Murat sahneden yanlarına geçti.
Murat"Sen neymişsin Cemil"
Cemil"İçinden geçenleri oku dedin"dedi.
Sohbet daha da derinleşti.Cemil, Melike'ye tam anlamıyla vurulmuştu.Hakkında bilgisi yoktu ama gerekte duymuyordu.O aşkın serüvenindeydi.
Kafe sahibi onların masasına geldi."Murat bahsettiğin arkadaşın ne zaman gelecek?"
Murat"Bu işte abi Cemil"
Kafe sahibi çok sevmişti Cemil'i.Ara sıra sahneye de çıkartırız.Mizaçla karışık söylemişti.Hepsi birden masada güldüler.
Evlere dağılıp hayallere kapılmışlardı bile.
Ertesi gün bütün olanları Cemil diğer arkadaşlarına anlatıyordu.
Bilal"Ne güzel işte"
Fatih"Bundan iyisi Şamda kayısı"dedi.
Cemil çok mutluydu.Artık aynı sıraya oturmak için uğraşmıyordu Cemil.Zaten kendiliğinden onların sırası olmuştu.
Melike "Günaydın Cemil"
Cemil"Günaydın Melike"
Melike "Dün gece çok iyiydin"
Cemil"Teşekkür ederim ama hepsi istemsizdi"dedi.
Arkadaşları Cemil adına çok seviniyorlardı.İlk defa arkadaşlarını böyle görüyorlardı.
Teneffüslerde beraber hareket ediyorlardı.Melike'de onlardan biri olmuştu artık.Günler daha da güzeldi Cemil için kafeye de başlamıştı.Orada da uyum sağlamıştı.Melike'de Murat'la beraber sürekli o kafeye gidiyordu.Murat'ın annesi bu durumu farklı düşünüyordu.
Murat'ın annesi "Melike'yle aranızda olanlar çok güzel"
Murat"Anne çok yanlış düşünüyorsun"
Murat annesine herşeyi anlattı.Cemil'i olan biten buydu.Annesi iyice şok oldu.
"Ne diyorsun sen"
"Anne ben arkadaşıma ihanet edemem"
"Ne ihaneti babası duysa neler olur biliyormusun?"
"Bilmeyecek anne"
Murat pişman oldu anlattığına ve daha da pişman olacaktı.Murat'ın annesinin eline güzel koz geçti.
Murat'ı annesi "Bana bak, o işi bozacaksın böyle birşey olmayacak"
Murat"Anne saçmalama biz daha kzç yaşındayız"
Murat'ın annesi"Sana dediğimi yap"
"Hayır böyle birşey yapamam"
"Yapacaksın dedim"dedi.
Murat ne yapacaktı bu durumda.Çok kararsız kalmıştı.Bu sorunu çözmeliydi.
En iyisi tamamen bunların aralarını yapmaktı.
Kafeye gitmek için evden çıktı.Melike'yi de yanına davet etti.Yolda herşeyi anlattı.Melike bazı şeyleri anlamış gibiydi zaten.Farkındaydı fakat emin değildi.
Kafeye geldiklerinde Cemil yine her zaman ki gibi ilgisi büyüktü.Onlara masa ayarladı.
Murat, Cemil'in arkasından gitti.Ona bu gece herşeyin başlayacağını ve teklif etmesini söyledi.Cemil nasıl olacağını sordu.Murat ona herşeyi baştan anlattı.
Cemil heyecanlı nasıl yaparım dedi.
Murat bırak kendini herşey oluruna gider dedi.
Sahneye Murat çıktı.Gitarından ortama uygun güzel bir müzik yapmaya başladı.Müzisyen arkadaşlarda ona eşlik etti.
Sahnede Cemil
"Bildiğim kadarıyla aşkı, sevdayı hep başkalarında seyreder dururdum.Ben aşka çok uzaktım.Ne vakit uzansam dar yollar sıkıştırırdı beni.Ya arazi dar gelirdi ya bu aşk bana zararlıydı.Aşkın zamanını nasıl biliriz ki? Hangi durakta haritası var bu kavuşmanın.Uzatıyorum, bunları bilmeden gelişin samimi olmaz.Benim bu ilkim, yani iliğime kadar tutulmuş, yanmışım.Şimdi hiç bilmediğim bir dilde seni yüreğime davet edicem.Belki bu yolda ilkte kalacağım ama seni hep seveceğim.Melike, benimle bu yolda ilk adımı atarmısın? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADİSYON
DiversosAşkın ücreti vardır elbette.. Her seven sevdiğine bedel öder.Kimi gözyaşıyla kimi sadakatiyle. . Aşk ortak paydamizdi.. Kimimiz büyük , kimimiz küçüktü aşk hepimizde ayni ritimdi. . Manşet var ; Aşkı satmışlar. .