Kollarımda bayılışına bakmıştım. Onu dönüştürenin kafasını kendi ellerimle koparmak istiyordum.
''Ne yapmayı planlıyorsun Tristan.
''Sadece uzak durmanı istiyorum Jeremy.
''Ukalalık ediyorsun. Birlik olabiliriz.
''Senin yardımına ihtiyacım yok benim.
Jeremy gözlerini gözlerime dikip ''Pekala''diyip önüne dönerek ilerlemeye baslamıstı.
Rose'u kucağıma alıp eve doğru ilerlemiştim. Eve çıktığımda Nate'in odasından gelen bağırışları duyabiliyordum. Ama duvarlar yalıtımlı oldukları için diğerleri ona ne olduğunun farkında bile değildiler. Hayat aslında çok garip değil mi ? İnsan gibi görünüyoruz fakat aslında birer ucubeyiz. İnsanların gerçek olmadıklarını sanıp ama hep hayalini kurdukları varlıklarız biz. Rose'u yatağa yatırmıştım. Terlemeye başlıyordu. Dönüşümünü gece yarısı tamamlayacaktı. O saate kadar uyanamayacağını biliyordum. Hayatı boyunca başına gelen korkunç olayların kabuslarını görecekti. Bu dönüşümün en kötü kısmıdır. Çok acı çekersin ve uyandığında hepsinin intikamını almak istersin. Strigoiler benim ve Jeremy'nin ırkının sonu olacak kadar güçlüydüler. Bu zamana kadar Strigoi olmayı seçilmiş kişiler başarabilmişti. Bunu yapamayacak diye çok korkuyordum ama ona güvenmekten başka çarem yoktu. Strigoi'de olsa benim aşık olduğum kızdı o. Onu incitecek birşey yapamazdım. Aksine ona besin kaynağı bile olabilirdim. Yatakta onu bırakıp Nate'in yanına girmiştim. Kapıyı kilitleyip onu dizginlemeye çalışıyordum.
''Nate.
''Bana ne oluyor Tristan çok acı çekiyorum.
Dönüşüp ona ne olacağını göstermiştim. Benden ürkmüştü ve geri sendeleyerek yere düşmüştü. Kendimi tekrar toparlamıştım ve bana korku dolu gözlerle bakışını seyretmiştim.
''Korkmamalısın. Sana olacak şey tamda bu. İlk olarak acı çekiyorsun. Vücudundaki tüm kemiklerin kırıldığını hissediyorsun. Seni yavaş yavaş ölüme sürüklüyor ve sen hiç bişey yapamıyorsun değil mi ?
''Evet.
''Bu seni ilerde korkusuz ve çok güçlü yapacak Nate. İnanılmaz bir güce sahip olacaksın.
Konuşmam onu biraz olsun sakinleştirmişti. Kendini daha iyi hissediyordu. Gözlerinden acısının biraz hafiflediğini hissedebiliyordum. Başımı yavaşça salladım, oda aynı tepkiyi verdiği anda odadan çıkıp tekrar kapıyı kilitlemiştim. Ormanın içine girip sürümün yanına gitmiştim.
''Herkes beni dinlesin.
Herkes dönüşümünden çıkıp insana dönüşmüştü. Kulübeye gidip kıyafetlerini üzerlerine geçirmişlerdi. Karşıma tek tek dizilmişlerdi ve dikkatlice beni dinliyorlardı.
''Bir savaş olacak ve herkes bu savaşa canı pahasına katılmak zorunda.
Sürümde Kelly adlı genç bir kız vardı.
"Anlaşılan önemli biri için ?
"Kelly. İstemiyorsan katılmak zorunda değilsin.
"Kimin uğruna olduğunu bilmem gerekiyor sadece.
"Rose Kelly.
"Rose mu ?
Büyük bir kahkaha atmıştı.
"Saçmalama. Tabiki de savaşmıyacağım.
Gözlerini devirerek kollarını göğsünde kavuşturmuştu. Herkes savaşa hazırlanmak için geri çekilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDEKİ VAMPİR 2
VampirgeschichtenLİSEDEKİ VAMPİR 2 Bir Kadın Düşünün ; ✔Dünyada ki tüm zorluklara karşı gelmiş, ✔Hayata acımasız bir bakış açısı ✔Kusursuz bir aşk tanrıçası ✔Aynı zamanda bir köle ✔Farklı uygarlıklardan.. JEREMY CHESS & ROSALİNA CHWZERT. KARANLIĞA ATILAN MASUM BİR...