasızdım 7 yaşına gelmiştim. Bir gün acayip bir özgüven gelmişti. Planımı hazırladım. Buradan bu gün uzaklaşıyordum. Beni buraya sokarken gözlerimi bağlamamıştı. Bende çevreyi iyice aklıma kazımıştım. Onun konağının yanında basit çürümüş bir kulubedeydim. Demir parmaklıkların yanlarında çiviler vardı biri çok gevşekti. Adam gelmeden önce çiviyi oradan çıkarttım.

Her zamanki gibi güneş tepedeyken geldi korkmuş numarası yaptım. Oysaki acayip bir özgüven vardı üzerimde. Geldi her zamanki gibi zincilerimi açtı. Soyundu. Yavşakça gülümsedi. Tam içime girecekken. Kalbine çiviyi sapladım. O anki şokla yere devrildi. Kapı kilitliydi. Ve sesi çıkmıyordu. Çevrede kimse yokken bende ona istediğim kadar işkence yapacaktım. Çiviyi kalbinden çıkarttım. Zar zor nefes alıyordu çünkü çivi paslıydı. Göğüsünün arasına baş harfimi kazıdım. Kocaman bir A harfi. Sonra çiviyi hızlıca karnına sokup çıkartmaya başladım. Ölmemişti hala kesik kesik nefes alıyordu. Bu bana daha çok zevk vermişti. Çiviyi karnına defalarca batırdıktan sonra gözüne soktum. Patlamıştı. Gözünü patlatmıştım. İğrenç bir sıvı akıyordu. Sonra benim kolumda ve bacaklarımda morarttığı yerleri ondada buldum ve deştim. Acayip zevkliydi. Sıra bana en çok acı çektirdiği yere gelmişti. Penisinin ortasına çiviyi soktum. Sonra penisine kocaman kesikler attım. Her yerim kan olmuştu. Penisini parçalayınca tümüyle halsizleşti ve öldü. Cebinden anahtarları çıkarttım kapıyı açıp kaçtım. Ormanda koşuyordum.

Yıllarım böyle geçti sokaklardaydım. Okul falan hikaye. Uyuşturucu bulmam gerkiyordu çünkü bağımlıydım. İnsanlara acımam yoktu çünkü bana acıyan yoktu. Hayat felsefemi belirlemiştim acıma acınacak duruma düşersin. Uyuşturucu sattığı belli olan tipleri buluyordum arkadan saldırıyordum. Aldığım uyuşturucular bana aylarca yetiyirdu.

Bir barda iş bulmuştum. İçki dağıtıyordum. 11 yaşındaydım. Bulduğum para yaşamama yetiyordu. Orada bir kaç sene çalıştım. Uyuşturucu ihtiyacımıda karşılıyorlardı. 14 yaşıma geldiğimde müşteriler beni becermek istemeye başlamışlardı. Bende dayanamadım. Bu iş yerinden ayrıldım. Şimdi ne yapacağımı bilmiyordum. Yine sokaklara düşeceğim apaçık ortadaydı.

Sokakta boş boş dolaşırken karşıma bir erkek çıktı uzun boylu yapılı. Anladığım kadarıyla o gün sarhoştu. Bende sarhoştum arkadaş olduk konuştuk. Kanım ısınmıştı. Barda çalışırken bana verilen telefon hala iş görür düzeydeydi. Telefon numaralarımızı aldık. Aradık buluştuk zamanla aramızda çok güçlü bir arkadaşlık bağı oluştu. Hep benim yanımdaydı.

İlk defa birine güvenebilmiştim. Adı Furkan'dı ve iyi biriydi. Aslında benim ona bu kadar çok bağlanma nedenlerimden biride mazoşist olmasıydi. Ben insanlara acı çektirirken mutlu oluyordum. Oda acı çekerken mutlu oluyordu. Bağzen bir kulubede buluşuyorduk ve damarını deşiyordum. Benim dışarıda olduğumu biliyordu ve aile hayatı karışıktı. Başka bir evde yaşıyordu ve tüm ihtiyaçlarını babası karşılıyordu. Bende belli bir vakitten sonra Furkan ile yaşamaya başladım. Sabahları birlikte işe gidiyorduk. Akşamda saatlerce içip sarhoş oluyorduk. Beyaz aşk çekmeden önce kamera ayarlardık. Sonra tozu güzel bir çizgi haline getirip içimize çekerdik. Saçmalıklarımızı kamera kayıt ederdi. Kendimize geldiğimizde izleyip gülerdik.

Şimdi 15 yaşındayım. Furkan hala benimle. İkimizimde boktan bir hayatı var. Bu boktan hayatı birlikte yaşıyorduk. Ayrılmıyorduk. Bana insan buluyordu. Psikopatlığım tuttuğunda deşiyordum. Aramızda aşk yönünden bir bağ olmadığı için her şey daha iyiydi.

Şimdi geçmişimi öğrendiniz. Gelin birde her gün yaptığım psikopatlıkları anlatayım.

Hey selam yine ben. 3. Kitap biraz daha fazla hoşuma gitti. İçinde psikopatça işkenceler yazılı olacak bide Alina'nın Furkan ile yaşadıkları. Arada bir vote vermeyi unutmayin yha :) :)

PiskomanyakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin