BÖLÜM-21

3.1K 147 24
                                    

Jeremy'nin dudaklarından öptüğümde ; bunun Tristan'a karşı duyduğum nefretten değilde, gerçekten Jeremy'i önemsediğim için yaptığımın farkına varmıştım.

"Gerçekten mi ??

Dedi Tristan soğuk ve titrek bir sesle...
Jeremy ona doğru döndü ve ;

"Gerçek olmayan ne ?? Neye bukadar şaşırdın ?

"Benim karşımda yapmayın.

Jeremy'nin göğsüne elimi koymuştum.

"Yukarı çıkalım mı artık ?

"Kendimi güçsüz hissediyorum Rose. Çıksak iyi olacak.

Elinden tuttum ve merdivenlerden yukarıya odaya çıkmıştık. Kendini kırmızı siyah saten kumaştan döşenmiş yatağın üzerine atmıştı. Bende köşeye oturup suratına bakıyordum.

"Çok korktum biliyor musun ?

"Neyden ?

"Seni kaybedeceğimden.

"Senin için önemli değilim zannediyordum.

"Benim için önemlisin Jeremy.

"O öpücük neyi ifade ediyor ?

"Bu konu hakkında bana soru sorma. Çünkü şuan birşey söylemek icin çok erken.

Yatakta doğrulup bana doğru yaklaşmıştı.

"Beni seviyorsun.

Lafı değiştirmek için ayağa kalkmıştım. Etraftaki süs eşyalarında parmaklarımı gezdiriyordum.

"Nasıl dönüştün Jer ? Bana bundan hiç bahsetmemiştin.

Olduğum yerde duraksamıştım. Nefesini ensemde hissediyordum. Elleriyle belime sarılıp kendini bana doğru yaslamıştı.

"Tekrar soruyorum ? Beni seviyor musun. Gerçek anlamda.

Başımı öne eğip biraz düşündükten sonra ona doğru dönmüştüm. Gözlerimin içine bakıyordu. Elini duvara yaslamıştı. Kalbimin çarpıntısına engel olamayarak dudaklarına yapışmıştım.

Elleriyle belimden tutup kendine doğru iyice çekmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elleriyle belimden tutup kendine doğru iyice çekmişti. Boynundan öperken dişlerimin geçtiğini hissediyordum. Kanının tadı çok güzeldi. Kendime hakim olamıyordum. Yatağa doğru atmıştım. Dönüştüğümün farkında değildim. Ona zarar veriyordum.

"Rose.

"Rose!!

"Rose dur dedim !!!!

Beni üzerinden ittirmişti. Boynu kanıyordu. Kısa sürede kendime gelmiştim.

"Tanrım Jer! Jeremy ben çok özür dilerim.

Bana doğru hızlıca gelip kafamı göğsüne bastırmıştı. Hıçkırarak ağlıyordum.

LİSEDEKİ VAMPİR 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin