BÖLÜM-20

3.1K 170 31
                                    

Biramı yudumlarken karşıda duran boy aynası dikkatimi çekmişti. Kendimi seyrederken arkamdan genç bir çocuğun ellerini belimde hissetmiştim.

"Biraz eğlenmeye ne dersin?

Sakin bir tavırla arkamı dönmüştüm. Elini tuttum ve ters çevirmemle çocuğun bütün bağırışları evde çalan müziğin önüne geçmişti. Yakasından tutup karşıki duvara atmıştım. Kırılan sırt kemiklerinin sesini duymuştum. Yerde kıvranırken tek ayağımla üzerine basmıştım.

"O elinle bir daha bana dokunmaya cesaret edersen o elini bir daha yerinde bulabileceğini zannetmiyorum.

Diyip üzerine basıp gitmiştim. Karşıdaki odada Jeremy oldukça eğleniyora benziyordu. Yanındaki kızın saçları oldukça dikkat çekiciydi.

"Nasıl gidiyor?

"Ha pardon ben şey. Biraz dans etmek istemiştim.

"Sorun yok eğlenmene bak.

Karşıda duran uzunca kanepeye oturmuştum. Birbirlerinin bacaklarını elleyenler , öpüşenler resmen bir hard core partiydi.
Etrafa bakınmıştım. Şuan görmek isteyeceğim son kişi Tristan olurdu ama nedense gözlerim onu arıyordu. Odanın kapısından çıkıp evin üst katına çıkmıştım. Etrafa göz gezdiriyordum.

"Seni tanıyor gibiyim ?

"Hayır. Beni tanımıyorsun. Sadece benimle konuşmak için beni tanıyor numarası yapmaya çalışıyorsun.

"Asıl sen yanılıyorsun.

"Nerden tanıyormuşsun beni ?

"Ben Logan.

"Logan ? Bu isim bana bir şey çağırıştırmıyor ?

Elimde ki kitabın sayfalarını karıştırırken bir yandanda ona cevap veriyordum.

"Bana dön Rosalina.

Ona döndüğümde sivri dişlerini ve mavi gözlerini görmüştüm.

"Sende nesin böyle ?

"Vampirlerin gezdiği kurt adamların dj , barmen , görevli olduğu bir evde biz iki Strigoi burada ne yapıyoruz ?

"Sendemi bir Strigoisin.

"Öyle. Kokunu 100 metre öteden bile tanırım.

"Saçmalık.

"Tanrım yoksa sen ??

"Ne!

"Hiç bir şey bilmiyorsun değil mi hakkında ?

"Ne için burdasın ?

"Bilmem karnım acıktı. Sanırım adamlarıma bir vampir yakalaması için emir vermiş olabilirim.

"Adamların mı ?

"Strigoi olarak tektim sanıyordum ki sen çıktın. Sanırım iki kişilik bir yemek hazırlatsam iyi olacak. Şöyle biraz orta yaşlı olsa güzel olur.

"Gitmem gerek.

Kapının kolunu çeviriyordum. Ama kilitlenmişti. Dışarı çıkamıyordum.

"Burasının benim evim olduğunu sana söylemediler mi ?

Kafamı sallamıştım. Korkulu gözlerle ona bakarak...

"Hadi ama Rose. Benden korkmamalısın biz en güçlüsüyüz. Ikimiz çok güzel bir çift olabiliriz.

"Ne saçmalıyorsun sen be ! Şizofreni misin ? Hastalıklı mazoşist!

"Yemeklerimi özellikle seçerim biliyormusun ? Sanırım şöyle sarışın mavi gözlü bir erkek seçebilirim. Orta yaşlı. Ahhh! Tesadüfede bak ! Meğer ismi Jeremy Chess'miş.

LİSEDEKİ VAMPİR 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin