FRANSA GEZİSİ

135 13 12
                                    

Herşeyden utanan ben , artık sosyalleşmek için arkadaşlarımın zorlamasıyla Fransa'daki geziye gidecektim. Okuldan sonra eve gidip bavulumu hazırlayacaktım. Eve beni Erim bıraktı. Erim okulun sevilen, yakışıklı popi tiplerindendir. Evimiz yan yana olduğu için okuldan sonra beni eve o bırakırdı. Evin önüne geldiğimde kapıyı annem açtı. Onu öpüp yukarı odama çıktım. Yatağın altından bavulumu çıkartıp kıyafetlerimi yerleştirmeye başladım. Dolabımda daha çok koyu renkli kıyafetler vardı. Orada 7 gün kalacağım için kıyafetlerimin yarısından çoğunu bavula koydum. Kıyafetler o kadar çoktu ki toplam 2 bavul oldu. Sıra geldi ne giyeceğime. Kararsız olduğum için kıyafetlerimi yatağa serdim. Karar vermek zordu çünkü kıyafetlerim çoktu. Siyah dar pantolonumu çektim altına, üstüme ise yarım beyaz tişörtümü giydim. Askıda duran ceketimi de giydim üstüne. Annemle vedalaşmak için mutfağa yanına gittim. "Seni çok seviyorum, kendine orda dikkat et" dedi annem. "Bende seni seviyorum" diyerek yanağına öpücük kondurdum. Beni Ada çoktan arabada bekliyordu. Ada benim en iyi arkadaşım. Benin gibi değildir Ada. Rahat ve sosyal bir kızdır. Elimde 2 bavul görünce arabadan indi ve bavulları bagaja koymama yardım etti. Havaalanına gidicektik, bizimkiler bizi orda bekliyordu. Havaalanına gittiğimizde herkes hazır ve yolculuğa başlamak için heyecanlıydılar.
Aslında bende heyecanlıydım. Bu Fransa gezisi bize iyi gelecekti. Bu gezi sandığınız gibi bir okul gezisi değil. Yani kastettiğim öğretmen uzaklaşılmayacak falan filan... Bir sürü boş laf.
Bunlar yoktu herkes serbestti. Sadece 10 kişiydik. Aralarında hoşlandığım çocukta vardı. Hoşlandığım derken sadece beğendiğim. Adı Berke. Berke benim yakın arkadaşım Erim'in arkadaşıydı. O da okulda çok sevilen bir tipti. Uçağa bindiğimizde gözlerim ilk onu aradı. Koltuklarımız yan yanaydı şansa bak. Adayla yerlerimize geçtik. Erimle Berke'de yanımıza oturup "Merhaba kızlar" dedi. Onun selamına karşılık vererek "Merhaba" dedik. Yüzün fecii kızarmıştı. Erim burnumu sıkarak "niye kızardın sen bakalım" diyerek sırıttı. O da biliyodu Berkeyi beğendiğimi. Paris'e geldik ve otelimize yerleşmek için yola koyulduk. Otele gittiğimizde odalarımıza gitmek için anahtarlarımızı aldık. Odalarımız iki kişilikti. Adayla odamıza giderken farkettik ki Berkeyle Erim karşımızdaki odada kalacaklardı. Odamızın kapısını açıp direk yatağa daldık ve üstünde zıplamaya başladık.
"Miray sencede harika değil mi Paristeyiz kızım Pariste" diyerek yatakta zıplamayı bıraktı. "Ada ya inanamıyorum hem Berkeyle karşılıklı odalarda kalıyoruz hemde aşıklar şehrindeyiz" dedim. "Acıktım galiba" diyerek oda servisini aradı. "Ne istersin" diye fısıldadı. Bende "bence pizza yiyelim şimdi" dedim. Oda servisine 2 orta boy pizza ve 2 kola söyledi. Yemekler gelmişti geldiği gibi silip süpürdük herşeyi. Bugün acil plan yapmalıydık, her günümüzü değerlendirmeliydik. "Ada bence Berkelerle plan yapmalıydık" diyerek kahkaha attım. Ada bu fikre sevindi çünkü o da Erim'e karşı boş değildi. "Evetttt" diyerek bavulundaki kıyafetleri dolaba yerleştirdi. Bende hemen Erim'e mesaj attım.
Sıkıldığımızı ve bişeyler yapmak istediğimizi söyledim. Sonra bende bavulumdaki kıyafetleri yerleştim. Mesaj gelmişti.
            Mesaj : Erim
Bizde tam bunu konuşuyoduk. 5 dakika sonra aşağıda bekliyoruz.
Hemen "Ada Erim mesaj attı" diyerek çığlık attım. Mira telefonumu elimden alıp mesajı okudu. "Yaa süper oldu bu " diyerek dolabına koştu büyün kıyafetlerini yatağa döktü çığlık ataraj "ne giyicem ben şimdi" dedi. Hazırlandık ve aşağıya indik heyecanlı bir şekilde. Berke'ye güveniyodum çünkü  arada parise gelip teyzesinde kalıyordu ve buraları biliyordu. Aşağıya indiğimizde bizi çoktan bekliyorlardı. "Selam kızlar" diyerek bizi öptü Erim. "Berke naber " dedim utanarak. "İyilik senden naber güzellik" diyerek yanağımdan makas aldı. Ben kendimden geçtim çok kızararak " iyiyim bende peki planınız ne" dedim. Berke atlayarak " bi çıkalımda bakarız " dedi. Yolun köşesinde Shakespeare and Company diye bi kafe vardı. Orayı işaret ederek sırıttı. Orda bişeyler içtik yemek söyledik. "Miray Berkeyle konuşmuşluğunuz varmı" diyerek Berkeye eliyle omzuna vurdu. Ben tabi felç. "Hayır yok" dedim. Berke " ben böyle bir güzelliği görsem konuşmaz mıyım diyerek beni daha da utandırdı. Belkide orda aramızda bi etkileşim oldu. Çünkü bana sırıtarak bakıyordu. " bende yavaş gel bence " dedim berkeye kaşımı çatarak. "Naptım ki şimdi " dedi ve kahkaha attı. Sanki bana biraz itici gelmişti orda. Terslemekten başka bişey demedim.
Berke'den
Mira iyi kızdı. Ama biraz terstide. Aslında onu okulda beğeniyodum o diğer kızlar gibi yapmacık be kolay bi kız değildi. Ben aslında kolay kızlarla takılırım zor kızlar benlik değildi. Ama Mira'da bişey vardı beni ona çeken. Hislerimi ona dökemezdim alay konusu olabilirdim.
  "İçecekleri içtiysek dönelim mi artık" dedi Erim. Bizde başımızı sallayarak onay verdik. Otele dönmüştük ve Berkelerle güzel birgün geçirmiştik. Bu Fransa gezisi benim için bir şanstı. Benim berkeyle zaman geçirebilmem için. Tatil boyunca hep beraberdik eğlendik gezdik yedik içtik. Artık tatl bitmişti buna üzülsekte dönecektik. Üzüldüğümü gören Berke "Eve dönünce hep beraber yine bişeyler yapalım" deyince tabi ben bu fikre çok sevinerek "Tabi  yapalım çok güzel fikir" diyerek sırıttım.

Evet bu benim ilk deneyimim umarım beğenirsiniz. 2.bölüm için çok iyi fikirlerim var. Beğenmeniz dileğiyle.. 💞

ADI AŞK OLSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin