geçmiş belalar.

459 25 5
                                    

Lanet olası rutin boktan hayat devam ediyordu. Babamı öldürmüştüm. Kendi ellerimle. Acı çektirerek. Bu çok mükemmel bir duyguydu. Furkan'a minnettardım. Benim bile unuttuğum doğum günümü kutlamıştı. Süperdi. Hayatım aslında insanların özeneceği türdendi. Bana bokyanmış gibi geliyordu ama geçmişte yaşadığım acılara oranla mutluydum. Zengin bir hayat yaşıyorduk. Kendi iş yerimiz vardı. Özle araçlar özel şöförler. Ama ben sürtük hayatımdan vaz geçemiyordum.

Kahvaltı yapmıyordum. Zayıflamıştım. Uyuşturucuya aşırı düşmüştüm.
Furkan'a gelecek olursak bir haller vardı. Değişmişti. Uyuşturucudan uzak duruyordu. Kendine dikkat ediyordu. Ve kadınları sık sık becermeyi bırakmıştı. Ne olduğunu sorduğumda bana anlatmıyordu. Ama ben öğrenecektim.

"Knk ben dışarı çıkıyorum. Önemli bir iş acil gitmem gerek."
"S*ktir git knk"

Furkan odama geldi ve acil işi olduğunu söyledi. Hmm bakalım doğrumu söylüyor.
Furkan merdivenlerden inerken hızlı bir şekilde üstüme iki üç parça kıyafet geçirdim. Gözlüklerimi taktım ve sessizce aşağı indim. Aracımı almadım ben olduğumu fark ederdi. Yoldan bir taksi çevirdim. Takibe başladım. Gittiği yerin şirketle alakası yoktu. Issız bir yere doğru gidiyordu. Bir kaç dakika sonra arabadan indi o inince bende taksiyi gönderdim. İleride küçük bir insan topluluğu vardı. Furkan yanlarına gitti bir şeyler konuşuyorlardı ama ben duyamıyordum. Adamlar silahlıydı. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Her şey olabilirdi çünkü başımıza çok bela almıştık. Bir kaç dakika sonra konuşmalar şiddetlendi. Hareketlendiler. Kavga çıktı!! Ve Furkan silahsızdı. Uyuz herif onun aksine ben yanımda tabanca ile dışarı çıkmıştım.

Ancak nasıl ateş etmem gerektiğini tam olarak bilmiyordum ve doğru düzgün silahı tutamıyordum. Bir anlık heyecanım ile silah patladı ve mermi korumalardan birine isabet etti. Uu havalı bir kaç atış daha doğru düzgün tutamadığım için farklı yerlere isabet ediyordu. Dört kişiden ikisini yaralamıştım. Lanet olsun kurşunlardan biri Furkan'a isabet etmişti. Ama zevk alıyordu. Nede olsa o bir mazoşistti. Adamlar dalgın bir şekilde beni bulmaya çalışırken Furkan onların boşluğunu yakaladı ve bellerindeki silahları çıkarttı. İkisinide göğüsünden vurmuştu. Oha lan neydi bu çocuk böyle. Adamlar yere yığıldıklarında Furkan'ın yanına gittim. Konuşmaya başladığım anda beni susturdu ve yolda açıklayacağını söyledi. Furkan arabadan ip ve bir kaç bez parçası buldu. Adamları soymuştu. Hepsini yan yana getirdi ve bağladı. Sonrada bezleri boğazlarına soktu. Zaten ıssız bir yerdi gelen geçen yoktu. Onları ölüme terk ettik ve arabaya bindik.

"Evet knk bi açıklama bekliyorum!!"
"Zamanında işkence çektirdiklerimizden biri bu çetenin. üyesiymiş. Ama yeniymiş. Öldüğü geç fark edilmiş. Zaten bu çetede pek güçlü değil. 10 kişiden oluşuyormuş. 5 i kadın 5 inide öldürdük. Kadınlarda onların fahişeleri. Yani bu çeteden kurtulduk"
"Amk bundan niye haberim yok!! Günlerdir bunun içinmi garip davranıyordun?"
"Garip davranmıyorum"
"Furkan seni tanıyorum!!!!"
"Yhaw of. Tamam tanıştırıcam"
" Tanıştırmak?? Oha amk sen aşık mı oldun. Oha lan çok sevindim. Oohuuu. Bu gün kutlama yapmalıyız bence. Onunlada yarın tanışıcam knk açıldınmı?? Amk çok mutluyum.Ve benim bundan neden haberim yok???"

