BÖLÜM 13

4.7K 255 27
                                    

Dudaklarını dudaklarımda hissedince biraz ürpermiştim. Kafamı hemen yan tarafa çevirmiştim.

"Sorun ne ?

"Yapamam Tristan.

"Neden ??

"Seninle olmak istemiyorum. Benden nefret ediyorsun. Erkeksel ihtiyaçların için beni kullanamazsın. Biliyorsun ben daha önce böyle birşey yaşamadım ve kesinlikle yaşamak isteyeceğim kişi sen değilsin.

Bu sözlerim karşısında kalbinin kırıldığını anlamıştım.

"Gitsem iyi olacak.
Diyerek yataktan sıyrılmıştı. Kapıya doğru yöneldiğinde arkasını dönüp son bir kez gözlerime bakacağını hissetmiştim. Penceremin kenarına çarpan ağaç dallarını izliyordum ve kapının sertçe kapanmasıyla irkilmiştim. Gözlerimi kırpıştırdığım da bir damla yaş süzülmesine engel olamamıştım. Tekrardan kapı açıldı ve ; Tristan ben gerçekten...

"Jeremy ??

"Rose...

"Beni nasıl buldun ?

"Benim için kolay olacağını biliyorsun.

"Unutmuşum.

"Sen her şeyi unuttun Rose ? Neyi hatırlıyorsun ki ? Ne kaldı geriye ?

"Bak lütfen yapma böyle. Amacın ne acı çektirmek için mi geldin buraya. Yeterince çektim zaten.

"Kendini başkasının kollarına atarak çektiğinin farkındayım.

"Tristan'la sandığın gibi değil. Onunla hic öpüşmedim birlikte de olmadım. Benden nefret ediyor üstelik. Benim gibi birini ne yapsın ? Bir kere tarzlarımız uymuyor. Hem ben neden kendimi sana açıklama gereği duydum ki şimdi ?

"Bilmem.

Kollarımı göğsümde kavuşturmuş onun mavi gözlerine ve soluk benizli tenine bakıyordum. Yavaşça pencerenin yanına doğru yaklaştı ve bende bir adım geriledim.

"Benden korktuğunu söyleme sakın bana ?

"Jeremy ben anlamıyorum.

"Neyi ?

"Nasıl oluyor da böyle bir arkadaş grubuna sahip olabiliyorsun ? Bundan bana bunca sene hic bahsetmedin ?

"Onları 1 yıldır tanıyorum sadece Rose. Evi neden terk ettin ?

"Kişisel sebeblerim vardı.

"Rose okula gitmek istiyorum deseydin zaten senin tüm ihtiyaçlarını karşılardım.

Yanıma gittikçe sokulmuştu ve dudaklarını dudaklarımda hissedecek kadar yakındık. Gözlerimin içine bakıyordu.

Yavaşça dudaklarıma eğildi ve beni belimden kavrayarak kendine doğru yanaştırdı. Dudakları çok güzeldi. Şehvetle öpmeye başlamıştım. Sivri dişi dudağımı kanatmıştı. Onuda yalamıştı. Bundan zevk alıyordu ve gözlerinin kırmızı ya döndüğünü görmüştüm. Hızla beni yatağa doğru götürüp yatırmıştı. Gömleğinin düğmelerini koparmıştım ve üzerinden  tek bir hamlede çıkarmıştı. Bacaklarımın arasından üzerime uzanıp boynumu öpüyordu. Adını inleyerek söylüyordum kulaklarına. Tırnaklarımı sırtına geçirmiştim.

"Bu anı uzun süredir bekliyormuydunuz ??
Dedi arkadan bir ses acımasızca.

"Jeremy hızla üzerimden kalkıp yanına gitmişti.

"Tristan.

"Sevgili Jeremy.
Dedi tırnaklarıyla oynayarak odanın içinde geziyordu. Jeremy gözleriyle onu izliyordu. Hızlıca kalkıp inen göğüsünü buradan görüyordum.

LİSEDEKİ VAMPİR 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin