Gözlerimi açtığımda nerede olduğumu kestirememiştim.
Tek hatırladığım kulağımın pasını silen annemin çığlıklarıydı."Burası neresi böyle ?
"Yeni hayatına hoşgeldin Rose.
Dedi maskeli bir adam."Siz rüyasınız gerçek bile değilsiniz.
"Hayatında ki tüm yaşananlar kadar bizde gerçeğiz.
Siyah pelerini deri botları vardı bu adamın.
Yüzünde her zaman maskeyle dolaşmayacağına emindim."Aklından neler geçiriyorsun sevimli kız ??
"O maskeni çıkarmanı ve bana gerçek yüzünü göstermeni.
"Bu hiç bir zaman olmayacak.
"Gizlediğin ne var ?
"Herkesten sakındığım benliğim.
Bu lafın ne anlama geldiğini kestirememiştim. Belli ki hayat onu çok yaralamıştı.
"Eve gitmek istiyorum ben.
"Burası zaten senin evin.
"Annemi istiyorum.
"Annen artık yok.
Bu laf içimi acıtmıştı. Daha küçük bir kızdım ben. Bu yaşadıklarım bana çok ağır gelmişti. Annemi küçük yaşta kaybetmiştim.
Babamı soracak olursanız hayvanın tekiymiş. Daha ben bebekken annemi başka bir kadın uğruna terk etmişti. Şimdi ise bu adam ? Kimdi ?? Neyin nesiydi."Yine bir şeyler düşünüyorsun.
"Sadece geçmişimi.
"Bir kaç soru sormak istiyorum.
"Benim sorularıma cevap verdikten sonra tabiki de sorabilirsin.
"Oyun oynamayı sevmem.
"Oyüzden mi cevaplardan kaçıyorsun.
"Biliyor musun Rose. Sen çok zeki bir kızsın.
"Bunu biliyorum. Söylemene gerek yok.
"Sana bir takım şeyler oluyor Rose. Herkes peşine düşecek seni korumam gerekli. Bana verilen emir bu.
"Sana bu emiri kim verdi ?
"Bunu söyliyebileceğimi zannetmiyorum.
"Peki ismin ne ?
"Daniel.
"En azından nasıl hitap edeceğimi öğrendim.
"Daniel demek için biraz küçük değil misin ufaklık ?
"Bana bir daha o kelimeyi kullanma asla.
"Sakin ol isssst. Biri geliyor Rose burdan kıpırdama.
Yavaş adımlarla ortalığı gözetliyordu. Ayak uçlarında yürüdüğünü gördüm. Oldukça sessizdi ortalık. Birinin geldiğini nasıl anlamıştı ??
"Sizmiydiniz efendim.
"Nerede ??
"Burada. Buyrun.
Yine maskeli siyah deri kıyafetli göz bebekleri gece gibi karanlık. Dudakları oldukça kırmızı teni ise kış gibi soğuktu. Buz tutmuş parmağını yanagımda gezdirmisti. Tırnakları iğrenç gözüküyordu.
"Rosalina...
"Çek o iğrenç ellerini üzerimden.
Diyerek sertçe ittirmiştim elini. O an tokat atmıştı bana. Gözlerimden akan yaşlarla ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDEKİ VAMPİR 2
VampireLİSEDEKİ VAMPİR 2 Bir Kadın Düşünün ; ✔Dünyada ki tüm zorluklara karşı gelmiş, ✔Hayata acımasız bir bakış açısı ✔Kusursuz bir aşk tanrıçası ✔Aynı zamanda bir köle ✔Farklı uygarlıklardan.. JEREMY CHESS & ROSALİNA CHWZERT. KARANLIĞA ATILAN MASUM BİR...