günümüz.

671 29 8
                                    

Yine sıradan ve boktan bir gündü. Sabah Furkan ile işe gitmiştik. Sonra eve gelmiştik. Bu gün yalnız içmek istediğim için Furkan'a dolgun bi hatun bulmuştum. O hatunu becerirken bende dışarı çıkacaktım. Yani planım buydu.

Saat 22:00 da kapı çaldı. Hatun karşımda duruyordu. Dolgun, çakma sarışın ve gözleri lenstendi. Odayı gösterdim. Furkan'ın yanına gitti. Bir an önce hazırlanmalıydım. İniltilerini dinlemek istemiyordum. Üstüme bir büstiyer altımada kısa bir etek giydim. Eteğin altına bıçak sakladım. Kendimi korumam gerekiyordu. Koyu bir makyaj yaptım botumu giydim ve evden çıktım. Ben evden çıkarken Furkan kadını inletmeye başlamıştı.

Sokakta boş boş dolaşıyordum. Karşıma çıkan ilk tekele girdim. 8 tane bira aldım. Ve cebimdeki uyuşturucuyu çıkarttım.
Denizi gören bi yerde kayaların üstüne oturdum. Otururken bıçak bacağımı hafifçe kesti. Kan akıyordu. Akan kanı parmağıma bulaştırdım ve yaladım. Kan tadı hoşuma gidiyordu. Ben biralarımı bitirirken arkamda duran gölgeyi fark ettim. Biraz daha geç fark etseydim kötü şeyler olabilirdi. Eteğimin altındaki bıçağı aldım ve adamın bacağında kocaman bir yarık açtım. Benim aksime adam sarhoş değildi. Yüzünü göremiyordum. Kapşonu vardı. Beni itti ve yere düştüm. Bıçak elimden düştü. Şerefsoz herif eteğimi sıyırdı. Üzerime oturup bileklerimi bağladı. Bacaklarımı ve ellerimi oynatamıyordum. Lanet olsun çevrede kimse yoktu. Adam tam içime girecekken bir anda adam acıyla inledi ve üzerime yığıldı. Ve sonra Furkan'ın rahatlatıcı sesini duydum.

Sinirlendiğimde kendimden geçiyordum. Gözümü açtığımda yatağımdaydım başımdada Furkan vardı. Amk seviyordum bu çocuğu. Kahramanım gibi bir şeydi. Yatağında taş gibi hatunu bırakıp beni beladan kurtarmıştı. Boynuna sarıldım ve teşekkür ettim. İntikam istediğimi söyledim. Adamı çoktan hazırlamıştı. İnsanlara işkence çektirdiğim kulübeye doğru yola çıktık. İçeri girdim. Adam baygın durumdaydı. Buz gibi suyu adamın üzerine döktüm kendine gelmişti. Eğlence başlasın.
( midesi hassas olanlar okumasin)
İlk olarak elime neşteri aldım. Acı çektirdiğim insanların göğüslerine baş harfimi kazımak hoşuma gidiyordu. "A" harfinin üzerine tuz döktüm ovdum. Adam acıyla inledi. Üzerinede buz koydum. Daha sonra koluna bıçak batırdım ve yavaş yavaş kesmeye başladım. Manyak bi şekilde kan akıyordu. Kestiğim yeri genişlettim ve içine tuz doldurdum. Bu şekilde diktim. Doktor gibi ince çalışıyordum. Adam inliyordu kendinden geçmek üzereydi. Furkan kenarda nargilesini çekerek gülüyordu. Ben insanlara acı çektirirken izlerdi. Göğüsüne kazıdığım A harfinin altına getirdim neşteri ve karnına kocaman bir kesik attım. İçinede kezzap döktüm. Adam ölmeden önce hızlı bir şekilde penisini parçaladım. Adam ölmüştü. Her taraf kan olmuştu. Uzattığım tırnağımı kolundaki kanıyla doldurdum ve tadına baktım. Ogh iğrençti. Bu güne kadar tattığım en iğrenç kana sahipti. Eldivenimi çıkarıp yere attım. Eserime son kez baktım ve kulübeden çıktık. Ölenlerle ben ilgilenmiyordum. Furkan hallediyordu. Ulan bu çocuk varya.

Eve gittiğimde ilk iş banyoya girdim. Her tarafımı güzelce temizledim. Kan kokusu üzerimden gitmişti. Çıktım ve dolaptaki giysilerle bakıştım. Üstümü giydim ve aşağı indim. Furkan ile bana akşam yemeği hazırladım. Onunla babam hakkında konuşacaktım. Görülmesi gereken bir hesabım vardı. Ve Furkan iz sürme konusunda mükemmeldi.

"Furkan babamı bulmamız lazım"
"Hayırdır baba özleminmi tepreşti"
"S*kerim böyle babayi. Onu öldürücem. Çok pis acı çektiricem. Ama hala canlımı bilmiyorum."
"Hmm merak etme bulurum ben onu. Tipini tarif et yeter."
"Amk bitanesin."
"Öyleyimdir."

Furkan'a sarıldıktan sonra yukarı çıktım. Uyuyacaktım. Bulaşığı Furkan'a bırakıp gitmiştim.

Rüyamda babamı görmüştüm. Ama mutluyduk. Annem babam ben ve kardeşim mutlu bir hayat. Zaten sadece rüyamda olur böyle bir şey. Rüya devam ederken bir anda benim elimde kocaman bir testere beliriyordu ve babamı deşiyordum. Bağırsakları yere dökülüyordu. Hmm kan her taraf kandı.

Bir kaç günüm boş geçti. Furkan babamı arıyordu. Bende uyuşturucuyla kafa buluyordum. En çokta beyaz aşk kullanmayı seviyordum. O tozların burnumdan geçişi sonra beni mala çevirişi. O kadar mükemmel bir histiki.
Arada bir Furkan'ın mazoluğu tutuyordu. Onuda deşiyordum. Ama fazla zarar vermek istemiyordum. En fazla kolunu deşip dikiyordum. Deştiğim yetmezmiş gibi iyileştirmeyide ben yapıyordum. Ama hoşuma gidiyordu. Furkan'ın kanı acayip lezzetliydi. Damlasını bile boşuna harcamıyordum.
Kurbanlarımın kanını tadardım. Psikopatım sonuçta. Gayet normal. Ama Furkan'ın kanını tatmıyordum içiyordum! Uyuşma etkisi yaratıyordu. İlginç biri. Çok ilginç.

Kapak tasarımı için KizillYazar a çok teşekkür ederim. Çok hoşuma gitti diğerlerinide zaman içerisinde kullanacağım. <3 <3 ve başkan adlı kitabını okumanızı tavsiye ederim.

PiskomanyakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin