BÖLÜM 9

5.3K 276 36
                                    

Odadan öylece çıkıp gitmişti. Masada oturup düşünmeye başladım. Aklım almıyordu.

"İyi misin ??

"Dokunma bana !

"Ne oldu rose ?

"Hiç bişeyi , kimseyi istemiyorum artık yanımda bana iki adım daha yaklaşma !

Öfkemi yüzüne karşı savurarak çıkmıştım odadan. Evdeki herkes vampir olduğu için bağırmalarımı duymuşlardı. Herkesin eziklercesine bakışlarına maruz kalmıştım.

Evden çıkıp gittiğimde arkamdan dur sesini bile umursamamıştm. İşlerin bu noktaya gelmesi...
Tanrım.

Deniz kıyısına oturup dizlerimi kendime doğru çekmiştim. Su dalgaları ayaklarıma vuruyordu.

"Beni korkuttun.

Omzumda ufak bir dokunuş hissetmiştim.

"Amacım seni korkutmak değildi. Neden buradasın ?

"Seni ne ilgilendirir ki üstelik seni daha tanımıyorum.

"Ben kötü biri değilim. Aslında kötü biriyim ama sana asla zarar vermek istemem. Çok derdi olan insanlar buraya gelir nedense peki ya sen ??

"Babam. Bir anda ortaya çıkıp hayatımı nasıl mahveder ??

"Onu neden sevmiyorsun.

"Sevmemek değil. Onu daha tanımadan Nefret ediyorum. Anneme ve bana yaptıkları...

"Onu tanımıyor musun ??

"Evet.

"Tanısan belki seversin ??

"Sanmıyorum...

Adam bana doğru bakıp öksürmeye başladı. Yüzünün hafifçe çatladığını görmüştüm.

"Nesin sen ??

"Korkma benden sana zarar vermem.

Arkama bile bakmadan koşmaya devam etmiştim. Nasıl bir dünyanın üzerine kuruluydu bu hayat ?

"Sana durmanı söylemiştim !

O an avazım çıktığı kadar bağırmıştım.

"Bana zarar verme.

"Sana zarar vermeyeceğim korkma.

Diye sarılıp başımı göğsüne yaslamıştı.

"Gözlerin ve saçların çok güzel.

"Anneme benziyorum. Sende sarışınsın.

"Bende anneme benziyormuşum.

"Kardeşin varmı ??

"Evet var bitane ama konuşmuyoruz şuan.

"Neden ??

"Zamanla öğrenirsin. Özelimi sana dökmek için çok erken.

Sıcacık bir kulübe ye gelmiştik onunla. Şömineyi yakmaya hazırlanıyordu.

"Üşüyor musun ?

"Biraz...

"Yardım ette yakalım o halde hiç anlamam.

"Nasıl bir ucube olduğun hakkında hiç bir fikrim yok ama şuan tek temennim artık iyi bir hayat istiyorum.

Ona şömineyi yakmak için yardım etmiştim. Gözleri gerçekten inanılmaz güzeldi. Gülümsemesi elmacık kemiklerinin çıkmasına neden oluyordu. Dudağının kenarında pirsing vardı. Kulağında küpesi ve kollarındaki inanılmaz boyutlardaki dövmeleri. Şuan böyle biriyle nasıl yanlız kalıyor olabileceğimi aklım almıyordu. Jeremy ile bile ilişkiye daha tam olarak girmemiştim. Hala bakire olup kaybetmekten mi yoksa bu çocuktan mı korktuğumu anlamamıştım. Ama nedense üzerimde bir heyecan uyandırıyordu. Üzerindeki tişörtü çıkarıp yandaki koltuğa fırlatmıştı. Kokusu o an etrafıma yayıldı. İnanılmaz kaslı vücüdu gözlerimi ondan ayırmama neden olmuştu. Yutkunmuştum.

LİSEDEKİ VAMPİR 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin