❤5❤

106 8 3
                                    

Royals
….-Gerai. Aš sutinku. – Molei dar kartą išsišiepus, Louis nusikeikė.

-Puiku, tada lygiai 6 ryto ateik čia su Zayn, - apsisukus pasileidau link kito kaimelio galo, kur manęs jau turėjo laukti Zayn. Bėgau taip greitai, jog net nepastebėjau nemažo griovio. Maniau, kad po poros sekundžių jau voliosiuosi jame kai mano liemenį apjuosė tvirtos rankos.

-Po galais Amber, kodėl visuomet turiu tave gelbėti, - atsisėdo jis ant žemės.

-Atleisk tiesiog ką tik kalbėjau su Mole ir mes turime dar porą valandų, o tuo met turėsime eiti.

-Ji ką, tiesiog sutiko mane pervežti? Aš maniau, jog tu nesurinkai visų pinigų. – prisėdau šalia Zayn.

-Na taip nesurinkau ir kas iš to.

-Amber, netikiu, kad Molė norėjo išreikšti gerumą. Pasakyk man, jog neįsivėlei į nieką pavojingo, - jis stengėsi pažvelgti man į akis, tačiau aš nusukau žvilgsnį, - Amber ką po velnių tu padarei?

-Zayn nusiramink, tiek aš tiek tu busime atleisti nuo karo tarnybos, na nevisai atleisti, tačiau viskas bus gerai, - Zayn pašoko ant kojų.

-Amber, klausiu tavęs paskutinį kartą ko Molė tavęs prašė?

-Aš tiesiog prisidėsiu prie jos mažos maištininkų grupelės. Nieko baisaus, - vos man ištarus šiuos žodžius Zayn vos akys ant kaktos neišlėkė.

-Idiote tu, kada paskutinį kartą buvai įsijungusi televizorių. Šiandien ta tavo vadinama maža maištinkų grupelė, mieste susprogdino kelis pastatus. Dabar jų ieško visur, Auksakraujai apvers viską aukštyn kojom, tačiau juos ras. Tu net nesupranti į ką tu lendi Amber. Tuoj pat eisi pas Molę ir visko atsisakysi, - klausiausi jo rėkimo, ir valdžiausi neužvožusi jam.

-Zayn ar gali nors sekundę panaudoti smegenis? Visa tai aš darau dėl tavęs. Mane tu gelbėjai jau per daug kartų, dabar mano laikas tau atsilyginti. Ir man nesvarbu jei mane ir suims, man svarbiausia tai, jog tu būtum saugus.

Taip ginčijomės dar ilgai. Galiausiai Zayn pasidavė na bent jau man taip pasirodė.

-Gerai. Gal jau eime, nes tuoj visas tavo vargas bus šuniui ant uodegos, - atrodė viskas buvo gerai, tačiau aš labai gerai pažinojau Zayn. Jis kažką planavo. Tas kvailys niekada nebūtų man leidęs šitaip paprastai laimėti.

Atsidūrus prieplaukoje, pamatėme nei didelį, nei mažą laivą. Prie jo lūkuriavo Molė, Louis ir dar pora žmonių. Vos Zayn pamatė Louis, jo akys sužibo kaip mažo vaiko. Lou galima sakyti buvo Zayn vyresnysis brolis, kuris amžinai traukdavo mus iš bėdos. Na traukdavo kol jam nesuėjo 18. Kai jie atsiglėbesčiavo Zayn pasuko Molės link.

-Molę, aš neplauksiu, todėl palik Amber ramybėje, - Molė žiūrėjo į jį ramiai, o aš ruošiausi užmušti tą kvailį. Jei reikės aš jį nutempsiu, bet jis atsiras tame suknistame laive.

-Molę neklausyk jo. Jis tiesiog yra idiotas. Louis nuvilk jį į laivą, man nesvarbu jei reikės surišk, tačiau neleisk jam išeiti, - Lou atsiduso ir jau ėjo link Zayn kai tas pasitraukė nuo jo ir priėjo prie manęs.

-Aš grįšiu, pažadu, -  jis tvirtai apkabino mane, - prašau būk atsargi Amber.

-Tą patį turėčiau sakyti tau, - apsikabinome galbūt paskutinį kartą.

Laivą stebėjau tol kol jis išnyko iš akiračio. Pasiilgsiu Zayn. Puikiai supratau tai. Pati nepajutau kaip ašaros pradėjo ristis mano skruostais. Atsisukau ir pastebėjau Molę kuri žiūrėjo į mane galbūt netgi šiek tiek gailestingomis akimis?

-Amber šiandien turėsi nuveikti mažą darbelį. Louis tau padės.

Hii žinau kad dalis trumpoka todėl galbūt šiandien gausit dar vieną. ☺❤

RoyalsWhere stories live. Discover now