BÖLÜM 24

2.7K 154 45
                                    

Odaya Rose girmişti. Gözlerimin içine bakıyordu.

"Burada daha fazla kalamam. Veda etmeye geldim.

Jennifer yine her zaman ki gibi nezaketiyle ;

"Gitmek zorunda değilsin. Jeremy'ye iyi geliyorsun.

"Hayır gitmek zorunda. Bir an önce kendi bölgene dön!

Odadan çıkıp gitmiştim. Jennifer'ı ne kadar sevsem de kırmak istemesemde bu evde benim sözüm geçerdi! Ben ne diyorsam o olmak zorundaydı.
Ve ben o kızın bu evden gitmesini istiyordum.

Rose ;

"Neden olduğunu anlayabiliyorum. Jeremy için üzülüyor.

Jennifer kafasını sallayarak onaylamıştı.

"Sen ne düşünüyorsun peki rose ?

"Gitmeyi. Jeremy'nin kalbi zaten Angelaya ait ona nasıl aşkla baktığını gördüm.

"Jeremy asla öyle biri değildir. Belki James öyle Alex öyle belki ben bile öyleyim. Ama Jeremy sevdiğine asla ihanet etmez ve biliyorsun ki çocukluktan beri seni istiyor.

Bu sözlerden sonra Jeremy'nin kurumuş dudakları aralanmıştı.

"Rose...
Rose...

İsmimi sayıklıyordu. Gözlerim dolarak onun bedenine bakıyordum. Yanına doğru yavaşca ilerleyip yatağa doğru eğilmiştim. Dudağına masum bir öpücük kondurmuştum.

"Üzgünüm Jer. Çok üzgünüm. Sensiz nasıl yapacağım bilmiyorum. Alışmaya çalışacağım...
Hoşcakal.

Jennifer odadan çıkmıştı. Arkamı döndüğümde kimse yoktu odada. Boynumda biri nefes alıp veriyordu. Kolumdan tutup kendine doğru çevirmişti.

"Benden bukadar kolay mı vazgeçiyorsun ??

O an gözyaşlarım sevinç gözyaşlarına dönmüştü. Onun yeniden gözlerimin içine bakıyor olması bana yaşattığı bütün kötülükleri unutturmuştu.
Elini saçıma götürdü ve kulagımın arkasına koydu.

"Seni seviyorum Rose.
Bende onu çok seviyordum.


"Sen nasıl yani ?

"Başardım Rose.

Tekrardan dudaklarına yapışmıştım. Geriye doğru beni yatağa ittirmişti. Üzerime uzandı ve boynumdan öpmeye başladı. Ellerinin vücudumda gezdiğini hissediyordum. Üzerindeki tişörtü atmıştı.
Gözlerimin içine bakıp emin olup olmadığı mı kontrol etmişti. Kulağının kenarından öperek ;

"Seni istiyorum Jer.

Diye fısıldamıştım.

Artık o benim , bende onundum...

Başımı omzuna koyup yatıyordum. Alnımdan öpmüştü.

"Artık benimsin. Hiç bir yere gidemezsin. Seni kendime mühürledim.

Yüzümde ufak bir tebessüm belirmişti. Jeremy'nin olmak...

"Sende benimsin. Öyle başka kızları falan öpmek yok.

Ufak bir kahkaha atmıştı.

"Asla. O konuyuda tamamen yanlış anladın. Oyüzden şimdi cezalasın gel buraya..

Bedenimden tutup üzerine çıkarmıştı.

"Üstümde uyu. Böylelikle kokunu daha rahat içime çekeceğim. Tam buraya koy başını , sana tamamen sarılabileyim.

LİSEDEKİ VAMPİR 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin