Rozdział + Liebster awards
Jesteście najwspanialsi. <333
Martin POV
Przychodzę tutaj już trzeci dzień, a ona nadal śpi. Została bardzo mocno pobita. Nie wybaczę sobie jeśli będzie się coś działo z jej stanem zdrowia. Chodzę do szkoły, ale już nie jestem taki radosny, jak zawsze. Nawet moi przyjaciele zauważyli zmiany w moim zachowaniu. Najdziwniejsze dla nich było to, że stanąłem w obronie słabszej osoby. Mnie to nie zdziwiło. Zmieniłem się i nadal się zmieniam dla niej. Dla osoby, która leży bez żadnego ruchu przede mną.
- Kochanie obudź się. Proszę. – Mówiłem, głaskając jej rękę.
- Proszę pana musi pan odpocząć. Pacjentka również. – Powiedziała pielęgniarka, która weszła do sali.
- Za ile się obudzi ?
- Nie wiem, ale miejmy nadzieję, że już niedługo. – Uśmiechnęła się delikatnie.
Wyszedłem, ale tylko po to, aby chwilę odpocząć, a potem wrócić. Wsiadłem do samochodu, który był zaparkowany przed szpitalem. Odpaliłem i pojechałem do domu. Rodzice zdziwili się, ze już jestem. Szybko pobiegłem do góry. Umyłem się. Na chwilę usiadłem na łóżku. Nie chciałem spać, ale nie udało mi się. Odpłynąłem, jak to wszyscy mówią w krainę Morfeusza.
Obudził mnie hałas dochodzący z dołu. Pewnie mamie coś spadło. Przetarłem zaspane oczy. Wziąłem telefon do ręki i sprawdziłem godzinę. O cholera. Spałem pięć godzin. Musze jechać. Tak szybko jak byłem w łóżku, tak szybko mnie w nim już nie było. Zbiegłem po schodach na dół. W korytarzy minąłem się z mamą. Krzyknęła coś, ale nie zrozumiałem. Wsiadłem szybko do samochodu i ruszyłem pod szpital. Byłem tam w ciągu dziesięciu minut. Wszedłem do środka i pojechałem windą na odpowiednie piętro. Stanąłem przed jej salą. Popatrzyłem w okno. Obudziła się. Rozmawiała z lekarzem. Wszedłem do środka tak, aby nie zakłócić ich rozmowy. Najwidoczniej już skończyli, bo lekarz odwróciwszy się, przywitał się ze mną i wyszedł.
- Hej. – Powiedziałem.
- Hej. – Odpowiedziała z lekką chrypką.
- Jak się czujesz ?
- Strasznie. Wszystko mnie boli. – Zapadła między nami krępująca cisza, którą przerwała dziewczyna. – Słyszałam. – Popatrzyłem na nią nie rozumiejąc co ma na myśli. – Słyszałam co mówiłeś.
- No wiesz... ja... martwiłem się o ciebie. – Powiedziałem drapiąc się po karku. – Wiem, że ty ...
- Cii. – Przyłożyła mi palec do ust. – Ja.. – Zacięła się, jakby się nad czymś zastanawiała.
- Tak ?
- Skrzywdziłeś mnie i ja nie potrafię tego zapomnieć . To zawsze będzie przechowywane w moim sercu.
- Rozumiem. To znaczy, że nic nie poczułaś . - Spuściłem głowę w dół, ale nadal trzymałem jej rękę.
- Spójrz na mnie. - Podniosła mój podbródek. - Skrzywdziłeś mnie, ale ja ciebie... – Zawahała się - Ja chyba też... cię kocham.
Pocałowała mnie. Ona mnie pocałowała. Oddałem pocałunek. Był on najlepszy. Z osobą, którą się kocha jest jedną z najlepszych rzeczy, jaką można mieć.
- Nie mogę uwierzyć. – Mówiłem do siebie, a ona popatrzył na mnie dziwnie. - Jesteś najwspanialszą osobą w moim życiu. Robiłem tyle głupstw, a ty mnie kochasz. Jesteś aniołem. Musisz mi coś obiecać.
Sara POV
- Co takiego ? – Zapytałam zdziwiona, kiedy kazał mi coś obiecać. Już się boję.
- Pamiętaj, że każdy jest taki sam i nigdy nie słuchaj innych jeśli mówią, że to kłamstwo. I obiecaj mi, że pójdziesz ze mną na terapie. Proszę.
- Obiecuję.
- Na pewno ? - Dopytywał. - Podobno nie wiesz co to obietnica. - Zaśmiał się.
- Wiem. Obiecuję, że nigdy nie będę słuchać innych, że mówią, że osoba biedna i niekochana jest gorsza.
- Masz osobę, która cię kocha. To ja.
Liebster Awards
Dziękuję za nominację NieZnanaAutorkA <333
1) Ile masz lat ?
- Mam piętnaście lat, ale rocznikowo szesnaście.
2) Co lubisz czytać na wattpad ?
- Coś z romansami, ale wszystko jest fajne na swój sposób.
3) Ulubiona piosenka ?
- Drag me down, Perfect, Wild, Black magic, Mirror, Sugar i wiele innych :D
4) Ulubieni pisarze na wattpadzie ?
- Jesteś jedną z ulubionych, a inne to np. : Styleesowa, KoloroweNuty, ewell123 jest jeszcze parę innych autorek, ale to są jedne z lepszych.
5) Idealny typ chłopaka/dziewczyny ?
- Nie patrzę na wygląd. Ważne, aby miał to coś, ale jeśli już to musi to być brunet i podkreślam wyższy ode mnie :D
6) Czy masz zwierzaka ?
- Mam. Chyba tak jak każdy psa i kota. Z domowych to świnkę morską i dwa kanarki :)
7) Czy oglądasz jakiegoś YouTubera ?
- Tak. Jest nim Stuu, Marcin Dubiel, Angelika Mucha. Na ich kanałach chyba najczęściej przebywam xD
To już koniec pytanek. Teraz moja kolej :) Ja nominuję :
O to wasze pytania :
1) Ulubiony film ?
2) Ile masz lat ?
3) Ulubiona książka na wattpad ?
4) Ulubiona autorka na wattpad ?
5) Co cię inspiruje do pisania ?
6) Czy oddałabyś/oddałbyś życie za swojego przyjaciela/przyjaciółkę ?
CZYTASZ
The Words
Teen FictionCzy przez SMS'y można sobie wszystko wyjaśnić? Czy małe, a nawet dla niektórych mało znaczące słowa i tak samo krótkie odpowiedzi mogą zmienić coś w ich życiu? Czy otworzą im oczy? Czy mimo pisania smsów zdołają ze sobą porozmawiać? Przecież nic ni...