Royals
Royals 8
Atmerkusi akis tuoj pat šokau iš lovos. Tai buvo gana didelė klaida. Vos tik spėjau atsisėsti per galvą lyg su keptuve kažkas tvojo. Susiėmusi už galvos stengiausi atsistoti, tai pamačiusi seselė pribėgo prie manęs ir galima sakyti nugriovė ant lovos.-Nesuprantu, mergaite, ar nesupranti, jog tau negalima keltis, - piktai burnojo žilstelėjusi moteriškė.
-Atleiskite..- susiraukusi apsižvalgiau aplink,- kur aš esu ?
-Vis dar mažojoje karaliaus rezidencijoje, - šūdas. Supratau, jog aš susimoviau ir dabar Molė arba karaliaus sargybiniai mane pribaigs.
Po geros valandos jau buvau susitaikiusi su mintimi kad aš mirsiu. Ehh niekas neturėtų manęs ilgėtis. Po kelių minučių tas pats blondinas įėjo pro duris.-Lucy, kada ji galės išeiti? Mano tėvas nori ją matyti.
Atsisukusi seselė kurios kaip aš supratau vardas buvo Lucy užvožė blondinui per pakaušį.
-Tai kad tu princas dar nereiškia, kad tu man įsakinėsi. Juk aš tave galima sakyti užauginau. - išsižiojau ir nepaisant galvos skausmo atsistojau. Jis buvo princas. Dabar tikrai mirsiu. Juk aš negerbiau karališkojo kraujo. Po velnių aš apspjoviau princą kaip koks kupranugaris! Nulenkusi galvą pasisukau į princą.-Aš pasiruošusi eiti.
-Na jau ne! - Lucy suriko ir vėl norėjo mane paguldyti žemyn, tačiau aš pasitraukiau į šoną ir vargšė seselė pati vos nepargriuvo.
-Koks skirtumas ar kai aš mirsiu man skaudės galvą, ar ne, - pakėlusi akis į princą nedrąsiai prabilau. - Jūsų didenybę galbūt malonėtumėte parodyti kelią iki karaliau menės? - Jis vos linktelėjo ir pasuko durų link. Sekiau jam iš paskos nuolankiai kol neatsimušiau į sieną. Kuri buvo jis.
-Mano vardas Niall, - šyptelėjau.
-Jūsų didenybė nori, jog prieš mirtį žinočiau jūsų vardą? - atsisukęs jis prirėmė mane prie sienos, išsigandusiomis akimis stebėjau jį. Juk jis princas tiesa? Jis negalėtų manęs nuskriausti?.. Arghh ką aš apgaudinėju žinoma jog galėtų!
-Tada kai mane apspjovei nebuvai tokia maloni. - jis žvelgė tiesiai man į akis, atrodė lyg jis galėtų skaityti mano mintis. - Gaila neturime laiko daugiau pasišnekučiuoti tau laikas susitikti su mano tėvu.
Jis pažvelgė man į akis, ir tuomet apsisukęs nuėjo. Apsižvalgiau aplink, jog įsitikinčiau, kad mūsų niekas nepastebėjo.Koridoriai buvo tušti. Sekiau Niall painiais koridoriais,ir menkiausia viltis pabėgti, ji išblėso. Čia buvo tiesiog koridorių labirintai. Princas pravėrė plačias medines duris ir įėjome į gana didelę salę. Čia už kelių metrų nuo mūsų stovėjo karalius, karalienė bei kažkoks vaikinukas. Galbūt antras princas. Na, jam į veidą spjauti neplanuoju. Po kelių sekundžių karalius mus pagaliau pastebėjo.
-Sveikas, Niall. Amber, jei neklystu? - žiūrėjau į karalių ir laikiausi, jog neišsižiočiau. Jis ką su visais buvo toks malonus prieš mirtį?
-Taip. Amber jūsų didenybę. - valdovas šyptelėjo ir priėjo arčiau manęs.
-Amber juk tu esi protinga mergaitė, supranti kas yra geriau tau pačiai, ar ne? - visų akys buvo nukreiptos į mane ir dėl to galima sakyti jaučiausi labai nejaukiai. - Papasakok man. Kiek žinau, tu gyvenai Poliuose tiesa? Tu esi raudonkraujė?
-Taip, jūsų didenybę, visa tai yra tiesa. - karalius žiūrėjo į mane susimąstęs.
-Kaip tuomet Amber tu paaiškinsi tą faktą, jog tu turi galios savyje, - aš tiesiog purčiau galvą ir nežinojau ką sakyti, - Tu gali valdyti elektrą. Tačiau kaip?
-Aš neturiu žalio supratimo, jūsų didenybę. Iki vakar.. Ar.. Kiek laiko aš buvau be sąmonės? - Vaikinas sukikeno.
-Porą dienų. - valdovas pažvelgė į jį nepritariančiu žvilgsniu.
-Na, tuomet aš neturėjau jokių galių. Jos niekada ankščiau nebuvo pasireiškusios. - visi žiūrėjo į mane sutrikę. Visi išskyrus karalių.
-Amber, ar supranti ką tai reiškia? - taip aš supratau. Tai reiškė mirties bausmę. Lyg skaitydamas mano mintis karalius pradėjo aiškinti. - Matai tavęs nužudyti mes negalime. Tavo galių atsiskleidimą matė be galė žmonių ir jei tu tiesiog dingtum nuo žemės paviršiaus kiltų begalės klausimų. Tu liksi gyva, Amber, tačiau šį kartą. Tu privalėsi žaisti pagal mano taisykles.
Viskas ko noriu yra nuomonės.. Nes, kiek matau skaitytojų yra o nuomonių nelabai... Taii komentuokit, votinkit.. Kuo daugiau palaikymo šiai istorijai tuo dažniau ji bus keliama. ❤❤❤❤❤
BẠN ĐANG ĐỌC
Royals
FanfictionRoyals Amber pasaulis padalytas pagal kraują - raudonieji tarnaujantys auksinio kraujo kilmingiesiems, apdovanotiems super galiomis. Amber yra raudonoji, gyvena sename,apgriuvusiame kaimelyje vagiliaudama pragyvenimui, kol per nedidelę lemties išda...