O anki sinir ile Furkan'ın ağzına yumruk attım. Manyak gülüyordu. Mazo.

"Knk ahdhfh gıdıklandım"
"Yaha Gıcık. Eve gidince kurşunu çıkaralım."
"Senmi çıkartcan?"
"Bu güne kadar seni deşen sonrada diken benim. Kurşunuda çıkartabilirim"
"İi peki ole olsun"

Sonra ikimiz birden gülme krizine girdik. Furkan ellerini direksiyondan çekti araba yalpalandı. Korkudan kalbim kıçımda attı. Sonra dengeyi sağladı. Mal.

Eve geldiğimizde ilk işim onu banyoda küvete oturtmak oldu. Bi kaç malzeme buldum ve geldim. Yaranın olduğu yeri temizledim. Sonra etini biraz daha kestim. Aparatlarla tutturdum manyakça kan akıyordu. Silmiyordum şişeye dolduruyordum. Ne yani sadece psikopat değildim. Aynı zamanda manyaktım. Kısaca piskomanyak. Ve evet kan içiyordum. Furkan'ın kan tadı çok güzeldi. Aşırı kan aktığında emmek yerine şişeye doldurup canım istediğinde içiyordum. Her neyse kurşunu gördüm ve oradan çıkarttım. Kemiğe denk gelmemişti. Onun için fazla zorlanmamıştım. Ben ciddiyetle kolundaki işleri hallederken furkan kikirdiyordu. Mazo olmak değişik bir duygu olsa gerek. Ben olsaydım baygınlık geçirmiştim. Kolundaki kanı temizledim ve dikmeye başladım. Zevkle inliyordu. Eh bende zevk alıyordum.

"Alina knk"
"??"
"Çok iyiydin"
"Öyleyimdir sağol knk dhhf. Hah aklıma gelmişken bu güne kadın ayarlayımmı?"
"Knk birine aşıkken gerek yok"
" oha amk bayağı değişmissin"
"Beni değiştirdi"
"Aşk nasıl bir duygu?"
"Knk bi gün sende tadacaksın elbet karşına senin kafadan biri çıkar."
"Bilmiyorum"

Konuşmanın ardından eve geldik. Dışarıdan yemek sipariş ettik. Bu gün kutlama vardı. Furkan dinlenmek için yukarı çıktı. Bende dururmuyum. Yemekler gelmeden önce evden çıktım ve tekeli ziyaret ettim. Elimde poşetlerle dönerken uyuşturucu aldığım çocuk karşıma çıktı. Beyaz aşk ve yeni çıkan bir uyuşturucu sattı sonrada garip bir şekilde uzaklaştı. Yolda yürürken ürkmüştüm. İçimde ilginç bir his vardı sanki izleniyor gibiydim.

Eve girdim kapıyı kapattım. Furkan geldi. Başta uyuşturucular için kızdı. Bırakmamı istiyordu ama elimde değildi aşırı derecede bağımlıydım. Acımı hafiflettiği için doktor yardımı almak istemiyordum. Bırakmayı denemiştim ama olmuyordu zorlanıyordum. İçkileri hazırladım. Yemekleri yedik sonrada son ses müzikle dans etmeye başladık. Çok eğleniyordum mutluydum. Sonra içimde cama bakma isteği doğdu. Yolun karşısında kapşonlu bi tip vardı. Kemik yapısı inceydi. Ama hatları belli değildi. Belli etmeyecek şekilde giyinmişti. Bir kaç dakika baktım. Sonra bir araç geçti ve kayboldu. Halisulasyon gördüğümü düşündüm. Şimdilik Furkan'a anlatmayacaktım. Zaten en ufak bir şeyde zırlıyordum. Furkan benim için beyaz aşkı ayarladı ve çektim. Furkan yapıyordu çünkü elim titriyordu ve ben tozu çekerken düz olmasını seviyordum.

Ben koltukta sızdım. Öylece kaldım. Saatlerce uyudum. Uyurken hoş rüyalar görmezdim. Ama olsun.

Bundan sonra bölümler 30 okunma ve 10 vote olduğunda gelecek. Bir sonraki bölümde işleri karıştıracağım iyi okumalar.

PiskomanyakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin