Bu bölüm sapığın gözünden :).
Furkan ve o s*rtük arkadaşı günlerdir hastanede yine s*rtük olan Luci'nin iyileşmesini bekliyordu. Ah Furkan bir gün olsun beni fark etmedinki!! İki sene aynı okulda okuduk. Yine yüzüme bakmadın. Bana şans bırakmadın be sevgili. Sen bana isteyerek gelmiyorsan bende zorla elde ederim.
Planım hazırdı ilk olarak Alina'yı şirketten arayacaktım asistanı gibi konuşup onu çağıracaktım. Furkan yalnız kalınca sıkılacak ve dışarı çıkıp sigara içecekti. Bende arabanın yanında durup ona yardıma ihtiyacım olduğunu söyleyecektim. Saf Furkan gelecekti ve beni kaldırdığı anda onu bayıltacaktım. Evet plan buydu. Düşündüğüm gibi ilerleyeceğinden emindim.
Arabaya atladım. Yaklaşık bir saat sonra şehre gelmiştim. Alina'yı aradım. Hiç şüphelenmedi. Hastaneden ayrıldığını görünce furkanı buldum ve izlemeye başladım. Ondan vaz geçmiyordum. Geçmeyecektim. Furkan asansöre yöneldi. Bende merdivenlerden indim ve arabanın yanında beklemeye başladım. Sahte kan paketini dlimde patlattım. Her şey istediğim gibi ilerliyordu.
"Ahh yardım edin biri yardım etsin" diye sessiz bir şekilde bağırmaya başladım. Ve istediğim gibi Furkan duymuştu. Geldi ve ne olduğunu sordu. İçeri götürmesini söyledim. Beni belimden tuttu ve elimi omzuna atarken bezi ağzına bastırdım. Kokuyu soluyunca bayıldı. Arabanın içine doğru bayılması iyi olmuştu.
Onu yan koltuğa bağladım ve bir kaç dakika izledim. Ahh ne kadarda kusursuz gözüküyordu. Bir gün olsun beni fark etmemiş oluşu moralimi bozsada artık benimleydi. Zaten o salak Alina'dan ve sevgilisinden başka kimsesi yoktu. İkiside onu bulamayacaktı ve Furkan son gününe kadar yanımda kalacaktı.
Bir buçuk saat sonra eve gelmiştik. Hala baygındı. Furkan'ı zorlanarak eve taşıdım. Evin her yeri onun her anından çekilmiş fotoğraflarla doluydu. Duvarda merdivende her yerde Furkan'ın resmi.
Furkan'ı bizim için ayırdığım odaya taşıdım. Yumuşak bir mindere sahip olan sandalyeye bağladım. Uyurken ne kadarda masumdu...
Aşağıya indim ve yemek hazırlamaya başladım. Uyandığında aç kalmasını istemezdim.
Saatlerce uyuyacaktı. Bende her zaman yaptığım gibi onu izleyecektim.Güzel bir masa hazırladım. El lezzetimle onu kendime bağlayabilirdim.
Odaya çıktığımda düşündüğüm gibi hala uyuyordu. Onu öperek uyandırdım. Her zaman düşlediğim gibi. Uyandığında boş boş bana baktı. Şu an onu uyandırdan kişinin Luci olmasını istediğini biliyordum. Ama olsun eninde sonunda bana aşık olacaktı. Başka çağreside yoktu.
"Günaydın sevgilim"
"..."
"Ahh seni böyle mal mal bakarken görmeyi o kadar çok seviyorumki"
"Sende kimsin aşağılık pis sürtük! Ne istiyorsun benden bırak beni."
" Bitanem beni hatırlamadınmı seninle iki sene boyunca aynı okulda okumuştuk"
"Yaw s...."
"Aşkım bana aşık olmak zorundasın bundan sonra benimsin hahahaha"Furkan'ın gözünden
Lanet olsun neden bütün pislikler beni buluyordu ki. Hatırladığım son şey bir kadına yardım ediyor oluşum. Uyandığımda ise bir sandalyede bağlı bir şekilde tepemde bir sapıkla konuşuyorum. Beni burdan kurtarsa kurtarsa bir tek Alina kurtarır. Ah Luci ne durumdadır acaba.
Düşünmeyi bırakıp kendimi toparlamam gerekiyordu. Sapık benden ne isterse onu yapacaktım. Sonra onu bir şekilde atlatıp buradan kurtulacaktım. Burnumun dikine gidersem burdan kurtulamayacağım apaçık ortadaydı. Hangi manyak ortaokulda tanıştığı birini 20 yaşına geldiğinde kaçıracak kadar seçebilir ki. Hay a.k salağı eline verem. Günlerin işkence gibi geçeceği apaçık ortadaydı.
Alina'nın gözünden.
Furkan'dan bir süredir haber alamıyordum. Endişelenmeye başlamıştım. Hastanede onu gören yoktu. Telefonlarıma cevap vermiyordu. Arabalar evdeydi. Ve arabası hala hastanede idi. Araba kiralamamıştı. Başına bir şey gelmiş olma ihtimali oldukça yüksekti.
Hastane kamera kayıtlarının tutulduğu yere gittim. Ve onu en son gördüğüm tarihteki kayıtlara bakmak istediğimi söyledim. Israr etmeden açtı. Gördüğüm görüntülar karşısında şok olmuştum. Sigara içmek için aşağıya iniyordu ve bir kadının yanına gidiyordu. Kadının elinden kan akıyordu. Simsiyah giyinmişti. Furkan kadını yürütmek için elini omzuna sararken bir anda ağzına bez bastırıyordu ve Furkan'ı bayıtıyordu. Hadi ama bu kadar kolay tuzağa düşmüş olamaz! Kadın Furkan'ı arabaya yerleştirdikten sonra kafasına kapşonunu geçiriyordu ve yola çıkıyordular. Bir dakika kapşon!!!!
Furkan'ı kaçıran kişi günlerdir gördüğüm ve bize o resimleri gönderen kadındı!!
Günlerdir Furkan'ı bulma yönünde araştırma yapıyordum ama elimde hi bir sonuç yoktu. Delirmek uzereydim. Furkan'ın adamlarıda bir sonuca varamamıştı. Lanet olsun.
Evde boş boş oturup Furkan'ın nerede olabileceğini düşünüyordum.
Yine sonuç yok. Luci hala hastanedeydi. Yani tek başıma kalmıştım. Ev karanlıktı sadece benim bulunduğum odanın ışığı açıktı. Tüm kapı ve pencereler kilitliydi.Bir kaç dakika sonra tıkırtılar duymaya başladım. Tam çevreme bakmak için ayağa kalkacaktım ki gerisi karanlık.
Gözlerimi açtığımda her yerde Furkan'ın resmi vardı. Bense bir sandalyeye bağlanmıştım ve üzerimde kan kokusu vardı. Kolumda ve bacaklarımda kesikler vardı. Lanet olsun beni kaçırmıştı!!! Kaçırılmıştım. Belkide Furkan ile aynı eve getirmiştir bilemiyorum. İçimdeki uyku hissine karşı gelmedim ve uyumaya başladım...
Bir sonraki bölüm 30 okunma 8 vote da gelir. Arada bir yorum atmayıda ihmal etmeyin lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piskomanyak
Mystery / ThrillerNormal bir çocukluk geçirmedim. Boktan bir hayatım vardı. İnsanlara işkence çektirmekten zevk almaya 7 yaşında başlamıştım. Ben bir piskomanyağim. Ama hayatimda iyi seylerde oluyo. Olsun yinede her seyin a....