"Gülümse."

464 205 16
                                    

Puslu bi geceydi. Diğer gecelerden daha fazla karanlık daha fazla sessizlik. Genç kız aynaya baktı son kez. Yeşil gözlerine soğukluk, dudaklarına ise masum bi tebessüm yerleştirdi. Işığı kapatıp kapının kulpunu çevirdi. Eskimiş ayakkabılarını giyip kapıyı kırarcasına kapattı. Sessiz ve bi o kadarda bitkin bi halde merdivenlerden inmeye başladı. Dışarı çıktığında derin bir nefes aldı. Montunun cebinden paketini çıkarıp bi sigara çekti. Hiç vazgeçemedigi siyah çakmağıyla sigarayı özgürlüğüne kavuşturdu. Sessiz adımlarla yolda ilerlemeye başladı yeşil göz. Gözleri bi türlü yerinde durmuyor kendinden başka her yere bakıyordu. Durmadan ilerliyordu genç kız. Elinde tuttuğu sigaradan bi fırt daha çekip küfredercesine yola attı. Ayakları onu bi parka getirmişti. Bi kaç it kopuktan başka kimse yoktu. Karanlıkta kalmış bi banka takıldı yeşil gözlünün gözleri. Dudaklarına alaycı bi gülümseme yerleştirip banka doğru ilerledi. Geldiğinde ise sanki akşama kadar çalışmış bi işçi gibi yorgunlukla atıverdi kendini banka. Montunun cebinden tekrar bi sigara çıkardı. Gecenin karanlığında onuda yakarak bi ışık haznesi yarattı genç kız. Her çekişte dahada gözleri koyulaşıp dudakları düz bi hal alıyordu. İt kopuklardan birisinin gözü kıza takıldı. Sinsi bi gülümseme aldı dudağını. Arkadaşlarına gelicem işareti yaptıktan sonra yeşil gözlünün yanına doğru ilerledi. Genç kız yanına oturan erkeği farketmiş fakat ses çıkarmayarak dudaklarının sigarayla sevişmesini izliyordu. Mustafa bogazını temizleyip gece vakti tek başına burada ne arıyorsun diye sordu genç kıza. Genç kız yine sessizliğini korudu sigarasına devam etti. Mustafa tekrar, istersen eğleneceğin şeyler yapabiliriz diye arsız bi teklif sundu genç kıza . Yeşil göz elinde tuttuğu sigarayı sinirle attı yere. Yavaş yavaş gözlerini döndürdü mustafaya. Genç adam istekle bakıyordu genç kıza. Yeşil göz iki yana başını salladı büyük bi sakinlikle. Genç adam ısrarcıydı. Ah hadi ama seninde istediğini biliyorum diyerek genç kızın ramağına girdi. Yeşil gözlü zorlukla ayağa kalktı. Genç adamada kalkması için işaret verdi. Tam karşı karşıyadılar. Genç kız yaklaş diye emir verdi genç adama.Genç adamın gözlerine delercesine bakıyordu yeşil göz. Genç adam emre uyup yaklaşırken tam o sırada önceden hazırladığı tekmesini genç adamın ufaklıgına sertçe geçirdi. Genç adam gözlerini sonuna kadar açtı. Genç kız ona fırsat vermeden sinirle sağ elini yumruk yapıp tam elmacık kemiğine geçirdi. Genç adam kısık bi küfür eşliğinde yere yığıldı. Yeşil göz ayağıyla bi kere daha vurdu itin bedenine. Yere çömelip kulagının oraya yaklastı; Sakın dedi sakın benim bi daha karşıma çıkma. Yoksa bu kadar insaflı davranmam. Genç kız ayağa kalktı üstünü silkeledi yüzüne alaycı bi gülümseme yerleştirdi karanlığa doğru ilerledi genç adamın kendine kısıkta olsa küfür ettiğini duymazdan gelerek.
"Hayat çok sikimsonik."

❄LAVİNİA❄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin