7.Bölüm

19 2 0
                                    

Bazen öyle anlarda sorular gelirki ne yapmamız gerektiğini bilemeyiz.Ansızın Sorulur yanlışımız sızlatır, doğrumuzu zaman gösteririr.

Melike, ne diyeceğini bilemeden donup kalmıştı. Elleri titriyor, kalbi çok hızlı çarpıyordu.Cemil yaklaştı ve ellerini tuttu.Kafe çok sessizdi.Herkes pür dikkat onları seyrediyordu.

Melike ne cevap veriyor ne konuşabiliyordu gözleri dolmuştu.

Karar vermeliydi.Cemil'in gözlerine bakarak ''evet''dedi.

Herkes de bir alkış koptu.Murat hemen güzel slow bir müziğe başlamıştı.O akşam o kadar güzeldi ki çok mutluydular.Cemil'in patronu ''Gidin biraz dışarda gezin''dedi.

Onlar da deniz kıyısına gidip sohbet etmeyi tercih ettiler.Birbirlerini daha da iyi tanıyorlardı.Saatler su gibi akıp gidiyordu.

''Saat 11 olmuş Cemil ben gitmem lazım''

''Tabi Melike.Ben bırakırım istersen''

''Yok gerek yok ben gideyim''

''Tamam''

Cemil, evine gidiyordu fakat uçarak ilk defa duyduğu bir duyguyla gidiyordu.Eve de gelse ne uyku tutacaktı ne yatabilecekti.

Ertesi sabah okula geldiğinde Melike'de erkenden gelmişti.Sadece birbirlerine bakakalmışlardı.Sıraya bir önce ki günden daha başka oturmuşlardı.Her geçen saniye daha da tanıyorlardı birbirlerini.

Bu durumu Fatih ve Bilal'e de söylemişlerdi.Arkadaşları çok sevindi, çünkü Cemil'in ilk aşkıydı.

Annesi Murat'a hayla baskı yapıyordu.Murat bu durumu söyleyemezdi.Sürekli geçiştiriyordı.Bu arada Melike'nin doğum günü yaklaşıyordu.Cemil bu durumu çok iyi değerlendirmeliydi.

İlk defa bir sevgilinin doğum gününü kutlayacaktı.Gerçi ona en anlamlı hediyesi hazırdı bile.Fakat bir hafta vardı.Süresi de vardı yani.

Melike'nin babasıda doğum gününü biliyordu.Birde kızının psikolojisi iyi değilken unutmak ihanet olurdu.İkiside birbirlerinin sırlarını bilirlerdi.

Melike, Cemil'i söyledi.Babası çok öfkelenmişti.Daha yeni tanıdığı, yeni edindiği arkadaş çevresinden nasıl sevgilisi olurdu.Şuan kızının kötü bir dönem geçirdiği için ona kızarak etkilemek istemedi.Daha sonra konuşalım bu konuları diyerek geçiştirdi.

Melike'nin babası neredeyse 2 3 akşam da bir Murat'lara geliyordu.Bu durumu hemen Murat'ın babasına anlattı.Bunu duyan annesi ismini sordu.Babası ismini bilmediğini söyledi.

Melike o akşam evde oturuyordu.Çıkmamıştı dışarıya.Babası yanlarına çağırdı Melike'yi.

Eve geldiğinde çilingir sofrası kurulmuş içiyorlar, sohbet ediyorlardı.

Murat'ın annesi ilk Melike'yle sohbete başlamıştı.

''Nasılsın kızım''

''İyiyim efendim.Siz nasılsınız''

''Bende iyiyim.Baban biraz dertli sanırım bizlere birşeyler anlattı''

''Ne anlattı''

''Bir sevgilin varmış galiba''

''Evet.Yeni oldu''

''Daha geleli ne kadar oldu ne zaman tanıdın''

''Çabuk oldu farkındayım ama şuan mutluyum''

''Anladım adı ne peki''

''Cemil''

ADİSYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin