Royals
Mane prikėlė švelnus purtymas, pramerkusi akis pamačiau kambarinę stovinčią prie mano lovos.
-Panele, jūsų treniruotės prasideda po valandos, - atsidusau ir nutraukiau antklodę ant savo kūno. Nubėgau į dušą, tikėjausi bent juo pasimėgauti. Deja po poros minučių pasigirdo beldimas ir raginimas man ruoštis greičiau.
-Atleisk, taip ir pasiteiravau koks tavo vardas? - mergina žiūrėjo į mane nustebusi, o aš nežinojau ką daryti.
-Nesuprantu kam jums gali to reikėti, panele, - ji nuleido akis žemyn ir toliau klojo mano lovą.
-Supranti, kol kas šiuose rūmuose sutikau tik porą nuoširdžių žmonių, tačiau nė vienas iš jų nėra mergina, - atsisėdau prie veidrodžio laukdama savo makiažo.
-Mano vardas Aria, panele, - Aria šyptelėjo ir priėjo arčiau manęs.
-Oh ir nevadink manęs panele. Aš tau tiesiog Amber, - su lyg tais mano žodžiais į kambarį įėjo dar trys kambarinės. Nieko nelaukusios jos pradėjo daryti mano makiažą. Štai ir vėl tas netikrumo jausmas. Ehh. Žinojau, jog priešinimasis nepadės todėl tiesiog užmerkiau akis ir stengiausi tuo mėgautis.
-Baigta, - jos visos atsitraukė, tačiau aš net nepažvelgiau į veidrodį. Žinojau, jog atrodžiau idealiai. Iš spintos pagriebiau pirmą pasitaikusią suknelę ir užsivilkau ją. Bandžiau bent iš dalies mėgautis gyvenimu rūmuose, na bent jau kol galėjau.
-Amber, - prie manęs stovėjo Aria ir maloniai šypsojosi. - Princas Niall palydės jus į areną kur vyksta treniruotės.
-Ačiū, Aria, - pravėriau duris ir sutikau kaip ir visada nuobodžiaujančias Niall akis.
-Galim eiti? - linktelėjau ir vėl gi pradėjau sekti jį. Tiesa sakant jo nugarą aš mačiau daug dažniau nei jo veidą.
-Harry treniruosis kartu?
-Paprastai taip, tačiau šįryt jis išvyko į miestą. Tu treniruosiesi su manimi ir visais kitais kardinolų vaikais, į šį tarpą įeina ir kovotojų klanai. Kadangi šiandien tavo pirma diena į ringą tau eiti neprireiks, tu tiesiog stebėsi - jis sustojo ir atsisuko į mane. - Oh ir ,Amber, pasistenk nors kartą neįsivelti į nemalonus.
Prieš mus stovėjo lygiai tokia pati arena kaip ir mano kaimelyje. Na gerai, ji buvo daug puošnesnė, tačiau vis vien jos buvo labai panašios. Čia jau stovėjo apie dvidešimt žmonių. Iš jų atpažinau tik Elizabethą, ši varstė mane nuodingais žvilgsniais. Žinojau, jog ji norėjo mane užkasti po žeme. Ką gi, ji ne pirma ir ne paskutinė. Niall man į rankas įbruko kažkokį kostiumą.
-Eik persirenk, tik paskubėk.
Nubėgau į persirengimo kabiną ir greit užsimečiau rubą ant kūno. Atėjus sutikau veriančias Niall akis.
-Gerai išsirikiuokite ir poromis pradėkite mankštą. Šiandien aš dirbu su naujoke, - stiprus Niall balsas nuaidėjo per visą areną, ir tada jis atsisuko į mane. - Tau reikia pasiruošti.
-Tai negali būti taip sunku, - nusijuokiau. Stebėjau daugelį kovų arenoje ir neatrodė, jog žaidėjai bent kiek pavargtų.
-Kaip nori, - jis pradėjo bėgti, o aš stengtis neatsilikti nuo jo.
Klydau. Tikriausiai tai dariau visą savo gyvenimą. Tačiau dabar. Aš tiesiog mirštu, vos galėjau įkvėpti, o Niall juokėsi iš manęs.
-Pailsėk, dabar jau baigėme apšilimą, - jis jau norėjo nueiti.
-Apšilimą? Aš maniau mes jau baigėm, - jis tik pradėjo dar labiau juoktis ir papurtė galvą.
-Eime, pamatysi ką reiškia tikra treniruotė, - jis paėmė mano ranką ir nuvedė prie turėklų. Kad ir kaip būtų keista jis elgėsi švelniai, pirmą kartą mačiau jį tokį. - Elizabeth šiandien kausiesi tu rinkis priešininką.
Minutei jos veidą perkreipė keista šypsena, tačiau ji tuoj pat ją paslėpė. Ji atsisuko ir žiūrėdama Niall į akis iškošė:
-Aš noriu kautis su Amber.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Royals
ФанфикRoyals Amber pasaulis padalytas pagal kraują - raudonieji tarnaujantys auksinio kraujo kilmingiesiems, apdovanotiems super galiomis. Amber yra raudonoji, gyvena sename,apgriuvusiame kaimelyje vagiliaudama pragyvenimui, kol per nedidelę lemties išda...