°Acı°

249 90 36
                                    

Umarım beğenirsiniz. 🎈

Karanlık sessizce çökmeye başladı yeryüzüne. Birer birer ışıklar sönmeye başladı, karanlığa karışmak ister gibi...
Sigarasından bir fırt daha çekerek camdan dışarı attı genç kız. Yanında uyuklayan adama baktı. Kanı ısınmıştı ona, kendine kafa tutanları severdi o. Kulağına doğru eğilerek bağırdı,
"Hooopp geldik !"
Bora irkilip,
"Noluyo lan" diyerek gözlerini açtı. Sağına soluna baktı karanlıktı etraf bir o kadarda ürkütücü.

Evren aceleci ses tonuyla,
"Hadi kalk. İlk ben giricem ardımdan sessizce sen geleceksin. Kameraları telefonla hallettim öyle gerizekalı gibi bakma bana. Hizmetlin'in odasına girip bayıltarak dışarı çıkarıcaz. Ama ilk iş şu güvenliği halletmemiz gerek" diyerek kapısını açıp soğuğu iliklerine kadar hissetti genç kız.

Bora ise kapıyı açıp dışarı çıktığında olan soğuğa küfür etmeye başladı. Evren kapıları kilitleyerek saatine baktı. 01:00 hizmetli 5 veya 6'ıncı rüyasındaydı şu an. Genç kız ilerleyerek güvenliğin olduğu yere kadar geldi. Kadifemsi sesiyle,
"Bakar mısınız ? Sevgilimle buraların yabancısıyızda Tütün otele nereden gidebiliriz acaba ?" diyerek güvenliği kendine doğru çekti genç kız.

Güvenlik kapıyı açıp dışarıya çıkarak yolu tarif etmeye başladı. Genç kız elini cebine atarak iğneyi çıkartıp adamın ağzını eliyle kapadı. Şahdamarına soktu ve yavaşça zehri akıttı. Çırpındı, çırpındı sonrası ölüme merhaba...

Adamı sürükleyerek bir köşeye bıraktı, o sırada bora ona ağzı açık bi şekilde bakıyordu. Genç kız ne kadar gülmek istesede sıktı kendini alaycı ses tonuyla,
"Hiç mi böyle bir şey görmedin çaylak" dedi. Bora ağzını kapatıp şaşkınlıkla başını salladı. Genç kız "iflah olmaz bu" diyerek içeriye doğru adım atmaya başladı.

Kapıyı açarak hizmetlin'in odasına doğru ilerledi. Bora ise bi yandan tırsarak etrafına bakıyor bir yandanda kendine cesaret vererek kızın arkasından ilerliyordu. Hizmetlin'in kapısının önüne geldiğinde sessizce kapı kulpunu çevirip Ay ışığında gölgesiyle birlikte süzülerek içeri girdi.

Adamın yanına gelerek koluna bayıltıcı iğneyi yaptı. Yavaşca gelen sıvı kana karışarak adamın uykusunu en derine hapsetti. Evren boraya "gel" işareti yaparak adamı birlikte kaldırdılar. Hızla bir şekilde ilerleyerek dış kapıya çıkardılar. Kız yükü boraya devredip arabanın arka kapısını açtı.

Bora'dan adamı alıp arkaya yatırdı. Kapıyı kapatıp ön koltuğa geçecekken bora endişe dolu bir sesle,
"Evren" dedi.
Genç kız sakince,
"Noldu ? " diye sordu.
Bora eliyle bir yeri işaret ederek,
"Adam kaybolmuş" dedi.

Evren bora'nın işaret ettiği yere baktı, Hassiktir Olamaz dı Ki olmamalıydı. Güvenliği öldürüp oraya bırakmıştı halbuki. Bi tepki vermeden etrafı süzmeye başladı. Bi araba dikkatini çekti , içinde karaltı vardı insan olduğu kesindi ama kimdi.
Gözleri kesişti adamla sonra başını çevirerek kısık bir sesle,
"Arabaya bin çabuk" dedi.
Bora kızın emrini uygulayarak hızlıca öne bindi. Genç kız arabaya binerek kontağı çevirdi. Yavaş bir şekilde sürmeye başladı, o arabanın yanından geçerken içeriye daha dikkatli baktı genç kız.

İçindeki adam kıyak bir gülüş sergiledi evren'e. Bu gülüş tanıdıktı. Ama bu olamaz dı. Bu kadar erken olmamalıydı. Düşünmemeye çalışarak gaza daha fazla yüklendi, depoya doğru sürmeye başladı.

Son düğümüde atıp buz dolu suyu alıp adamın kafasından aşağı döktü. Hizmetli aniden sıçrayarak uyandı. Etrafına bakındı ardından gözleri genç kızla borayı buldu. Kendisi duvara bağlıydı. Gözleri korkuyla tekrar genç kızı buldu.
"S-se-sen nasıl" diyerek kekelemeye başladı. Genç kız büyük bir keyifle,
"Hayır, yanlış biliyorsun. Ben ölmedim ama sana demiştim dimi. Serefsiz. Senin canını söke söke alıcam demiştim."

❄LAVİNİA❄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin