Liebster Awards

154 12 0
                                    

Bardzo dziękuje za nominacje @princesskaNH <3

1. Jak odkryliście wattpada?

Moja przyjaciółka poleciła mi ff o Harry'm i wlasnie wysłała linka do wattpad'a.

2. Częściej czytacie książki na wattpadzie czy papierowe ?

Zdecydowanie na Wattpadzie.

3. Ulubione opowiadanie na wattpadzie?

• Cień <3 ( cień, pułapka, gra mroku)
• Teenage Dirtbag i The one that got away

4. Ulubiony autor ?

Nicholas Sparks <3

5. Wolisz czytać romanse, czy akcję ?

Zależy, ale chyba romanse ;)


6. Dlaczego lubisz pisać/czytać ?

Lubie pisać, ponieważ naprawdę kocham to robić i sprawia mi to radość, przyjemność. Uwielbiam po prostu usiąść z herbatą, ciepłym kocykiem i relaksować się poprzez wylanie moich myśli na wattpad'a. Od zawsze chciałam pisać i cieszę się, że podjęłam decyzje opublikowania They stole my heart, to chyba najlepsza decyzja jaką podjęłam.

7. Czy kojarzycie mnie z wattpada ? Może czytacie moją książkę ? Jeśli tak to co o niej sądzicie ?

Oczywiście, że kojarzę <3
Czytałam twoje wcześniejsze opowiadanie o Niall'u, które naprawdę mi się podobało, szkoda, że z niego zrezygnowałaś.
Teraz mam ferie i mam zamiar przeczytać twoje ff o Luke'u, które na pewno jest świetne :)

8. Wolisz pisać w nocy, czy w dzień ?

Zdecydowanie w nocy. Odłączam się wtedy od całego świata i poświęcam całkowicie mojej pracy ;)

9. Fav piosenka ?

W tej chwili: Zayn - Pillow talk <3

10. Ulubiony cytat ?

" Najgorszą samotnością nie jest ta, która otacza człowieka, ale ta pustka w nim samym "

Nominuje:
herisprincess_
@Sillydreamer_Me
@Millkeyshake
hejhajhelol
@Xandraxx
littlehoregi 

1. Masz już wyznaczony cel, do którego nieustannie dążysz?

2. Ulubiona książka?

3. Do jakiego kraju chciałabyś się przeprowadzić jeśli byłaby taka możliwość?

4. Dlaczego zdecydowałaś się pisać opowiadania ?

5. Twoje największe marzenie?

6. Twoje ulubione opowiadanie na Wattpad?

7. Jaki jest twój ulubiony film?

8. Kto był twoim idiolem, gdy byłaś młodsza?

9. Kto jest teraz twoim idiolem?

10. Czy masz jakieś swoje miejsce na ziemi?

11. Ulubiona piosenka?
_____
HAPPY BIRTHDAY HARRY!
_____
Tak jak wczesniej wspominałam, wczoraj miałam osiemnaste urodziny, już jest po, więc wracam do pisania :) niedługo nowy rozdział!

They stole my heart || n.h / z.mOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz